Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 2543
Acord marc de les obres de manteniment i conservació de camins del t.m. d’Andratx
De conformitat amb el Decret núm. 540/2017 de data 6 de març de 2017, mitjançant aquest anunci s’efectua convocatòria del procediment obert, tot atenent a l’oferta econòmicament més avantatjosa, un únic criteri d'adjudicació, per a l’adjudicació de l’acord marc de les obres de manteniment i conservació de camins del t.m. d’Andratx.
De conformitat amb l’article 142 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, es procedeix a l’anunci de la licitació en els termes següents, i simultàniament, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars reguladors de la licitació per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades els puguin examinar i presentar les reclamacions que considerin adients, d’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears; si durant el termini d’exposició al públic dels plecs s’hi presenten reclamacions, se suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.
1.- Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:
a) Organisme. Regidora delegada del Àrea de Contractació Decret 1462/2015
b) Dependència que tramita l’expedient.- Unitat de Contractació
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència.- Unitat de Contractació
2) Domicili. Av. de la Cúria, 1
3) Localitat i codi postal. Andratx 07150
4) Telèfon. 971628011- Ext. 306
5) Telefax. 971628005
6) Correu electrònic. contractacio@andratx.cat
7) Adreça d’Internet del perfil del contractant.- www.andratx.cat
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes
d) Número d’expedient: OBRES 05/2017.
2.- Objecte del contracte:
a) Tipus.- Acord marc d'obres
b) Descripció.- Obres de manteniment i conservació de camins del t.m. d’Andratx.
c) Lloc d’execució/lliurament.- Andratx
d) Domicili.- Andratx
e) codi postal.- 07150
f) Termini d’execució de l’obra.-Duració de l'acord marc: 36 mesos .
Termini d'execució: es fitxarà en cada un dels contractes basats en el present acord marc. No s'admet pròrroga.
3. Tramitació i procediment:
a) Tramitació.- Ordinària
b) Procediment.- Obert
c) Forma: Un únic criteri d'adjudicació.
4. Pressupost base de la licitació
L’import del present contracte ascendeix a la quantia (IVA exclòs) de 160.000 € (sent la despesa màxima anual de 80.000 € el primer any i de 40.000 € el segon i tercer any respectivament) més 33.600 € en concepte d’ IVA, el que fa un total de 193.600 €.
5. Garanties exigides.
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, sense incloure l’ IVA
6. Requisits específics del contractista:
Solvència econòmica i financera:
Solvència tècnica:
Relació de les obres executades en el termini dels darrers tres anys, avalada per certificats de bona execució per les obres mes importants; aquests certificats indicaran l’import, les dates i el lloc d’execució de les obres i es precisarà si es realitzaren segons les regles per las que es regeix la professió i es dugueren normalment a bon termini; en el seu cas els esmentats certificats seran comunicats directament al òrgan de contrastació per l'autoritat competent.
Classificació del contractista: Grup A; subgrups 2; categoria 1.
7. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació. Les proposicions es podran presentar en el termini de 26 dies naturals a comptar a partir del següent al de publicació de l’anunci de licitació en el BOIB. En el cas que el darrer dia de l’esmentat termini caigués en dissabte o festiu, el termini es posposarà al següent dia hàbil. Les ofertes podran presentar-se fins a les 13.30 hores del darrer dia hàbil establert, al Servei d’Atenció al Ciutadà.
b) Documents a presentar: Els senyalats a les clàusules 12, 13 i 14 del Plec de Clàusules administratives.
c) Modalitat de presentació.- Article 80.4 del RGLCAP
d) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx
1. Dependència.- Registre General d'Entrada de 8,30 a 13,30 hores.
2. Domicili. Avda. de la Cúria, 1
3. Localitat i codi postal. Andratx 07150
e) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos
8. Obertura d’ofertes:
a) Descripció.- Ajuntament d’Andratx
b) Adreça.- Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1
c) Localitat i codi postal.- 07150 Andratx
d) Data i hora.- S’anunciarà al perfil del contractant
9. Despeses de Publicitat.- A càrrec de l’adjudicatari (fins un import de 1.000 euros)
10. Altres Informacions.
Andratx, 10 de març de 2017
La Regidora de Contractació,
Estefania GONZALVO GUIRADO