Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE SALUT

Núm. 3005
Resolució de la secretària general de la Conselleria de Salut per la qual se sotmet a informació pública el projecte d’ordre de la consellera de Salut de creació de fitxers i de modificació d’alguns dels existents que contenen dades de caràcter personal de la Conselleria de Salut

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Antecedents

1. En data 20 de març de 2017, la consellera de Salut va ordenar l’inici del procediment d’elaboració del Projecte d’ordre de la consellera de Salut de creació de fitxers i de modificació d’alguns dels existents que contenen dades de caràcter personal de la Conselleria de Salut. En aquesta Resolució s’ordenava la publicació del tràmit d’informació pública.

2. La secretària general de Salut va signar la memòria corresponent d’anàlisi de l’impacte normatiu el 17 de març de 2017.

Fonaments de dret

1. La Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

2. L’article 42 de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears, regula el procediment d’elaboració de les disposicions administratives, i l’article 44 la informació pública.

3. La Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Sotmetre l’esborrany del projecte d’ordre de la consellera de Salut de creació de fitxers i de modificació d’alguns dels existents que contenen dades de caràcter personal de la Conselleria de Salut, i posar-lo a disposició de les persones interessades a la Secretaria General (plaça d’Espanya, 9, 2a planta, 07002, de Palma), a la web <http://sgtsic.caib.es> i al Portal de Participació Ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears.

2. Fixar el termini per a la informació pública en 15 dies hàbils comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

3. Disposar que les al·legacions s’han de presentar a la seu de la Secretaria General (plaça d’Espanya, 9, 2a planta, 07002, de Palma) o a qualsevol dels llocs que determina l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i han d’anar adreçades a la Secretaria General de la Conselleria de Salut.

4. Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions per mitjans telemàtics mitjançant l’apartat “Participació en l’elaboració de normativa” de la pàgina web del Portal de Participació Ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears, dins el termini que s’estableix en l’apartat 2 anterior, d’acord amb l’article 34.2 f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o entitat que fa les al·legacions, s’inclouran en l’expedient d’elaboració normativa, tot i que no constin en el registre d’entrada electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l’òrgan competent de la tramitació del procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d’emetre una diligència de les al·legacions presentades.

5. Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 Palma, 22 de març de 2017

La secretària general
Guadalupe Pulido Román