Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE SERVEIS SOCIALS I COOPERACIÓ

Núm. 2833
Resolució de la consellera de Serveis Socials i Cooperació de 20 de març de 2017 per la qual se sotmet al tràmit d’informació pública el Projecte de decret de modificació del Decret 15/2003, de 14 de febrer, pel qual es crea el Consell de la Infància i Família de les Illes Balears i del Decret 50/2013, de 15 de novembre, pel qual es determinen la composició, els objectius i el règim de funcionament de l'Observatori de la Infància i l'Adolescència de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. En data 3 de març de 2017, el director general de Planificació i Serveis Socials va emetre un informe justificatiu que manifesta la necessitat d’iniciar el procediment per elaborar un projecte de decret pel qual es modifica el Decret 15/2003, de 14 de febrer, pel qual es crea el Consell de la Infància i Família de les Illes Balears i el Decret 50/2013, de 15 de novembre, pel qual es determinen la composició, els objectius i el règim de funcionament de l'Observatori de la Infància i l'Adolescència de les Illes Balears.

2. En la mateixa data, la consellera de Serveis Socials i Cooperació va dictar la Resolució mitjançant la qual s’inicia el procediment d’elaboració del Projecte de decret pel qual es modifica el Decret 15/2003, de 14 de febrer, pel qual es crea el Consell de la Infància i Família de les Illes Balears i el Decret 50/2013, de 15 de novembre, pel qual es determinen la composició, els objectius i el règim de funcionament de l'Observatori de la Infància i l'Adolescència de les Illes Balears, i es designa la Direcció General de de Menors i Famílies com a òrgan competent per tramitar el procediment. Prèviament, d’acord amb l’article 133 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, s’havia substanciat una consulta pública mitjançant el portal de transparència.

3. Una vegada elaborat el Projecte de decret, s’ha de sotmetre al tràmit d’informació pública.

Fonaments de dret

1. Els articles 44 i 45 de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears.

2. El títol VI de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Per tot això, dict la següent

 

Resolució

1. Sotmetre al tràmit d’informació pública l’esborrany del Projecte de decret de modificació del Decret 15/2003, de 14 de febrer, pel qual es crea el Consell de la Infància i Família de les Illes Balears i del Decret 50/2013, de 15 de novembre, pel qual es determinen la composició, els objectius i el règim de funcionament de l'Observatori de la Infància i l'Adolescència de les Illes Balears, i posar-lo a disposició de les persones interessades a la Direcció General de Menors i Famílies ( carrer de Sant Joan de la Salle, 4b, de Palma), i a la pàgina web de participació ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears.

2. Fixar el termini d’informació pública en quinze dies hàbils des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les al·legacions s’han de presentar a la seu de la Direcció General de Menors i Famílies ( carrer de Sant Joan de la Salle, 4b, de Palma) o a qualsevol dels llocs que determina l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i el procediment administratiu comú, en relació amb la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015.

3. Habilitar la possibilitat de presentar al·legacions al Projecte per mitjans telemàtics, mitjançant l’apartat “Participació en l’elaboració normativa” de la pàgina web de participació ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears, dins del termini que s’estableix en l’apartat anterior, d’acord amb l’article 34.2 f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o l’entitat que les fa, s’inclouran en l’expedient d’elaboració normativa, tot i que no constin en el registre d’entrada electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l’òrgan competent per tramitar el procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d’emetre una diligència de les al·legacions presentades.

4. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 20 de març de 2017

La consellera de Serveis Socials i Cooperació

Fina Santiago Rodríguez