Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA

Núm. 2672
Bases reguladores i convocatòria de beques de formació a l’Ajuntament de Santa Margalida per a persones discapacitades que hagin participat en algun projecte de formació, integració i ocupació per a la inserció laboral de persones amb alguna discapacitat

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

L’Ajuntament de Santa Margalida Ple, reunit en sessió extraordinària de data 8 de març de 2017, ha aprovat la convocatòria i les bases reguladores de les beques de formació a l’Ajuntament de Santa Margalida per a persones discapacitades que hagin participat en algun projecte de formació, integració i ocupació per a la inserció laboral de persones amb alguna discapacitat que s’insereix a continuació.

Aquest anunci ha estat enviat dia 14 de març de 2017 a la Base de Dades Nacional de Subvencions, amb el número de codi 335449.

BASES REGULADORES I CONVOCATÒRIA DE BEQUES DE FORMACIÓ A L’AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA PER A PERSONES DISCAPACITADES QUE HAGIN PARTICIPAT EN ALGUN PROJECTE DE FORMACIÓ, INTEGRACIÓ I OCUPACIÓ PER A LA INSERCIÓ LABORAL DE PERSONES AMB ALGUNA DISCAPACITAT.

1. OBJECTE I FINALITAT.

1. L’objecte de les presents bases és regular les ajudes econòmiques que l’Ajuntament de Santa Margalida concedirà, durant els mesos de maig a octubre de 2017, ambdós inclosos, a la formació a l’Ajuntament de Santa Margalida de tres persones físiques amb discapacitats que hagin participat en algun projecte de formació, integració i ocupació, mitjançant la realització de pràctiques formatives a l’Ajuntament de Santa Margalida.

2. La finalitat d’aquestes subvencions és millorar i complementar la formació acadèmica i pràctica d’aquestes persones, així com contribuir a la seva preparació de cara a la seva inserció en el món laboral de les administracions públiques.

2. DESTINATARIS.

Les beques estan destinades a persones discapacitades que hagin participat en algun projecte de formació, integració i ocupació per a la inserció laboral de persones amb alguna discapacitat.

3. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA.

Durant l’exercici pressupostari 2017, es destina la quantitat de 7.200,00.-€ a les beques objecte de la present convocatòria, amb càrrec a l’aplicació pressupostària següent: 231 48908 “Beques persones discapacitat”.

4. PERSONES BENEFICIÀRIES.

1. Poden ser persones beneficiàries de les beques objecte de la present convocatòria aquelles persones físiques que reuneixin els següents requisits:

a. Tenir una discapacitat valorada per l’organisme competent superior o igual al 33%.

b. Ser resident a Santa Margalida amb una antiguitat mínima des de 31 de desembre de 2016.

c. Haver participat en algun projecte de formació, integració i ocupació per a la inserció laboral.

d. No trobar-se desenvolupant cap treball remunerat ni en situació d’alta o alta assimilada a la Seguretat Social i/o esser persona perceptora de cap tipus de prestació econòmica provinent de cap administració pública i/o entitat privada, exceptuant dependència i pensions, contributives i no contributives.

e. Posseir la capacitat suficient per desenvolupar l’activitat formativa objecte de la present beca.

f. Nivell A1 de català. En cas de no tenir-ho serà realitzada la prova corresponent.

2. No podran obtenir la condició de persona beneficiària de les ajudes les persones en qui concorri alguna de les circumstàncies que s’indiquen en els apartats 2 i 3 de l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i en l’article 8 de l’Ordenança General Reguladora de les Subvencions de l’Ajuntament de Santa Margalida.

5. ACTIVITATS BECADES

1. Són objecte de beca la realització de les pràctiques o activitats formatives a l’Ajuntament de Santa Margalida que complementin la formació de las persones beneficiàries. Aquestes consistiran en tasques pròpies del lloc assignat a la persona, tals com activitats dels departaments on s’inscrigui la persona i que siguin orientades a la seva categoria: tasques administratives, d’atenció al públic, tasques d’arxiu, d’ordenança i de neteja.

2. El lloc previst per al desenvolupament d’aquestes tasques serà preferentment l’edifici del Consistori, la Biblioteca, Punt Verd, Centre de Dia i Serveis Socials. És a dir, els departaments de Cultura i Patrimoni, Medi Ambient, Neteja i Serveis Socials.

3. Aquestes pràctiques es desenvoluparan durant 20 hores a la setmana i tindran una durada de 6 mesos (de maig a octubre de 2017), i acabaran com a màxim, en principi, dia 31 d’octubre de 2017.

6. RÈGIM DE LA CONCESSIÓ. COMPATIBILITAT O INCOMPATIBILITAT AMB ALTRES SUBVENCIONS.

1. Les beques objecte de la present convocatòria es concediran en règim de concurrència competitiva de totes les sol·licituds que compleixin els requisits exigits en aquestes bases.

2. Els ajuts econòmics objecte de la present convocatòria són incompatibles amb el desenvolupament de qualsevol treball remunerat i amb l’establert a la Base 4.1 d).

3. L’adjudicació d’altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos per la mateixa finalitat, provinents de qualsevol administració o ens públic o privat, autonòmics, nacionals, de la Unió Europea o d’organismes internacionals seran incompatibles amb les beques de l’Ajuntament de Santa Margalida.

4. La concessió de les beques objecte de la present convocatòria no suposa en cap cas prestació de serveis, ni relació laboral o de funcionariat amb l’Ajuntament de Santa Margalida o amb el lloc on el beneficiari dugui a terme el procés de formació. Tanmateix, no suposa cap compromís ni dret d’incorporació posterior de la persona becària a la plantilla municipal una vegada finalitzada la beca atorgada.

5. L’Ajuntament es farà càrrec d’una pòlissa d’assegurances que cobreixi a les persones que ostentin la condició de becàries durant la realització de les activitats objecte de beca, tant pel que fa a les possibles responsabilitats civils davant tercers com pel que fa als accidents personals que puguin esdevenir com a conseqüència de la realització de l’activitat becada.

7. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS. TERMINI, LLOC I FORMA.

1. El termini per presentar les sol·licituds és de 10 dies hàbils, comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

2. Les sol·licituds s’han de formular mitjançant instància dirigida al Sr. Batle-President de l’Ajuntament  i s’han de presentar en el Registre General de l’Ajuntament de Santa Margalida o a les dependències municipals de Can Picafort. Així mateix, també es poden presentar en qualsevol dels llocs establerts en l’apartat 4 de l’article 16 de la Llei 39/2015, d’01 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

3. Les sol·licituds es formularan d’acord amb el model instància (ANNEX I). Juntament amb la sol·licitud, que anirà signada per la persona interessada, s’ha de presentar la següent documentació:

a. Fotocòpia del DNI/NIE/Passaport de la persona que signa la sol·licitud.

b. Certificat d’empadronament anterior al 31 de desembre de 2016. La presentació de la sol·licitud de la beca implicarà, excepte que expressament es manifesti el contrari, l’autorització de la persona sol·licitant per a què l’òrgan atorgant obtingui de forma directa l’esmentat certificat d’empadronament.

c. Certificat discapacitat en vigor emès per l’organisme competent que l’hagi realitzat.

d. Justificant d’haver superat el projecte de formació, integració i ocupació per a la inserció laboral en que hagi participat.

e. Informe emès pel tècnic responsable del lloc on la persona hagi realitzat el projecte de formació, integració i ocupació per a la inserció laboral, especificant la idoneïtat i l’aptitud de l’esmentada persona pel desenvolupament de les tasques objecte de beca.

f. Currículum vitae de la persona sol·licitant, on es detallin els treballs i pràctiques realitzats, així com la tipologia de formació rebuda.

g. Tota aquella altra documentació que es consideri necessària a efectes de puntuació conforme als criteris de la Base Novena.

h. Documentació que acrediti els coneixements del nivell A1 de català. En cas de no posseir-lo es realitzarà corresponent prova.

i. Certificat bancari que acrediti el compte corrent o la llibreta en què s’ha d’ingressar l’import de la beca (ANNEX 3) a nom de la persona becària.

j. Declaració de què la persona aspirant no rep cap més ajuda pel mateix concepte, que no té cap relació laboral o contractual que impliqui la realització d’un treball remunerat, que no es troba en situació d’alta o altra assimilada a la Segureta Social i que no percep cap prestació econòmica provinent de cap administració pública i/o entitat privada exceptuant dependència i pensions, contributives i no contributives i declaració responsable davant autoritat administrativa de no incórrer en cap de les prohibicions establertes a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (ANNEX 2).

k. Declaració responsable de trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant la Tresoreria General de la Seguretat Social, davant l’Agència Tributària i davant aquest Ajuntament (ANNEX 2). La presentació de la sol·licitud de la beca implicarà, excepte que expressament es manifesti el contrari, l’autorització de la persona sol·licitant per a que l’òrgan atorgant obtingui de forma directa l’acreditació del compliment d’aquestes obligacions.

4. En el cas que la documentació exigida ja estigui en poder de l’Ajuntament, la persona aspirant, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des de la finalització del procediment de que formin part, podrà fer ús del seu dret a no presentar-la, fent constar la data, el procediment i l’òrgan o dependència en que varen ser presentats o emesos.

5. Si la sol·licitud no reuneix els requisits establerts en la convocatòria, es requerirà a la persona interessada perquè en el termini màxim de 10 dies esmeni les deficiències, advertint-la que si no ho fa se la tindrà per desistida de la seva petició, prèvia resolució que es dictarà en els termes previstos en l’article 68 de la Llei 39/2015, d’01 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

6. Qualsevol dels òrgans que intervenen en el procediment de concessió podrà, en qualsevol moment del procés, sol·licitar a l’interessat la informació complementària, les dades i les acreditacions que estimi necessàries.

8. PROCEDIMENT DE CONCESSIÓ. INICI, INSTRUCCIÓ I RESOLUCIÓ.

1. El procediment de concessió de les beques objecte de la present convocatòria s’iniciarà d’ofici, mitjançant acord de l’Ajuntament Ple, que aprovarà simultàniament les bases i la convocatòria i seran després publicades en el BOIB.

2. L’òrgan instructor del procediment de concessió correspon a la Regidoria de Serveis Socials.

3. Es constituirà una Comissió Avaluadora composta pels següents membres:

- Sr. Joan Monjo Estelrich, Batle de l’Ajuntament que actuarà com a President de la Mesa.

Suplent: Sr. Eugenio Garrido Vivas.

- Sra. Maria Ferriol Mas (Treballadora Social), Vocal.

Suplent: Sra. Margalida Bibiloni.

- Sra. Alícia Payeras Pascual, Vocal.

Suplent: Sra. Glòria Cantó Liesegang.

- Sr. Alberto Valicourt Genzor, Vocal.

Suplent: Sra. Francisca Segui Serra.

- Sra. Catalina Payeras Reus, que actuarà com a Secretària amb veu però sense vot.

Suplent: Catalina Pons Torrens.

4. La Comissió Avaluadora es reunirà per examinar si les persones sol·licitants compleixen tots els requisits necessaris per accedir a les beques i avaluar les sol·licituds conforme als criteris de valoració establerts en aquestes Bases. De tot l’actuat en aquesta reunió s’aixecarà acta.

5. L’òrgan instructor, a la vista de l’expedient i de l’acta de la reunió de la Comissió, formularà proposta de resolució provisional, degudament motivada, que es publicarà a la web de l’Ajuntament, obrint-se un termini de 10 dies naturals per presentar al·legacions.

L’instructor incorporarà a l’expedient una diligència signada per la persona responsable en què consti lloc i data de publicació.

Pel que fa a la presentació d’al·legacions s’estarà a l’establert per la presentació de sol·licituds a la Base 7.2.

6. Si no es presenten al·legacions dins del termini concedit, la proposta de resolució formulada tindrà el caràcter de definitiva. En altre cas, una vegada examinades les al·legacions presentades per les persones interessades, l’òrgan instructor formularà proposta de resolució definitiva, que haurà d’expressar el/la sol·licitant o la relació de sol·licitants pels quals es proposa la concessió de la subvenció, la seva quantia, especificant la seva avaluació i els criteris de valoració seguits per efectuar-la.

La proposta de resolució definitiva es publicarà a la web de l’Ajuntament atorgant als beneficiaris un termini de 5 dies naturals perquè comuniquin la seva acceptació. S’entendrà acceptada si dins d’aquest termini no s’expressa el contrari.

7. La competència per resoldre el procediment i concedir la subvenció s’atribueix a la Junta de Govern Local, que dictarà aquesta resolució un cop dictada la proposta de resolució definitiva i emès informe de fiscalització per la Intervenció Municipal.

8. La resolució es notificarà a totes les persones sol·licitants i es publicarà a la web de l’Ajuntament de Santa Margalida.

9. CRITERIS QUE HAN DE REGIR L’ATORGAMENT I QUANTIA DE LES BEQUES.

1. La concessió de les beques d’aquesta convocatòria es regeix pels principis de publicitat, concurrència, objectivitat, igualtat i no discriminació.

2.  S’atorgaran tres beques durant un període de sis mesos durant l’any 2017 (de maig a octubre).

3. Si, finalitzat el termini per a la presentació de les sol·licituds, el nombre de sol·licituds és igual al nombre de beques, s’atorgaran totes, sempre i quan els sol·licitants reuneixin els requisits per accedir a la condició de beneficiari.

4. En cas que el nombre de sol·licituds sigui inferior al nombre de beques, s’atorgaran a tots els aspirants sempre i quan reuneixin els requisits per accedir a la condició de beneficiari. En aquest cas, es podrà ampliar el període de sis mesos inicialment previst per a la duració de la beca fins a un termini màxim de dotze mesos (que finalitzarà, com a màxim, el dia 30 del mes d’abril de 2018). El temps a ampliar es distribuirà entre els aspirants a parts iguals.

5. En cas que el nombre de sol·licitants sigui superior al nombre de beques, es procedirà a la valoració i orientació de les sol·licituds presentades d’acord amb l’aplicació del barem establert a l’apartat següent, atorgant-se les beques als tres sol·licitants que obtinguin major puntuació.

6. Amb la finalitat d’establir la puntuació de les sol·licituds presentades, els criteris de valoració per resoldre seran els següents:

a. Persones amb discapacitat amb càrregues familiars                                             1 punt.

b. Persones totes soles                                                                                              1 punt.

c. Famílies monoparentals amb fills.                                                                         1 punt.

d. Famílies nombroses.                                                                                              1 punt.

e. Criteris objectius utilitzats normalment dins els protocols de serveis socials           5 punts.

7. Si dues o més sol·licituds obtenen la mateixa puntuació, el desempat es regirà mitjançant el resultat d’un informe signat per les tècniques de serveis socials que tindrà en compte el procés de feina realitzat en l’expedient.

8. Les persones que, reunint els requisits de les beneficiàries, no obtinguin les tres majors puntuacions, passaran a formar part d’una llista de suplents d’acord amb el que es preveu a la Base Tretzena. Aquesta llista només tindrà validesa durant el termini de vigència de les beques objecte de la present convocatòria establert, com a màxim, fins dia 30 d’abril de 2018.

9. L’import màxim de subvenció serà de 400,00.-€ cada mes, per persona becària, amb un màxim de 2.400,00.-€ per cada una, excepte en el cas previst a l’apartat 4 de la present base.

10. La quantia de les beques tindrà com a límit màxim el crèdit consignat contemplat en aquestes bases.

10. TERMINI DE RESOLUCIÓ I NOTIFICACIÓ.

1. El termini màxim per resoldre i notificar la resolució del procediment no podrà excedir de sis mesos, a comptar des de la publicació de la convocatòria.

2. El venciment del termini màxim sense que s’hagi notificat la resolució legitima als interessats per entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de la beca.

11. OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS.

Les persones becàries han de complir les obligacions establertes en les disposicions normatives que hi són d’aplicació, en concret, de l’Ordenança General Reguladora de la Concessió de Subvencions de l’Ajuntament de Santa Margalida (BOIB 142 de 29/09/2012), i de les següents:

a. Acceptar i complir la normativa de l’Ajuntament de Santa Margalida.

b. Dur a terme l’activitat objecte de beca d’acord amb les condicions establertes.

c. Col·laborar amb l’Ajuntament a efectes d’acreditar que s’ha realitzat l’activitat formativa que fonamenta la concessió de la beca.

d. Comunicar a l’òrgan competent per resoldre d’acord amb la Base 8.7 de la present convocatòria l’obtenció de beques o ajudes per la mateixa finalitat no previstes inicialment, així com qualsevol eventualitat que alteri el desenvolupament de l’activitat becada.

e. Facilitar tota la informació complementària que requereixi l’Ajuntament.

12. JUSTIFICACIÓ I ABONAMENT DE LA BECA.

1. La justificació de la beca es farà mensualment prèvia emissió d’informe per part de les tècniques de serveis socials. L’indicat informe s’elaborarà una vegada analitzada la informació que la persona responsable del departament on es desenvolupin les tasques els proporcionarà per escrit relativa l’efectiva realització de les pràctiques formatives objecte de la present beca.

Per casos de malaltia i/o altres situacions que impedeixin a la persona realitzar la seva feina, l’equip de formació corresponent emetrà un informe sobre la idoneïtat de percebre la beca.

No obstant això, l’Ajuntament de Santa Margalida podrà demanar qualsevol altre documentació que consideri adient, ateses les circumstàncies i característiques del cas. Si la documentació presentada és incompleta o incorrecta, es requerirà perquè es completi o esmeni la deficiència en el termini improrrogable de 10 dies.

2. El pagament es realitzarà per mensualitats completes o fracció proporcional al temps que hagin gaudit de la beca en el cas en què la persona becària iniciï o finalitzi l’activitat sense coincidir amb el mes natural.

13. REVOCACIÓ, RENÚNCIA. SUPLÈNCIA I REINTEGRAMENT.

1. Les beques són de concessió voluntària, revocables i reductibles si la persona becària es veu afectada per alguna de les causes sobrevingudes previstes a la Llei, a l’Ordenança Municipal, així com en el cas de que incompleixi alguna de les obligacions previstes en aquestes bases.

2. En aquests casos, prèvia tramitació del corresponent procediment administratiu, en cas de renúncia de la persona becària (que s’haurà de comunicar a l’Ajuntament amb una antelació mínima de quinze dies) o quan concorri una altre causa degudament justificada que impedeixi la realització de l’activitat objecte de la beca, es substituirà a la persona becària d’acord amb la llista de suplents i per l’ordre consecutiu corresponent i, si escau, la persona beneficiària haurà de reintegrar les quantitats percebudes i els interessos de demora que corresponguin o es prorrogarà la beca atorgada amb les limitacions establertes a la Base Número 11.

En cas que no hi hagi llista de suplents, els drets de la persona renunciant podran acréixer els drets d’altres becaris amb les limitacions establertes a la Base 9.

14. INFRACCIONS O SANCIONS.

L’incompliment dels requisits establerts en aquestes bases o a la normativa d’aplicació, donarà lloc a l’aplicació del règim d’infraccions i sancions establert al Títol V de l’Ordenança Municipal.

15. NORMATIVA APLICABLE.

És d’aplicació a aquesta convocatòria la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions; el Reial Decret 877/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003; l’Ordenança General Reguladora de la Concessió de Subvencions de l’Ajuntament de Santa Margalida (BOIB Núm.142 de 29/09/2012); la Llei 39/2015, d’01 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques; la Llei 40/2015, d’01 d’octubre, del Règim Jurídic del Sector Públic; el Reial Decret Legislatiu 2/2004 pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals; les Bases d’Execució del Pressupost Municipal per a l’any 2017 i demés normativa que hi resulti d’aplicació.

16. RECURSOS.

La resolució que recaigui en aquest procediment no posa fi a la via administrativa. Contra ella es pot interposar el recurs de reposició en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la seva notificació. Alternativament i en el termini de dos mesos es pot interposar davant el Jutjat de lo Contenciós-Administratiu recurs contenciós administratiu. Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri convenient.

ANNEX 1

SOL·LICITUD BECA FORMATIVA PER A PERSONES DISCAPACITADES QUE HAGIN PARTICIPAT EN ALGÚN PROJECTE DE FORMACIÓ, INTEGRACIÓ I OCUPACIÓ PER A LA INSERCIÓ LABORAL DE PERSONES AMB ALGUNA DISCAPACITAT A L’AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA.

SOL·LICITANT:

Nom i llinatges:_________________________________________________________________

DNI/NIE/Passaport.:_____________________________________________________________

Domicili:________________________________________________________________ ______

Localitat:________________________________________________ CP.:__________________

Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:_____________________________

SOL·LICITA:

L’atorgament d’una beca de formació a l’Ajuntament de Santa Margalida.

DOCUMENTACIÓ QUE S’ADJUNTA:

a. Fotocòpia del DNI/NIE/Passaport de la persona que signa la sol·licitud.

b. Certificat de discapacitat en vigor emès per l’organisme competent que l’hagi realitzat.

c. Justificant d’haver superat el projecte de formació, integració i ocupació per a la inserció laboral en que hagi participat.

d. Informe emès pel tècnic responsable del lloc on la persona hagi realitzat el projecte de formació, integració i ocupació per a la inserció laboral, especificant la idoneïtat i l’aptitud de l’esmentada persona pel desenvolupament de les tasques objecte de beca.

e. Currículum vitae de la persona sol·licitant on es detallin els treballs i pràctiques realitzats, així com la tipologia de formació rebuda.

f. Documentació que acrediti els coneixements del nivell A1 de català. En cas de no posseir-lo es realitzarà corresponent prova.

g. Certificat bancari que acrediti el compte corrent o la llibreta en què s’ha d’ingressar l’import de la beca (ANNEX 3) a nom de la persona becària.

h. Declaració segons ANNEX 2.

i. Tota aquella altra documentació que es consideri necessària a efectes de valoració de mèrits.

Santa Margalida,  ___ de ____________ de 2017

Sgt.: Sol·licitant

ANNEX 2

DECLARACIÓ RESPONSABLE

SOL·LICITANT:

Nom i llinatges:_________________________________________________________________

DNI/NIE/Passapor.:_____________________________________________________________

Domicili:________________________________________________________________ ______

Localitat:________________________________________________ CP.:__________________

Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:_____________________________

DECLARA SOTA LA SEVA RESPONSABILITAT:

1. Que es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries amb l’AEAT, la Seguretat Social i l’Ajuntament de Santa Margaida.

2. Que no està incursa en cap de les prohibicions establertes a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. En especial, no concorr cap de les circumstàncies establertes en l’article 13.2. de la Llei 38/2003, que a continuació es transcriu:

“2. No podran obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora de les subvencions les persones o entitats en qui concorri alguna de les circumstàncies següents, excepte que per la naturalesa de la subvenció s’exceptuï per la seva normativa reguladora:

a. Haver estat condemnades mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d’obtenir subvencions o ajuts públics. (...)

b. Haver sol·licitat la declaració de concurs, haver estat declarades insolvents en qualsevol procediment, trobar-se declarades en concurs, excepte que en aquest hagi adquirit eficàcia un conveni, estar subjectes a intervenció judicial o haver estat inhabilitades d’acord amb la Llei 22/2003, de 9 de juliol, Concursal, sense que hagi conclòs el període d’inhabilitació fixat a la sentència de qualificació del concurs.

c. Haver donat lloc, per causa de la qual hagin estat declarats culpables, a la resolució ferma de qualsevol contracte subscrit amb una administració pública.

d. Estar incursa la persona física, els administradors de les societats mercantils o aquells que ostentin la representació legal d’altres persones jurídiques, per algun dels supòsits de la Llei 5/2006, de 10 d’abril, de regulació dels conflictes d’interessos dels membres del Govern i dels alts càrrecs de l’Administració General de l’Estat, la Llei 2/1996, de 19 de novembre, d’incompatibilitats dels membres del Govern i dels alts càrrecs de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o tractar-se de qualsevol dels càrrecs electius regulats a la Llei Orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general, en els termes que s’hi estableixen o en la normativa autonòmica que reguli aquestes matèries.

e. No trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries o de la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents, en els termes que reglamentàriament es determinin.

f. Tenir la residència fiscal en un país o territori qualificat reglamentàriament com a paradís fiscal.

g. No estar al corrent en el compliment d’obligacions per reintegrament de subvencions en els termes que reglamentàriament es determinin.

h. Haver estat sancionades amb caràcter ferm amb la pèrdua de la possibilitat d’obtenir subvencions segons la Llei 38/2003 General de Subvencions o altres Lleis que així ho estableixin.

(...)”

3. Que no rep altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos per la mateixa finalitat, provinents de qualsevol administració o ens públic o priva, autonòmics, nacionals, de la Unió Europea o d’organismes internacionals.

4. Que no realitza cap treball remunerat ni es troba en situació d’alta o alta assimilada a la Seguretat Social i/o és persona perceptora de cap tipus de prestació econòmica provinent de cap administració pública i/o entitat privada exceptuant dependència i pensions contributives i no contributives.

5. Que si durant la vigència de la beca, deixés de complir qualsevol de les condicions anteriors, ho posarà en coneixement de l’Ajuntament de Santa Margalida, en un termini màxim de tres dies, causant baixa automàtica en la percepció de la beca.

Santa Margalida,  __________ de ________________ de 2017

Sgt.: Sol·licitant                                                                        Autoritat Administrativa

ANNEX 3

SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS

CREDITOR:

Nom i llinatges:_________________________________________________________________

DNI/NIE/Passapor.:_____________________________________________________________

Domicili:________________________________________________________________ ______

Localitat:________________________________________________ CP.:__________________

Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:_____________________________

DADES PER A LA TRANSFERÈNCIA:

ENTITAT:                                                                    SUCURSAL:

LOCALITAT:

CODI COMPTE CLIENT:

----------    ----------    ------    ----------------------

DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT

Que les dades anteriors corresponen al c/c o llibreta, obert/ta al meu nom, al/a la qual vul que sigui transferit l’import dels pagaments que l’Ajuntament de santa Margalida m’hagui de realitzar.

Santa Margalida,  ___ de ____________ de 2017

Sgt. Sol·licitant

                       

DILIGÈNCIA DE L’ENTITAT BANCÀRIA

Les dades ressenyades coincideixen amb les què es tenen a aquesta oficina.

El/la directora/a

(signatura i segell)

El què es fa públic pel general coneixement. Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent de la seva inserció en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Alternativament i de forma potestativa, es pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, en el termini d’un mes a comptar des del dia següent de la inserció d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Tot això sens perjudici de qualsevol altre recurs o reclamació que es consideri convenient d’interposar.

 

Santa Margalida, 10 de març de 2017

El Batle,

P.D.S. (Decret núm. 1193 de data 02/12/2016, Primer Tinent de Batle, Martí A. Torres Valls)

Joan Monjo Estelrich