Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 2298
Departament d'Infraestructues i Accessibilitat. Exp. 132/2016. Acord d'aprovació d'inici d'expedient i del Plec de clàusules administratives particulars i de prescripcions tècniques per a la realització de l'acord marc i la contractació, mitjançant lots del subministrament de béns diversos per al personal/brigades del Departament d'Infraestructures de l'Ajuntament de Palma
Versió PDF
La Junta de Govern en sessió de data 22 de febrer de 2017 va aprovar l’inici d’expedient, Plecs de clàusules administratives particulars i prescripcions tècniques per a la realització de l’acord marc i la contractació, mitjançant lots, del subministrament de bens diversos per al personal/brigades del Departament d’Infraestructures de l’Ajuntament de Palma.
Conformement al que disposa l’art. 188.3 de la Llei 20/2006 de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears, es publica aquest anunci, per tal que, dins el termini de deu (10) dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la seva publicació, es puguin presentar al·legacions a l’esmentat expedient, el qual podrà ser examinat a les oficines del Departament d’Infraestructures, camí dels Reis 400, Son Pacs, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.
Palma, 27 de febrer de 2017
La TAG cap del Servei
pd Decret de batlia núm. 3000 de 26 de febrer de 2014
(BOIB núm. 30 de 4 de març de 2014.)
Catalina Gordiola Juncadella