Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'INVESTIGACIÓ SANITÀRIA DE LES ILLES BALEARS RAMON LLULL

Núm. 2946
Resolució del director gerent de la Fundació Institut Investigació Sanitària Illes Balears per la qual es convoca un procés selectiu per a contractar a un Tècnic per la plataforma d’assajos clínics i suport metodològic

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Decret 68/2012, de 27 de juliol, pel qual es regula el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en l’article 15 estableix la competència per ordenar la inserció d’edictes en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i, en el punt 4, especifica que les institucions o els ens públics no esmentats en els tres primers punts han d’acreditar els òrgans i les persones que, d’acord amb la seva normativa específica, estan facultats per ordenar o sol·licitar la inserció de textos en el BOIB. Si no hi ha acreditació específica, s’ha d’entendre que correspon a qui exerceixi la representació de l’òrgan, l’ens o la institució de què emana el text.

D’altra banda, d’acord amb l’article 27 dels Estatuts de la Fundació, el director gerent de la Fundació és la persona competent per desenvolupar la política de personal aprovada pel Patronat i, amb aquesta finalitat, seleccionar el personal, subscriure o rescindir els contractes, executar els acords del Patronat en matèria de retribucions, acordar les sancions, exercir la direcció superior del personal al servei de la Fundació i mantenir les relacions amb els òrgans de representació de personal, a més de totes aquelles altres actuacions que en aquesta matèria li encomanin, sense perjudici de les funcions que corresponen al president.

Per tot això, dict la següent

Resolució

Ordenar la inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de les convocatòries per a la contractació d’un Data Manager per a la gestió dels assajos clínics de la plataforma d’assajos clínics i suport metodològic de l’IdISBa (vegeu l’annex adjunt).

 

Palma, 22 de març de 2017

El director gerent de la Fundació

David Martínez Bestard

        

Annex 1

Convocatòria per a la provisió /contractació d’una plaça d’un tècnic per la plataforma d’assajos clínics i suport metodològic de la Fundació Institut Investigació Sanitària Illes Balears

La Fundació té encomanades, entre d’altres, la funció les funcions de gestionar mitjans i recursos al servei de l’execució de programes d’investigació clínica, bàsica i aplicada, desenvolupament tecnològic i innovació en el camp de la salut.

Per poder dur a terme aquestes funcions, la Fundació té la necessitat de dur a terme la incorporació temporal d’un tècnic per la plataforma d’assajos clínics i suport metodològic.

L’article 23.2 de la Llei 7/2010, de 21 de juliol, del sector públic instrumental de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix els criteris que han de seguir els ens públics de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la contractació de personal laboral.

Els articles 17 i 18 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposen que s’han d’aplicar els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat en les contractacions.

L’apartat segon B de l’Acord del Consell de Govern de 23 de febrer de 2007, de modificació de l’àmbit d’aplicació i de determinació de l’abast del control del punt 5 de l’Acord del Consell de Govern de 19 de desembre de 1995, preveu la comptabilitat i la rendició de comptes de les empreses públiques de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, pel que fa a la selecció de personal dels ens públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, i en exercici de les competències que m’atribueix l’article 28.1 i dels Estatuts fundacionals vigents,

Convoc

El procés per a la contractació d’un Data Manager per a la gestió dels assajos clínics de la plataforma d’assajos clínics i suport metodològic de l’IdISBa, amb els requisits, les característiques i els criteris de selecció següents:

Requisits de la plaça

· Estar en possessió de la titulació: Llicenciat o grau en ciències de la salut.

· Nivell B1 d’anglès

· Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos en què, d’acord amb l’article 57 de l’Estatut bàsic de l’empleat públic (EBEP), es permeti l’accés a l’ocupació pública.

· Tenir la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques.

· Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa

· No haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de nacionals d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.

· Estar en possessió de la titulació exigida.

· Aquelles persones que no compleixin aquests requisits, no se’ls valorarà el seu CV.

Procediment de selecció

Valoració de mèrits acreditats pels aspirants, d’acord amb el barem que es detalla i una entrevista personal.

Barem de mèrits i valoració

1.- Experiència professional en les tasques pròpies del lloc de feina

Màxim 3 punts:

· Serveis prestats a l’àmbit sanitari públic en tasques pròpies del lloc de feina: 0,04 punts per mes treballat amb un màxim d’1 punt.

· Serveis prestats a l’àmbit públic en tasques pròpies del lloc de feina: 0,02 punts per mes treballat amb un màxim de 0,5 punts.

· Serveis prestats a l’empresa privada en tasques pròpies del lloc de feina: 0,01 punts per mes treballat amb un màxim de 0,25 punts.

· Experiència demostrable:

· en gestió d’Assajos Clínics: 0,5 punts

· en gestió de Bases de Dades: 0,5 punts

· En l’ús de plataformes de lectura automatitzada de qüestionaris d’estudis d’investigació: 0,25punts

 Projectes d'investigació en ciències de la salut (màxim 1,5 punts)

· Col·laboració en projectes públics competitius: 0,25 punts per projecte  

· Col·laboració en projectes privats d’assajos clínics: 0,5 punts per projecte

2.- Formació: màxim 3,5 punts

· Cursos de formació en Bones Pràctiques Clíniques: 0,02 punts per cada 10 hores amb un màxim d’1 punt.

· Cursos de formació en gestió de bases de dades (Access y EnCore): 0,02 punts per cada 10 hores amb un màxim d’1,75 punts.

· Formació complementària relacionada amb la investigació: 0,02 punts per cada 10 hores acreditades amb un màxim de 0,75 punts.

3.- Idiomes: màxim 1 punt

· Certificat de nivell mitjà de Català, nivell C1: 0,2 punts.

· Certificat de nivell mitjà d’Anglès, nivell B2: 0,3 punts

· Certificat superior de Català, nivell C2-LA: 0,2 punts.

· Certificat superior d’Anglès, nivell C1 o superior: 0,3 punts

· Els certificats dels idiomes s’han d’acreditar per la Junta Avaluadora de Català, o pel títol d’un organisme oficial d’idiomes.

Funcions:

·  Col·laborar amb els investigadors en la inclusió de pacients de l’estudi, tenint en compte els criteris d’inclusió/exclusió i esquema de l’estudi.

·  Garantir que la recollida de dades s’ajusti als requisits exigits al projecte i pel Comitè d’ètica de l’Hospital.

·  Garantir el compliment dels procediments del protocol.

·  Experiència en la recollida de dades clíniques en EECC, tant en format escrit com en format electrònic.

·  Recollida d’informació de les històries clíniques i introducció de dades en la base de dades de l’estudi.

·  Actualització de les bases de dades.

·  Col·laborar en l’ anàlisi estadística de les dades.

·  Manteniment de l’arxiu de l’Investigador i de tota la documentació de l’estudi.

·  Respondre a les qüestions que vagin sortint en el procés de revisió de dades (queries).

3.- Entrevista personal:  màxima d’1 punt

Versarà sobre temes relacionats amb el lloc de feina que s’ofereix i tindrà una puntuació.

Forma d’acreditació dels requisits i mèrits

· Presentació del títol acadèmic requerit.

· Presentació dels títols de cursos formatius relacionats amb el lloc de feina que s’especifica.

· Presentació de certificat de vida laboral.

· Informes o certificacions d’altres centres on ha treballat amb anterioritat, on s’especifiqui de forma clara les funcions i tasques que ha dut a terme durant el període justificat.

Reserva a favor de discapacitats

l’IdISBa té una reserva del 7% de llocs de treball per discapacitats, segons l’article 38.1 de la Llei 7/2007, de l’EBEP.  No obstant, aquesta plaça no està reservada a persones amb discapacitat.

Modalitat de contractació: Contracte per obra i servei per un termini d’un any

Retribució: 22.180 euros bruts anuals.

Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds únicament es poden presentar davant el registre del IdISBa o bé de qualsevol altra de les formes que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

En cas que el tribunal vegi que fa falta documentació ho farà saber a l’aspirant i li donarà 3 dies hàbils per a poder esmenar les deficiències.

Causes d’exclusió: presentació de sol·licitud fora de termini; no reunir els requisits; no presentar-se a l’entrevista personal, ja que se considerarà que no ha acabat el procés de selecció.

Termini de presentació

10 dies naturals des del dia següent a la data de publicació.

El dia i hora de l’entrevista personal es publicarà a la pàgina web www.idisba.es

Tribunal qualificador:

Miquel Fiol Sala: Director Científic de l’IdISBa

Francisco de Borja Garcia-Cosio Piqueras: Coordinador de la plataforma d’Assajos Clínics i Suport Metodològic de l’IdISBa

Catalina Aguiló Monjo: Coordinadora d’infraestructures  i laboratoris de IdISBa

Àngel Ríos Olivenza, Representant del Comitè d’Empresa de IdISBa.

Joan Mas Roig: Cap de Recursos Humans de IdISBa.

Recursos

L’ordre jurisdiccional social és el competent per a resoldre les controvèrsies derivades d’aquestes bases, d’acord amb la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s’hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni capo reclamació prèvia a la via judicial social.

 

Palma, 22 de març de 2017

El director gerent

David Martínez Bestard

             

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ PER A L’OFERTA DE________________________

Nom:

Cognoms:

DNI nº:

Adreça:

Telèfon contacte:

e-mail:

Sol·licita ser acceptat a l’oferta de feina..........................................

Adjunto la següent documentació acreditativa dels requisits i mèrits al·legats:

1.-

2.-

3.-

4.-

5.-

6.-

 

Sr. Director gerent de l’IdISBa