Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FONS DE GARANTIA AGRÀRIA I PESQUERA DE LES ILLES BALEARS (FOGAIBA)
Núm. 2339
Resolució del director gerent del FOGAIBA per la qual es convoca el procediment de proveïment per concurs de mèrits del lloc de treball de cap del Negociat d’Auditoria Interna (FGB030103_1) adscrit a Palma del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA)
Versió PDF
L’article 24 del Conveni col·lectiu del personal laboral de la comunitat autònoma de les Illes Balears disposa que el proveïment de llocs de treball de personal laboral es pot dur a terme mitjançant el sistema de concurs de mèrits.
El concurs de mèrits constitueix el sistema normal de proveïment de places vacants i cal tenir en compte únicament els mèrits exigits en la convocatòria corresponent, els quals s’han de determinar d’acord amb els barems corresponents de cada convocatòria, acordats amb el comitè d’empresa.
Constitueix l’objecte d’aquesta Resolució l’aprovació del procediment de proveïment per concurs de mèrits del lloc de treball de cap del Negociat d’Auditoria Interna (FGB030103_1) adscrit a Palma.
Per tot això, d’acord amb la competència que preveu l’article 13.s) del Decret 64/2005, de 10 de juny, de creació del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears, dicto la següent
RESOLUCIÓ
Primer. Aprovar la convocatòria pública per al proveïment mitjançant un concurs de mèrits de la plaça vacant de cap del Negociat d’Auditoria Interna (FGB030103_1) adscrit a Palma.
Segon. Aprovar les bases i el barem de mèrits que han de regir aquesta convocatòria, que s’adjunten com a annex I d’aquesta Resolució.
Tercer. Nomenar els membres de la Comissió Tècnica de Valoració d’aquesta convocatòria, els quals figuren en l’annex III d’aquesta Resolució.
Quart. Ordenar la publicació d’aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i al web del FOGAIBA.
Cinquè. Contra aquesta resolució, que no exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs d’alçada davant el conseller de Medi Ambient, Agricultura i Pesca en el termini d’un mes a comptar des de l’endemà de la seva notificació, d’acord amb el que estableixen l’article 58.4 de la Llei 3/2003 de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears i els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, tot això sense perjudici d’interposar-ne qualsevol altre que s'estimi pertinent en defensa dels interessos propis.
Palma, 3 de març de 2017
El director gerent del FOGAIBA
Guillem Rosselló Alcina
ANNEX I
CONVOCATÒRIA DEL PROCEDIMENT DE PROVEÏMENT PER CONCURS DE MÈRITS DE LA PLAÇA DE CAP DEL NEGOCIAT D’AUDITORIA INTERNA (FGB030103_1) ADSCRIT A PALMA
BASES DE LA CONVOCATÒRIA
1. Objecte de la convocatòria
L’objecte d’aquesta convocatòria és la cobertura del lloc de treball de cap del Negociat d’Auditoria Interna (FGB030103_1) adscrit a Palma.
1.1. Descripció de la plaça
Responsabilitats
1. Garantir el compliment de la normativa europea sobre les “avaluacions individuals mitjançant un servei d’auditoria intern als organismes pagadors” recolzant el cap d’àrea;
2. Garantir el compliment de la normativa europea sobre les funcions de certificació als organismes intermedis de certificació del Fons Europeu de Pesca recolzant el cap d’àrea;
3. Proposar millores contínues a tots els departaments de l’entitat a través del cap d’àrea;
1.1.2. Relació succinta d’activitats
1. Realitzar auditories horitzontals de controls de fons europeus de l’organisme pagador i elaborar i signar els papers de feina i els informes provisionals;
2. Realitzar auditories verticals de línies d’ajuda de fons europeus: anàlisi d’antecedents i normativa específica, planificar i elaborar els programes de treball i realitzar proves substantives, controlar la qualitat dels controls de camp de les línies auditades i elaborar i signar els papers de feina i els informes provisionals dels controls realitzats.
3. Recolzar el cap d’àrea en el compliment de la normativa del Fons Europeu de Pesca (FEP) com a membres de l’organisme intermedi de certificació mitjançant:
a. La realització d’auditories i revisions prèvies a les certificacions: proves substantives, visites de camp i verificació del compliment de la normativa d’informació i publicitat;
b. La realització del seguiment de l’organisme intermedi de gestió: revisió dels sistemes de gestió i control i dels manuals de procediments;
c. Suport a l'autoritat intermèdia d’auditoria (Intervenció General de la CAIB);
d. Col·laboració amb l’autoritat de certificació nacional (FEGA): assistència a reunions i preparació i enviament d’informes i de la documentació sol·licitada mitjançant el cap d’àrea.
4. Fer el seguiment anual de les recomanacions pendents de les auditories establertes en els punts 1, 2 i 3 i realitzar de nou les proves. Elaborar i signar l'informe de seguiment.
5. Executar i donar suport al cap d’àrea en la realització de totes les tasques encomanades per la Direcció a l’àrea: projectes globals, consultes, etc.
6. Identificar i proposar millores de la resta d'unitats del FOGAIBA mitjançant el cap d’àrea.
7. Proposar l’actualització i la millora del procediments escrits d’auditoria interna i participar-hi.
8. Realitzar l’autoformació de l’àrea i participar-hi.
9. Participar en les reunions organitzades pel FEGA d’acord amb el cap d’àrea.
10. Donar suport al cap d’àrea en l’anàlisi de normatives, convenis de col·laboració, etc. que puguin afectar el funcionament de l’entitat.
11. Controlar i revisar la normativa europea, estatal i autonòmica, incloses les circulars FEGA, sobre fons agrícoles i pesquers (actualització i seguiment).
12. Donar suport al servei jurídic mitjançant la revisió de les normatives autonòmiques abans de la seva publicació en el BOIB.
1.2. Retribucions
1.2.1 Retribucions bàsiques
Les retribucions bàsiques (sou base i triennis) són les de la categoria a la qual pertany el treballador (A o B).
1.2.2. Complements
|
Dedicació especial |
1.503,81€ |
|
Responsabilitat |
4.893,18€ |
|
Dificultat tècnica |
6.048,98€ |
|
Total complements |
12.445,97€ |
2. Forma de proveïment i requisits de les persones aspirants
El proveïment del lloc de feina objecte d’aquesta convocatòria es farà mitjançant concurs de mèrits entre el personal laboral fix del FOGAIBA.
3. Requisits i condicions de participació
3.1. Hi pot participar tot el personal laboral fix, tant en situació d’actiu com d’excedència, que tingui la mateixa categoria professional que la vacant objecte del concurs.
3.2. Per optar al lloc de treball s'han de complir els requisits de la plaça, que figuren en la fitxa de la relació de llocs de treball:
· Pertànyer al grup A o B.
· Tenir una llicenciatura en Ciències Econòmiques o en Dret, ser enginyer agrònom, tenir una diplomatura en Ciències Empresarials o ser enginyer tècnic agrícola, o equivalents conforme a les noves titulacions.
· Nivell C1 de català (en els llocs de treball adscrits a més d’una categoria professional s’exigeix com a requisit per ocupar-los estar en possessió del certificat de coneixements de català corresponent al nivell de més exigència).
4. Presentació de sol·licituds i documentació
4.1. Les sol·licituds s’han de formular utilitzant el model de l’annex II.
4.2. La persona interessada ha de presentar la sol·licitud emplenada, juntament amb tota la documentació que pertoqui.
4.3. El termini per presentar les sol·licituds és de deu dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el BOIB.
4.4. Les sol·licituds i tota la documentació s’han de presentar, dins el termini previst, en el Registre del FOGAIBA.
4.5. No es valorarà cap mèrit que no s’hagi justificat com cal (originals o còpies acarades) dins el termini de presentació de sol·licituds.
4.6. Amb el venciment del termini de presentació de sol·licituds caduca el termini per renunciar a participar en el concurs o desistir-ne.
5. Llistes de persones admeses i excloses
5.1. Un cop hagi finalitzat el termini per presentar les sol·licituds, es farà pública la llista provisional de persones admeses i excloses, en la qual s'expressarà la causa d’exclusió per a cada persona.
5.2. Aquestes llistes es publicaran al tauler d’anuncis i al web del FOGAIBA.
5.3. Les persones excloses disposaran d’un termini de tres dies hàbils, a partir de l’endemà de la publicació, per esmenar les deficiències detectades i aportar els documents preceptius.
5.4. Un cop hagi finalitzat el termini indicat, es publicarà al tauler d’anuncis i al web del FOGAIBA la llista definitiva de persones admeses i excloses del concurs, en la qual s'expressaran les causes d’exclusió.
6. Barem de mèrits
La proposta de nomenament es farà a favor de la persona aspirant que tingui més puntuació, segons el barem de mèrits següent:
VALORACIÓ DELS CANDIDATS
1. Antiguitat
Es valorarà l’antiguitat reconeguda en la categoria A o B a l’Administració pública o al sector públic instrumental (P = 0,10 x mes treballat). Puntuació màxima: 6 punts.
L’antiguitat es valorarà de la mateixa forma per als grups A i B i es comença a comptar des del dia de la publicació d'aquesta resolució cap enrere.
Es valoraran tots els dies acreditats d’antiguitat de forma proporcional (de data a data).
2. Experiència professional
Experiència professional acreditada en llocs de treball ocupats tant en el grup A com en el grup B en tasques d’auditoria, control (control administratiu i/o de camp) i/o revisió d’expedients relacionats amb subvencions del sector públic (control administratiu i/o control de camp) en una entitat tant pública com privada (P = 0,05 x mes treballat). Puntuació màxima: 4 punts.
3. Coneixements de català
Puntuació màxima: 1 punt
· Certificat LA (llenguatge administratiu; abans, certificat E): 0,25 punts
· Certificat C2 (nivell superior; abans, certificat D): 0,75 punts
4. Coneixements d’informàtica
Es valoraran els certificats acreditatius de coneixements de l’àrea informàtica expedits per escoles oficials o escoles de l’Administració pública. Puntuació màxima: 4 punts.
Els cursos d'informàtica s’han de valorar d’acord amb la puntuació següent:
|
Curs de nivell elemental |
0,0975 punts |
|
Curs de nivell mitjà |
0,195 punts |
|
Curs de nivell superior |
0,39 punts |
Els cursos d’informàtica que no indiquin el nivell a què corresponen s’han de valorar segons el nombre d’hores que acreditin. Cursos amb una durada d'entre 10 i 19 hores: 0,0975 punts; cursos amb una durada d'entre 20 i 29 hores: 0,195 punts, i cursos de 30 hores o més: 0,39 punts.
Per a una mateixa aplicació informàtica, només es valorarà el certificat de nivell superior o el certificat que acrediti un nombre superior d’hores.
5. Formació complementària relacionada amb el lloc de treball
Es valoraran els certificats acreditatius expedits per centres oficials o escoles de l’Administració pública en les matèries relacionades a continuació (P = 0,025 x hora). Puntuació màxima: 3 punts.
Cursos de subvencions
Cursos de procediment administratiu
Cursos de normativa mediambiental
Cursos de sistemes d'informació geogràfica
Cursos d’auditoria
Els cursos no inclosos en la llista anterior es valoraran sempre i quan estiguin directament relacionats amb les funcions pròpies del lloc de treball objecte de la convocatòria.
6. Coneixements d’anglès
Es valoraran els certificats acreditatius dels coneixements expedits per centres oficials (només es valorarà el nivell superior dels acreditats, ja que es considera que els certificats d’un nivell de coneixements d’un idioma engloben els coneixements de nivells inferiors). Puntuació màxima: 3,50 punts.
· Puntuació de cada nivell:
|
|
|
Puntuació |
|
|
|
|
|
Nivells del Marc comú europeu |
EOI |
Universitats, escoles de l’Administració pública i organitzacions sindicals en el marc dels acords de formació contínua amb els continguts del Marc comú europeu |
Altres nivells EBAP |
Puntuació |
|
|
|
|
|
1r curs de nivell inicial |
0,20 |
|
|
|
|
|
2n curs de nivell inicial |
0,30 |
|
A1 |
Bàsic 1 (1r curs de cicle elemental) |
0,50 |
0,40 |
1r curs de nivell elemental |
0,40 |
|
A2 |
Bàsic 2 (2n curs de cicle elemental) |
1,00 |
0,50
|
2n curs de nivell elemental |
0,50 |
|
B1 |
Intermedi I |
1,25 |
1,00 |
1r curs de nivell mitjà |
1,00 |
|
B1+ |
Intermedi II (3r curs de cicle elemental) |
1,50 |
1,25 |
2n curs de nivell mitjà |
1,25 |
|
B2 |
Avançat (abans, 1r curs cicle superior) |
1,75 |
1,50 |
1r curs de nivell superior |
1,50 |
|
B2+ |
Avançat B2+ (abans, 2n curs de cicle superior) |
2,00 |
1,75 |
2n curs de nivell superior |
1,75 |
|
C1 |
|
3,00 |
2,00 |
|
|
|
C2 |
|
3,50 |
3,00 |
|
|
· Altres certificats del Marc comú europeu considerats equivalents que es valoren amb la mateixa puntuació que els certificats de les escoles oficials d’idiomes:
|
Anglès |
Puntuació |
|
|
A1 |
|
0,50 |
|
A2 |
Certificat de nivell bàsic EOI KET (Key English Test). Cambridge University ISE 0 (Integrated Skills in English). Trinity College London |
1,00 |
|
B1 |
Certificat de nivell intermedi EOI (= certificat de nivell elemental) PET (Preliminary English Test). Cambridge University ISE I (Integrated Skills in English). Trinity College London |
1,50 |
|
B2 |
Certificat de nivell avançat EOI (= certificat de nivell superior; certificat d’aptitud) Diplomat universitari especialista en llengua anglesa (mestre o altres) FCE (First Certificate in English). Cambridge University ISE II (Integrated Skills in English). Trinity College London |
2,00 |
|
C1 |
CAE (Certificate in Advanced English). Cambridge University ISE III (Integrated Skills in English). Trinity College London |
3,00 |
|
C2 |
Llicenciat en Filologia Anglesa Llicenciat en Traducció i Interpretació: llengua anglesa CPE (Certificate of Proficiency in English). Cambridge University ISE IV (Integrated Skills in English). Trinity College London |
3,50 |
Solució en cas d’empat
En cas que la valoració final dels mèrits resulti en un empat, per tal de dirimir aquesta situació es tindran en compte els criteris per aquest ordre:
1r. Més antiguitat. Es valorarà l’antiguitat reconeguda total de la persona presentada en la categoria A o B a l’Administració pública o al sector públic instrumental de data a data des del dia de la publicació d'aquesta resolució cap enrere.
2n. Més puntuació de coneixements d’anglès.
7. Comissió Tècnica de Valoració
7.1. La Comissió Tècnica de Valoració estarà constituïda per tres persones com a membres titulars i pels seus suplents (annex III). Dues persones seran designades pel director gerent, una de les quals exercirà les funcions de president i l’altra de secretari, i una tercera persona serà designada pel Comitè d’Empresa entre els seus components. Per a cada persona que sigui membre titular també se n’ha de designar una de suplent.
7.2. Les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració poden cessar en aquestes funcions encara que ja les hagin començat a exercir i ser substituïdes per l’òrgan que les va nomenar.
7.3. Per a la constitució vàlida de la Comissió Tècnica de Valoració a l'efecte de fer sessions, deliberacions i valoracions i prendre acords es requerirà sempre la presència de totes les persones que en són membres.
7.4. Les funcions bàsiques de la Comissió Tècnica de Valoració són les següents:
a. Elaborar les llistes provisionals i definitives de persones admeses i excloses en el procediment.
b. Valorar els mèrits al·legats per les persones concursants al lloc de proveïment d’aquesta convocatòria.
c. Elaborar una llista en la qual, per ordre de puntuació, han de figurar totes les persones aspirants presentades i les puntuacions obtingudes per cadascuna d’elles.
d. Fer la proposta corresponent de la persona candidata que hagi obtingut la puntuació més alta.
7.5. S’aixecarà acta de totes les reunions que la Comissió Tècnica de Valoració faci, que hauran de signar totes les persones que en són membres i que hi hagin assistit en acabar la sessió o abans de començar la següent.
8. Resolució de la convocatòria
8.1. El termini per a la publicació de la llista provisional serà de 10 dies hàbils, a comptar des de l'endemà que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.
8.2. Un cop s'hagi publicat la proposta provisional, les persones admeses podran formular observacions o reclamacions en el termini de 3 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta proposta provisional al tauler d’anuncis o al web del FOGAIBA.
8.3. Un cop s'hagin examinat les observacions i les reclamacions presentades dins el termini, i un cop s'hagi escoltat les possibles persones afectades, si es considera convenient, la Comissió Tècnica de Valoració adreçarà al gerent la proposta definitiva d’adjudicació de la plaça, la qual podrà incloure, en tot cas, els canvis que siguin conseqüència de les observacions i de les reclamacions esmentades, a més de l’esmena d’ofici dels errors detectats.
8.4. El termini per a la resolució definitiva del concurs serà de 5 dies hàbils, a comptar des de l'endemà que finalitzi el termini de presentació de reclamacions a la llista provisional.
8.5. Un cop hagi vist la proposta definitiva, el director gerent del FOGAIBA n’ha de dictar la resolució corresponent.
8.6. Les destinacions adjudicades pel sistema de concurs de mèrits seran irrenunciables i els trasllats voluntaris no donaran lloc a cap indemnització.
9. Presa de possessió
9.1. El termini de presa de possessió de la nova destinació obtinguda serà de quinze dies si la resolució comporta el reingrés al servei actiu.
9.2. En la resta de casos, el termini de presa de possessió serà de cinc dies a comptar des de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució.
9.3. Els efectes econòmics començaran a comptar a partir del dia de la presa de possessió.
10. Període mínim de permanència en el lloc de treball adjudicat
El personal laboral que obtingui destinació en aquesta convocatòria està obligat a romandre durant el període de dos anys en el lloc de treball.
ANNEX II
SOL·LICITUD D’ADMISSIÓ PER PARTICIPAR EN LA CONVOCATÒRIA DEL PROCEDIMENT DE PROVEÏMENT PER CONCURS DE MÈRITS DEL LLOC DE TREBALL DE CAP DEL NEGOCIAT D’AUDITORIA INTERNA (FGB030103_1) ADSCRIT A PALMA DEL FOGAIBA
DADES PERSONALS
|
COGNOMS I NOM |
|
|
DNI |
|
|
DOMICILI |
|
|
POBLACIÓ |
|
|
TELÈFON |
|
|
ADREÇA ELECTRÒNICA |
|
El sotasignat sol·licita participar i ser admès en el procés de referència i declara que compleix els requisits exigits en la convocatòria i que són certes totes les dades d’aquest document, alhora que es compromet a provar-les documentalment.
.............................., ............ de .............................. del 2017
Firma del sol·licitant
RELACIÓ DE DOCUMENTS ADJUNTS
1. .................................................................................................................................
2. .................................................................................................................................
3. .................................................................................................................................
4. .................................................................................................................................
5. .................................................................................................................................
6. .................................................................................................................................
7. .................................................................................................................................
8. .................................................................................................................................
9. .................................................................................................................................
10. ...............................................................................................................................
ANNEX III
COMISSIÓ TÈCNICA DE VALORACIÓ
President: Llorenç García Bauzá
Secretària: Adriana Riba Civil
Vocal: Margalida Grimalt Falcó
President suplent: Enrique Páez Penedo
Secretària suplent: Inmaculada López Morey
Vocal suplent: José Andrés Fernández Cester