Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA

Núm. 2670
Licitació contractació del desenvolupament de les colònies d’abril i estiu a l’any 2017, per realitzar en el municipi de Santa Margalida

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Aprovat per decret de batlia de data 15 de març de 2017, el Plec de condicions econòmico-administratives i prescripcions tècniques que ha de regir la contractació del desenvolupament de les colònies d’abril i estiu a l’any 2017, per realitzar al municipi de Santa Margalida, s’exposa al públic per un termini de cinc dies naturals a comptar a partir del dia següent a l’anunci d’aquest edicte al BOIB, per tal que s’hi puguin presentar reclamacions.  

Simultàniament s’anuncia la licitació, si be condicionat al que disposa l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.

1. - Entitat adjudicadora

a).- Organisme: Ajuntament de Santa Margalida.

b).- Dependència que tramita l’expedient: Contractació

c).- núm. d’expedient: 9/2017

2. - Objecte del contracte

a).- Descripció de l’objecte: Desenvolupament de les colònies d’abril i estiu.

b).- Lloc d’execució: Municipi Santa Margalida. 

c).- Duració: Colònies d’abril i d’estiu de 2017.   

3. - Tramitació, procediment i forma d’adjudicació.

a).- Tramitació: Urgent.

b).- Procediment: Obert.

c).- Forma: Oferta econòmicament més avantatjosa amb diversos criteris d’adjudicació.

4.- Pressupost base de licitació:

Preu de licitació als efectes de presentar l’oferta econòmica és de 38,536 € IVA exclòs per alumne a jornada completa (mig mes). 

5.- Garanties

Provisional: No s’exigeix.

Definitiva: 5.166,46 €

6. - Obtenció de documentació:

Al perfil del contractant www.ajsantamargalida.net

7.- Obtenció d’informació

a).- Entitat: Ajuntament de Santa Margalida.

b).- Domicili: Passeig d’Es Pouàs, 23

c).- Localitat i codi postal: Santa Margalida. 07450.

d).- Telèfon: 971 52 30 30

e).- Fax: 971 52 37 77

f).- Data límit d’obtenció de documents i informació: La mateixa que per a la presentació d’ofertes.

 

8.-Requisits específics del licitador.

Solvència econòmica i financera: Els licitadors acreditaran la seva solvència econòmica i financera  a través del mitjà que s’indica a continuació: Volum anual de negocis del  licitador o candidat, que referit a l’any de major volum de negocis en un dels tres darrers anys conclosos ha de ser de 154.993,85 €, d’acord amb l’establert als plecs.

Solvència tècnica. Les empreses licitadores hauran de justificar la seva solvència tècnica o professional d’acord amb: Experiència en la realització de treballs del mateix tipus o naturalesa al que correspongui a l’objecte del contracte, d’acord amb l’establert als plecs.

9.- Presentació de les ofertes.

a).- Data i hora límit de presentació: El termini de presentació de les proposicions serà fins a les 14:00 hores del 8è dia següent al de la publicació de l’anunci de licitació al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Si l’últim dia de l’esmentat termini es dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 14 hores del  primer dia hàbil següent.

b).- Documentació a presentar: La que estableix el plec de clàusules administratives.

c).- Lloc de presentació: Les ofertes aniran adreçades a l’Ajuntament de Santa Margalida i es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament de Santa Margalida (Passeig d’es Pouàs nº 23), o per qualsevol dels mitjans admesos per la Llei.

d).- Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos, a comptar des de l’obertura de les proposicions.

10. Obertura de les ofertes

a).- Entitat: Ajuntament de Santa Margalida.

b).- Domicili: Passeig d’Es Pouàs, 23

c).- Localitat: Santa Margalida.

d).- Data i hora: La que estableixen el plec de clàusules administratives.

11. Criteris d’adjudicació:

1.) Oferta econòmica: Fins a 51 punts.

2.) Valoració del projecte:

2.1) Originalitat de la proposa d’activitats i tallers: Fins a 10 punts.

2.2) Adequada planificació de la distribució de tasques entre els monitors: Fins a 5 punts

2.3) Model d’avaluació: Fins a 4 punts.

3.) Contextualització del projecte al municipi de Santa Margalida: Fins a 15 punts.

4.) Millores complementàries al servei

4.1) Atenció a les diferents necessitats de l’alumnat: Fins a 5 punts.

4.2) Activitats duites a terme en diferents indrets, a part del lloc habitual de realització, i costejades per l’empesa: Fins a 4 punts.

12. Despeses d’anuncis

Els anuncis del contracte que es publiquin en el BOIB aniran a càrrec de l’adjudicatari.

13.- Perfil del contractant: www.ajsantamargalida.net

  

Santa Margalida, 15 de març de 2017

El Batle

(Delegació de signatura, Decret núm. 1193 de data 2/12/2016,

Primer Tinent de Batle, Martí A. Torres Valls)

Joan Monjo Estelrich