Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
CONSELL INSULAR DE MENORCA
Núm. 2557
Licitació del contracte de serveis per a la direcció, coordinació de seguretat i salut, vigilància ambiental i control del patrimoni històric, de les obres de millora de nus, enllaç d'accés a Alaior, a la carretera Me-1, PK 10+650, per procediment obert i tramitació ordinària
El Consell Executiu de data 13/3/2017, ha aprovat el plec de clàusules administratives i el plec de prescripcions tècniques, que regiran el contracte de serveis per a la direcció, coordinació de seguretat i salut, vigilància ambiental i control del patrimoni històric, de les obres de millora de nus, enllaç d'accés a Alaior, a la carretera Me-1, PK 10+650, per procediment obert i tramitació ordinària. Els esmentats plecs s'exposen al públic per un termini de DEU (10) dies comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquest anunci en el BOIB, per tal que les persones interessades puguin examinar-lo i presentar-hi les reclamacions que estimin adients.
Simultàniament s'anuncia la licitació del contracte, si bé s'ajornarà la licitació, així com el termini per presentar proposicions, en el supòsit que es formulin reclamacions contra els esmentats plecs, quan resulti necessari per resoldre la qüestió plantejada. Tot això de conformitat amb el que estableix l’article 188 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears.
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació
a) Organisme: Consell Insular de Menorca
b) Dependència que tramita l’expedient: Servei de Contractació
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència: Servei de contractació
2) Domicili: Pça. Biosfera, núm. 5, de Maó, o Pça. Catedral, 5, de Ciutadella
3) Localitat i codi postal: Maó, 07703 o Ciutadella, 07760
4) Telèfon: 902 35 60 50
5) Fax: 971 35 24 83
6) Correu electrònic: contractacio@cime.es
7) Direcció de Internet del perfil del contractant: www.cime.es/contractes
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: fins el quinzè (15) dia natural després de la publicació d’aquest anunci al BOIB, en horari del registre general d’entrada del CIM
d) Número d’expedient: 4301/000010.Ser/2017
2. Objecte del contracte:
a) Tipus: Serveis.
b) Descripció: Contracte de serveis per a la direcció, coordinació de seguretat i salut, vigilància ambiental i control del patrimoni històric, de les obres de millora de nus, enllaç d'accés a Alaior, a la carretera Me-1, PK 10+650.
c) Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No.
d) Lloc d’execució/lliurament: Carretera Me-1 PK 10+650
1) Domicili: -
2) Localitat i codi postal: -
e) Termini d’execució/lliurament: 9 mesos.
f) Admissió de pròrroga: No
g) Establiment d’un acord marc: ---
h) Sistema dinàmic d’adquisició: ---
i) CPV (Referència de nomenclatura): 71520000-9 Serveis de supervisió d'obres.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert
c) Subhasta electrònica: ---
d) Criteris d’adjudicació: els especificats al quadre de criteris del plec de clàusules administratives que regeixen aquesta contractació:
1.-Criteris NO avaluables mitjançant fórmules (Sobre B1):
Proposta tècnica: Màxim 45 punts.
1.1.- Metodologia a aplicar en els Treballs del Director de les obres; màxim 30 punts
1.1.1.- Desenvolupament de les tasques del Director de les obres, fins a 12 punts.
1.1.2.- Definició de la freqüència i/o moment en què es presentaran els treballs, fins a 3 punts.
1.1.3.- Mesures específiques de control per evitar desviaments respecte a l’import total del pressupost de les obres, fins a 5 punts.
1.1.4- Models d’informes/documents/actes a elaborar pel Director de les obres, fins a 10 punts.
1.2.- Metodologia a aplicar en la Vigilància Ambiental de l'obra: màxim 15 punts.
1.2.1. Relació dels indicadors a utilitzar, fins a 4 punts.
1.2.2.- Freqüència de controls, inspeccions o assajos que han de verificar-se per mesurar, fins a 2 punts.
1.2.3.- El control del pressupost destinat al seguiment de les mesures correctores l'indicador, fins a 3 punts.
1.2.4.- Model tipus d'informes que se li enviaran a l'empresa contractista i responsable del contracte per al seguiment del Pla de Vigilància Ambiental, fins a 6 punts.
2.- Criteris avaluables mitjançant fórmules (Sobre B2): Màxim 55 punts;
2.- Oferta econòmica, fins a 55 punts.
4. Valor estimat del contracte: vuitanta mil cinc-cents vint euros amb seixanta-tres cèntims (€.- 80.520,63)sense IVA, conforme a l’art. 88 del TRLCSP.
5. Pressupost base de licitació:
a) Import net: vuitanta mil cinc-cents vint euros amb seixanta-tres cèntims (€.- 80.520,63)sense IVA.
b) Import total: noranta-set mil quatre-cents vint-i-nou euros amb noranta-sis cèntims (€.- 97.429,96) IVA inclòs.
6. Garanties exigides:
Provisional (import): ---
Definitiva (%): 5% sobre l’import d’adjudicació.
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació (grup, subgrup i categoria): No obligatòria.
b) Solvència econòmica i financera: L'especificat en la lletra F.2 del quadre de característiques del contracte.
c) Solvència tècnica i professional: L'especificat en les lletres F.3 i F.5 del quadre de característiques del contracte,
d) Altres requisits específics: ---
e) Contractes reservats: No.
8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: fins el quinzè (15) dia natural després de la publicació d’aquest anunci al BOIB, en horari del registre general d’entrada del CIM.
b) Modalitat de presentació: presencial o correus
c) Lloc de presentació:
1. Dependència. Consell Insular de Menorca.
2. Domicili: Plaça. Biosfera, núm. 5
3. Localitat i codi postal: Maó, 07703
4. Adreça electrònica. ---
d) Número previst d’empreses a les que es pretén convidar a presentar ofertes (procediment restringit): ---
e) Admissió de variants, si procedeix: ---
f) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: dos mesos comptats des de l'endemà al de l'obertura de les proposicions (161.2 TRLCSP)
9. Obertura de les ofertes
a) Descripció: Meses de contractació:
- Obertura pública dels sobres B1, contenidors de l'oferta relativa als criteris no avaluables mitjançant fórmules
- Obertura pública dels sobres B2, contenidors de l'oferta relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules
b) Direcció: Plaça Biosfera, núm. 5
c) Localitat i codi postal: 07703 Maó
d) Data i hora: es comunicarà als licitadors a través del perfil del contractant (www.cime.es/contractes)
10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari, per un import màxim de 600 euros.
11. Data d’enviament de l’anunci al Diari Oficial de la Unió Europea: ---
12. Altres informacions: Obligacions contractuals essencials en aquest contracte: Les especificades en la lletra M del quadre de característiques del contracte.
Maó, 13 de març de 2017
El Secretari del Consell Executiu
Octavi Pons Castejón