Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 2296
Departament d'Infraestructures i Accessibilitat. Exp. 1330/2016. Acord d'aprovació d'inici d'expedient i del Plec tècnic i el de clàusules administratives particulars per a la contractació del Servei de Supervisió de la facturació dels subministraments d'energia elèctrica, gas i aigua de titularitat municipal
La Junta de Govern en sessió de data 22 de febrer de 2017 va aprovar l’inici d’expedient, els Plecs de clàusules administratives particulars i prescripcions tècniques per a la contractació del servei de supervisió de la facturació dels subministraments d’energia elèctrica, gas i aigua de titularitat municipal, mitjançant procediment obert no subjecte a regulació harmonitzada.
Conformement al que disposa l’art. 188.3 de la Llei 20/2006 de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears, es publica aquest anunci, per tal que, dins el termini de deu (10) dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la seva publicació, es puguin presentar al·legacions a l’esmentat expedient, el qual podrà ser examinat a les oficines del Departament d’Infraestructures, camí dels Reis 400, Son Pacs, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores.
Palma, 27 de febrer de 2017
La TAG cap del Servei
pd Decret de batlia núm. 3000 de 26 de febrer de 2014
(BOIB núm. 30 de 4 de març de 2014.)
Catalina Gordiola Juncadella