Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR
Núm. 2718
Licitació del contracte de serveis d’activitats educatives de temps lliure “Escola d’Estiu” de Sant Llorenç des Cardassar
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.
b) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria.
c) Data d’aprovació dels plecs: 16 de març de 2017.
2. Objecte del contracte
a) Descripció: Servei d´activitats educatives de temps lliure “Escola d´Estiu” de Sant Llorenç des Cardassar, en els termes del plec de prescripcions tècniques.
b) Durada del contracte: Dos mesos distribuïts de la següent manera; mes de juliol de l´any 2017 i mes de juliol de l´any 2018 (de dia 1 a dia 31 de juliol, ambdós inclosos). En els termes del plec de clàusules administratives particulars, s´admet una pròrroga d´un mes, corresponent al mes de juliol de l´any 2019, de manera que la durada màxima del contracte, pròrroga inclosa, podrà ser de tres mesos (el respectiu mes de juliol dels anys 2017, 2018 i 2019).
3. Procediment, tramitació i forma d’adjudicació
a) Procediment: Obert.
b) Tramitació: Ordinària.
c) Forma: Contracte no subjecte a regulació harmonitzada.
4. Pressupost
En els termes del plec de clàusules administratives particulars:
1. Pressupost base de licitació total:
a) Import sense IVA: 118.347,90 euros.
b) IVA: 24.853,06 euros.
c) Total: 143.200,96 euros.
2. Preus unitaris:
A partir del referit pressupost de licitació, s´estableixen 2 preus unitaris als quals s´haurà de referir la proposició econòmica de les empreses licitadores: el preu unitari per grup efectivament constituït i el preu unitari nin/nit per cada acampada efectivament realitzada.
a) Preu mensual unitari per grup efectivament constituït:
Preu màxim mensual (IVA exclòs): 1.487,15 euros.
IVA: 312,3015 euros.
Preu total: 1.799,4515 euros (IVA inclòs).
Les ofertes presentades pel licitadors hauran de referir-se al preu mensual per grup, facturant-se posteriorment en funció del nombre de grups efectivament formats en total.
b) Preu unitari nin/nit per acampada efectivament realitzada:
Preu màxim nin/nit (IVA exclòs): 19,80 euros.
IVA: 4,158 euros.
Preu total: 23,958 euros (IVA inclòs).
Les ofertes presentades pel licitadors hauran de referir-se al preu nin/nit, facturant-se posteriorment en funció del nombre de nins/nits per raó de les acampades efectivament realitzades en total.
5. Garanties
Definitiva: 5% del pressupost base de licitació, exclòs l´impost sobre el valor afegit.
6. Obtenció de documentació i informació
a) Entitat: Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.
b) Domicili: Plaça Ajuntament, 1.
c) Localitat i codi postal: Sant Llorenç des Cardassar, 07530.
d) Telèfon: (34) 971838393
e) Telefax: (34) 971838094
f) Perfil del contractant: www.santllorenc.es.
7. Requisits específics del contractista. Solvència
Acreditació de la solvència del contractista, en els termes del plec de clàusules administratives particulars:
a) Solvència econòmica i financera. S’haurà d’acreditar mitjançant:
- Justificant de l’existència d’una assegurança d’indemnització per riscos professionals, amb indicació expressa dels riscos coberts (danys materials i personals) i per quantia mínima de 60.000 euros, amb una vigència mínima d´un any.
b) Solvència tècnica o professional. S’haurà d’acreditar mitjançant:
- Una relació dels principals serveis d´igual o similar naturalesa als que constitueixen l´objecte del contracte realitzats en els darrers cinc anys que inclogui l’import, dates i el destinatari, públic o privat, dels mateixos. Els serveis o treballs efectuats s’acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic. Quan el destinatari hagués estat un subjecte privat, mitjançant certificat expedit per aquest, o mitjançant una declaració de l´empresari.
En el seu cas, aquests certificats poden ser comunicats directament a l’òrgan de contratació per l’autoritat competent.
L’import anual que l’empresari ha d’acreditar com executat durant l’any de major execució dins el període de cinc anys ha de ser, com a mínim, de 53.700 euros (IVA inclòs).
8. Presentació d’ofertes
a) Termini: 15 dies naturals comptats a partir del dia següent al dia de la publicació de l’anunci de licitació al BOIB. Si el darrer dia de dit termini fos dissabte, diumenge o festiu, el termini de presentació de proposicions s’entendrà prorrogat fins al primer dia hàbil següent.
b) Hora límit: 14:30 hores.
c) Documentació a presentar: L´especificada al plec de clàusules administratives particulars que regeix la licitació del contracte.
d) Lloc de presentació:
- Registre General de l´Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.
- Plaça Ajuntament, 1, 07530 Sant Llorenç des Cardassar.
- Telèfon: (34) 971838393.
- Telefax: (34) 971838094.
9. Obertura de les ofertes
a) Entitat: Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar (Saló de sessions).
b) Domicili: Plaça Ajuntament, 1, 07530, Sant Llorenç des Cardassar.
c) Data i hora: Les anunciades en el seu moment al perfil del contractant.
10. Criteris de valoració d’ofertes i adjudicació del contracte:
En els termes establerts al plec de clàusules administratives particulars:
1. Proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant un judici de valor: 45 punts.
2. Proposició econòmica: 35 punts.
3. Proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules: 20 punts.
11. Altres informacions
D’acord amb el que disposa l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, el plec de clàusules administratives particulars s’exposa al públic, al departament de Secretaria, durant el termini de deu dies naturals a partir de la data de publicació d’aquest anunci, perquè puguin presentar-s´hi reclamacions, que seran resoltes per la Junta de Govern de l´Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.
Sant Llorenç des Cardassar, 16 de març de 2017
El batle
Mateu Puigròs Sureda