Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'HISENDA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

Núm. 2944
Licitació del contracte de serveis d’assessorament fiscal de caràcter continuat de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en el marc de la responsabilitat social empresarial

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques.

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.

c) Obtenció de documentació i informació:

— Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.

— Domicili: c/ del Palau Reial, 17.

— Localitat i codi postal: Palma 07001.

— Telèfon: 971 177 118.

— Telefax: 971 176 333.

— Adreça d’Internet del perfil del contractant:   <http://www.plataformadecontractacio.caib.es

— Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que s’assenyala per a la presentació d’ofertes.

d) Número d’expedient: CONTR 2017 581.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: serveis.

b) Descripció: assessorament fiscal de caràcter continuat de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en el marc de la responsabilitat social empresarial.

c) Lloc d’execució/lliurament: Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques (Direcció General del Tresor, Política Financera i Patrimoni).

— Domicili: c/ del Palau Reial, 17.

— Localitat i codi postal: Palma 07001.

d) Termini d’execució/lliurament: 24 mesos comptadors des del 18 de setembre de 2017, o des de la data de formalització del contracte, en el cas que aquesta sigui posterior.

e) Possibilitat de pròrroga: si.                                                

f) CPV (referència de nomenclatura): 79221000.

3.Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Criteris d’adjudicació: diversos criteris.

4. Valor estimat del contracte: 72.000,00 euros.

5. Pressupost base de licitació:

—Import net: 30.000,00 euros.

— IVA (21 %): 6.300,00 euros.

— Import total: 36.300,00 euros.

6. Garanties exigides

a) Provisional: 900 euros (3 % del pressupost de licitació, l’IVA exclòs).

b) Definitiva: 5 % de l’import d’adjudicació (l’IVA exclòs).

7. Requisits específics del contractista

Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: les que s’indiquen en la lletra F del Plec de clàusules administratives particulars (PCAP).

8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: fins a les 10.00 h del setzè dia natural comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Si les proposicions s’envien per correu, l’empresari ha de justificar la data d’imposició de la tramesa a l’oficina de Correus i anunciar a l’òrgan de contractació la tramesa de l’oferta el mateix dia, mitjançant fax o correu electrònic.

b) Modalitat de presentació: la que es detalla en la clàusula 14, d’acord amb la clàusula 13, del PCAP:

— Sobre núm. 1: “Documentació general”

— Sobre núm. 2: “Oferta econòmica”

— Sobre núm. 3: “Metodologia de treball, controls de qualitat i responsabilitat social de la proposta”.

c) Lloc de presentació:

— Dependència: Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques.

— Domicili: c/ del Palau Reial, 17.

— Localitat i codi postal: Palma, 07001.

— Adreça electrònica: uac@sghis.caib.es.

9. Obertura d’ofertes

a) Adreça: c/ del Palau Reial, 17.

b) Localitat i codi postal: Palma, 07001.

c) Data i hora: s’avisarà per fax o per correu electrònic o per telèfon.

10. Despeses de publicitat:

Màxim: 400,00 euros (són a càrrec de l’adjudicatari del contracte).

11. Condicions especials d’execució de caràcter social del contracte: les indicades en la lletra M del quadre de característiques del contracte del Plec de clàusules administratives particulars.

  

Palma, 21 de març de 2017

La secretària general

Maria Begoña Morey Aguirre

Per delegació de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques (BOIB 101/2015)