Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU
Núm. 2973
Extracte subvencions per a l'esport any 2017
Versió PDF
Extracte de l’acord de Junta de Govern Local, de l’ajuntament de Santa Eulària des Riu, per la qual es convoquen subvencions per al foment de l’esport, l’activitat física i els esdeveniments esportius en el municipi de santa eulària des riu dirigides a entitats sense ànim de lucre per a l’any 2017.
BDNS (Identif.): 336021
De conformitat amb el que preveuen els articles 17.3.b i 20.8.a de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, es publica l’extracte de la convocatòria, el text complet de la qual pot consultar-se a la Base de Dades Nacional de Subvencions (http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans/index).
Primer. Beneficiaris
Es poden acollir a aquesta convocatòria les entitats sense ànim de lucre constituïdes i inscrites legalment en els registres corresponents del Govern de les Illes Balears, en el Registre Municipal d'Associacions de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu i que compleixin els requisits següents:
- Estar al corrent de les seues obligacions tributàries i de la Seguretat Social.
- No estar sotmesos a cap de les prohibicions per ser beneficiari de subvencions establertes en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. D'acord amb l'article 26 del Reial decret 887/2006 de 21 de juliol pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/200, de 17 de novembre, general de subvencions, s'acreditarà mitjançant la presentació de declaració responsable davant l'òrgan condecent de la subvenció. Segons model Annex 2. Declaració responsable, aprovada per a aquesta convocatòria.
-No tenir deutes amb l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu
Segon. Objecte de la convocatòria.
L'objecte d'aquestes bases és oferir i regular la concessió d'ajudes econòmiques per al foment de l'esport, els esdeveniments esportius i l'activitat física al municipi de Santa Eulària. Aquestes ajudes estan dirigides a clubs degudament inscrits en el Registre Municipal d'Associacions de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu, en el Registre d'Associacions del Govern Balear i AMIPA dels centres escolars.
Seran despeses subvencionables totes aquelles que estiguin directament relacionades amb l'activitat del club durant la temporada 2016/17 i referits als conceptes següents:
- Quotes de tramitació de fitxes federatives tant de club com d'esportistes.
- Assegurances.
- Arbitratges, jutges, cronometratges.
- Desplaçaments (excloent dietes i carburant)
- Material esportiu, roba o altres (despeses mèdiques, material farmacèutic...), necessari per a l'activitat.
- Honoraris del personal (entrenador, netejadores, delegats, metges...).
- Drets de participació en competicions.
- Ambulàncies, trofeus, medalles, plaques i altres per a l'organització d'esdeveniments i/o activitats organitzades per l'entitat beneficiària.
Es consideren despeses subvencionables, als efectes d'aquesta convocatòria, aquelles que responguin a la naturalesa de l'activitat subvencionada, i es realitzin en el termini establert entre juliol de 2016 i agost de 2017.
Tercer. Bases reguladores
Les bases reguladores de la concessió d'aquestes subvenciones estan contingudes en les Bases d'execució del pressupost i els pressupostos municipals de l'any 2017, aprovats inicialment en Ple en sessió extraordinària celebrada en data 2 de desembre de 2016 i publicada en el Butlletí Oficial de les Illes Balears n. 153, de data 06/12/2016 i publicada l'aprovació definitiva en el Butlletí Oficial de les Illes Balears n. 164 de 31/12/2016.
Quart. Dotació econòmica
Per a les ajudes objecte d'aquesta convocatòria es destinarà la quantitat màxima de 180.000 €, amb càrrec a la partida 3411-48002 de Transferències a entitats sense ànim de lucre de l'exercici pressupostari de l'any 2017. Aquesta quantitat es desglossa de la manera següent:
- Quantitat destinada a clubs o entitats esportives: 148.000 €.
- Quantitat destinada a les AMIPA: 7.000 €.
- Quantitat destinada a esdeveniments esportius: 25.000 €.
Cinquè. Termini i lloc de presentació de les sol·licituds
El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de 30 dies naturals des de l'endemà de la data de publicació d'aquestes bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) de l'extracte de la convocatòria per part de la Base de Dades Nacional de Subvencions (BDNS). Les sol·licituds es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu.
Sisè. Sol·licitud i documentació necessària
Les sol·licituds es formularan mitjançant un model d'instància degudament emplenat que serà facilitat per l'Ajuntament.
Documentació que s'ha d'adjuntar en sol·licitar la subvenció de clubs i AMIPAS:
- Annex 1. Sol·licitud de subvenció econòmica esportiva temporada 2016/17
- Annex 2. Declaració responsable.
- Annex 3. Declaració responsable de les subvenciones obtingudes per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar a l'entitat local les que s'obtinguin en el futur.
- Annex 4. Autorització per sol·licitar certificats tributaris i de la Seguretat Social.
- Annex 5. Model de fitxa d'autoavaluació.
- Certificat de trobar-se al corrent amb la Seguretat Social en el cas de no autoritzar l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu a sol·licitar-lo en nom de l'associació.
- Certificat de trobar-se al corrent amb l'Agència Tributària en el cas de no autoritzar l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu a sol·licitar-lo en nom de l'associació.
- Còpia de l'acta de la junta o reunió en virtut de la qual la persona firmant va adquirir la representació, certificada pel secretari/ària de l'entitat.
- Fotocòpia del DNI i NIF del sol·licitant i de l'associació o club que representa.
- Les AMIPA presentaran per escrit signat per la directiva del centre la pertinença a un determinat centre escolar del municipi de Santa Eulària.
Documentació que s'ha d'adjuntar en sol·licitar la subvenció per esdeveniments:
- Annex 1. Sol·licitud de subvenció econòmica esportiva temporada 2016/17.
- Annex 2. Declaració responsable.
- Annex 3. Declaració responsable de les subvencions obtingudes per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar a l'entitat local les que s'obtinguin en el futur.
- Annex 4. Autorització per sol·licitar certificats tributaris i de la Seguretat Social.
- Annex 5. Model de fitxa d'autoavaluació.
- Certificat de trobar-se al corrent amb la Seguretat Social en el cas de no autoritzar l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu a sol·licitar-lo en nom de l'associació.
- Certificat de trobar-se al corrent amb l'Agència Tributària en el cas de no autoritzar l'Ajuntament de Santa Eulària des Riu a sol·licitar-lo en nom de l'associació.
- Còpia de l'acta de la junta o reunió en virtut de la qual la persona firmant va adquirir la representació, certificada pel secretari/ària de l'entitat.
- Fotocòpia DNI i NIF del sol·licitant i de l'associació o club que representa.
- Certificat federatiu de la categoria de l'esdeveniment.
Santa Eulària des Riu, 22 de març de 2017
L'Alcalde,
Vicente Marí Torres.