Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 2542
Acord marc de les obres de manteniment i conservació de la via pública pavimentada en el sol urbà i rústic del t. m. d'Andratx.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb el Decret núm. 539/2017 de data 6 de març de 2017, mitjançant aquest anunci s’efectua convocatòria del procediment obert, tot atenent a l’oferta econòmicament més avantatjosa, varis criteris d'adjudicació, per a l’adjudicació de l’acord marc de les obres de manteniment i conservació de la via pública pavimentada en el sol urbà i rústic del t. m. d'Andratx.

De conformitat amb l’article 142 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, es procedeix a l’anunci de la licitació en els termes següents, i simultàniament, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars reguladors de la licitació per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades els puguin examinar i presentar les reclamacions que considerin adients, d’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears; si durant el termini d’exposició al públic dels plecs s’hi presenten reclamacions, se suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.

1.- Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme. Regidora delegada del Àrea de Contractació Decret 1462/2015

b) Dependència que tramita l’expedient.- Unitat de Contractació

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència.- Unitat de Contractació

2) Domicili. Av. de la Cúria, 1

3) Localitat i codi postal. Andratx 07150

4) Telèfon. 971628011- Ext. 306

5) Telefax. 971628005

6) Correu electrònic. contractacio@andratx.cat

7) Adreça d’Internet del perfil del contractant.- www.andratx.cat

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes

d) Número d’expedient: OBRES 04/2017.

2.- Objecte del contracte:

a) Tipus.- Acord marc d’obres

b) Descripció.- Obres de manteniment i conservació de la via pública pavimentada en el sol urbà i rústic del T. M d'Andratx

c) Lloc d’execució/lliurament.- Andratx

d) Domicili.- Andratx

e) codi postal.- 07150

f) Termini d’execució de l’obra.- Duració de l'acord marc: 48 mesos.

Termini d'execució es fitxara en cada un dels contractes basats en el present acord marc. No s'admet pròrroga.

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació.- Ordinària

b) Procediment.- Obert

c) Forma: Varis criteris d'adjudicació.

4. Pressupost base de la licitació

L’import del present contracte ascendeix a la quantia (IVA exclòs) de 785.123,97 € (sent la despesa màxima anual de 196.280,99) més 164.876,03 € en concepte d’IVA, el que fa un total de 950.000 €.

5. Garanties exigides.

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, sense incloure l’ IVA

6. Requisits específics del contractista:

 Solvència econòmica i financera:

- Volum anual de negocis en el àmbit del contracte per un import igual o superior al valor estimat del contracte. El volum anual de negocis s'haurà d'acreditar mitjançant les comptes anuals aprovades i dipositades en el registre corresponent.

Solvència tècnica:

- Relació de les obres executades en el termini dels darrers deu anys,corresponents al grup de classificació en el qual correspon el contracte, avalades per certificats de bona execució per a les obres més importants. Els certificats indicaran l’import, les dates i el lloc d’execució de les obres i es precisarà si es realitzaren segons les regles per las que es regeix la professió i es dugueren a bon termini;

Classificació del contractista: Grup C; subgrups 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7; categoria 2; tipus d'actividat: edificacions.

Grup E; subgrup 1; categoria 2; tipus d'activitat: hidràuliques.

7. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació. Les proposicions es podran presentar en el termini de 26 dies naturals a comptar a partir del següent al de publicació de l’anunci de licitació en el BOIB. En el cas que el darrer dia de l’esmentat termini caigués en dissabte o festiu, el termini es posposarà al següent dia hàbil. Les ofertes podran presentar-se fins a les 13.30 hores del darrer dia hàbil establert, al Servei d’Atenció al Ciutadà.

b) Documents a presentar: Els senyalats a les clàusules 12, 13 i 14 del Plec de Clàusules administratives.

c) Modalitat de presentació.- Article 80.4 del RGLCAP

d) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx

1. Dependència.- Registre General d'Entrada de 8,30 a 13,30 hores.

2. Domicili. Avda. de la Cúria, 1

3. Localitat i codi postal. Andratx 07150

e) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos

8. Obertura d’ofertes:

a) Descripció.- Ajuntament d’Andratx

b) Adreça.- Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1

c) Localitat i codi postal.- 07150 Andratx

d) Data i hora.- S’anunciarà al perfil del contractant

9. Despeses de Publicitat.- A càrrec de l’adjudicatari (fins un import de 1.000 euros)

10. Altres Informacions.

 

Andratx, 10 de març de 2017

La Regidora de Contractació

Estefania GONZALVO GUIRADO