Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CAMPOS
Núm. 2366
Licitació vehicle tipus furgó
En execució de l’acord de la Junta de Govern Local de 7 de març de 2017, i conforme l'art. 142 del Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic (TRLCSP), s’anuncia licitació de contracte:
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Ajuntament de Campos
b) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria
c) Obtenció de documentació i informació: Ajuntament de Campos, departament de secretaria, s’haurà de sol·licitar dins el deu primers dies del termini de presentació d’ofertes. Domicili: Pç. Major, 1 de Campos 07630. Correu electrònic: secretaria@ajcampos.org. Perfil de contractant: https://intranet.ajcampos.org/web/intranet/perfil-de-contractant.
d) Numero d’expedient: 2017011
2. Objecte del contracte
a) Descripció de l’objecte: Subministrament, mitjançant la modalitat d’arrendament amb opció de compra, d’un vehicle tipus furgó per l’ajuntament de Campos amb destinació a la Policia Local. CPV : 34114200-1. Termini d’execució.- 48 mesos.
3. Tramitació, procediment i forma d’adjudicació.
a) Tramitació: Ordinària.
b) Procediment: Obert amb diversos criteris d’adjudicació.
c) Criteris d’adjudicació i avaluació:
1. Criteris avaluables per aplicació de fórmules: a)Oferta econòmica, 60 punts.
2. Criteris ponderables mitjançant judicis de valor: a) Millores en els serveis inclosos en el contracte, fins a 15 punts. b) Millores d’equipament policial, fins a 10 punts. c) Millores en les característiques tècniques del vehicles, fins a 10 punts. d) Millora en el termini d’entrega del vehicle, fins a 5 punts.
4. Valor estimat del contracte: 32.640,00 eros.
5. Pressupost base de licitació: 32.640,00 euros, que constitueix el tipus de licitació que els licitadors hauran millorar a la baixa en les seves ofertes, mes el 21 % d'IVA 6.854,40 euros, amb el qual l’import total del contracte és de 39.494.40 euros.
6. Garanties: a) Provisional, no exigida. b) Definitiva, no exigida.
7. Requisits específics del contractista: Solvència econòmica i financera i la solvència tècnica o professional: Exempt.
8. Presentació de les ofertes
a) Podran presentar-se al registre general, plaça Major, 1 de Campos, entre les 9.00 i les 13.00 h. en el termini de quinze dies naturals, comptats des de l’endemà de la publicació de l’anunci al BOIB. Si el darrer dia és dissabte, el termini acabarà el primer dia hàbil següent. Termini de manteniment de les ofertes: Tres mesos.
b) Documentació i model de proposició.- Segons allò previst a les clàusules 12 a 14 del plec de clàusules administratives. Els licitadors podran aportar una declaració responsable que indiqui que acompleixen totes les condicions establertes legalment per contractar amb l’administració.
9. Obertura de proposicions: Serà públic a la Sala d’Actes de l’Ajuntament a les 8.30 hores del segon dia hàbil següent al dia que finalitzi el termini de presentació de les ofertes, si fos dissabte, seria el primer hàbil següent.
10. Despesa màxima de publicitat a càrrec de l’adjudicatari: 150 euros.
11. Exposició del plec de clàusules administratives particulars: Durant els deu primers dies naturals següents a la publicació d’aquest anunci es podran presentar al·legacions, i si fos necessari, s’ajornaria la licitació el temps necessari per resoldre les reclamacions.
Campos, 7 de març de 2017
El Batle
Sebastià Sagreras Ballester