Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT
Núm. 2292
Licitació per a la contractació de la gestió de servei públic de menjador escolar de centres docents públics de les Illes Balears
1. Entitat adjudicadora. Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:
1.1. Organisme: Conselleria d’Educació i Universitat
1.2. Dependència que tramita l'expedient: Unitat Administrativa de Contractació
1.3. Obtenció de documentació i informació:
1.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
1.3.2. Domicili: C/ d’Alfons el Magnànim, núm. 29 (tercera planta) 07004 Palma
1.3.3. Tel.: 971 17 78 27 Fax: 971 17 68 48
1.3.4. Correu electrònic: uac@sgtedu.caib.es
1.3.5. Adreça d'Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es
1.3.6. Data límit d'obtenció de documentació i informació: l'assenyalada per a la presentació.
1.4. Número expedient: CONTR 2017/450.
2. Objecte del contracte:
2.1. Tipus: gestió de servei públic
2.2. Descripció de l'objecte: gestió de servei públic de menjador escolar de centres educatius públics a les Illes Balears
2.3. Divisió per lots i nombre de lots: 14 lots
2.4. Termini d'execució: curs escolar 2017/2018, 2018/2019 i 2019/2020.
2.5. Admissió de pròrroga: sí
2.6. CPV: 55523100
3. Tramitació i procediment:
3.1. Tramitació: ordinària
3.2. Procediment: obert
3.3. Criteris d'adjudicació:
3.3.1. Oferta econòmica: 56%
3.3.2. Elaboració i programació de menús: 21%
3.3.3. Criteris de caràcter social: 5%
3.3.4. Relació amb les famílies: 4 %
3.3.5. Menús ecològics: 4%
3.3.6. Projecte pedagògic: 8%
3.3.7. Oli d’oliva 2%
3.4 Criteris especials d’execució del contracte de caràcter social segons la clàusula M del plec de clàusules administratives particulars:
3.4.1. Drets laborals i qualitat en l’ocupació
3.4.2. Discapacitat
3.4.3. Igualtat entre dones i homes
3.4.4. Compliment de criteris ètics
3.4.5. Transparència i justícia social
4. Pressupost base de licitació:
4.1. Pressupost de despesa màxim de la totalitat dels lots (IVA inclòs): 1.566.221,52 euros
4.2. Pressupost de despesa màxim de cada lot (IVA inclòs)
4.2.1. Lot 1 CEIP Llevant, CEIP Maria de la Salut, CEIP Es Torrentet i CEIP Montaura: 206.046,72 euros
4.2.2. Lot 2 CEIP Voramar: 111.101,76 euros.
4.2.3. Lot 3 CEIP El Terreno: 132.264,00 euros.
4.2.4. Lot 4 CEIP Son Basca: 71.544,00 euros.
4.2.5. Lot 5 CEIP Sa Graduada (Sa Pobla): 36.357,36 euros.
4.2.6. Lot 6 CEIP Antònia Alzina: 42.926,40 euros.
4.2.7. Lot 7 CEIP Ses Salines i CEIP Colònia de Sant Jordi: 51.511,68 euros.
4.2.8. Lot 8 CEIP Miquel Duran i Saurina: 194.304,00 euros.
4.2.9. Lot 9 CEIP Nostra Senyora de Jesús: 51.511,68 euros.
4.2.10. Lot 10 CEIP Mare de Déu de la Consolació: 42.926,40 euros.
4.2.11. Lot 11 CEIP Escola Graduada de Palma: 189.446,40 euros.
4.2.12. Lot 12 CEIP Son Quint: 57.235,20 euros.
4.2.13. Lot 13 CEIP S’Hort des Fassers, CEIP S’Albufera i CEIP Porta des Moll: 298.916,64 euros.
4.2.14. Lot 14 CEIP Santa Eulària: 80.129,28 euros.
4.3. Valor estimat del contracte: 2.847.675,50 Euros
5. Garanties exigides:
5.1. Provisional: no
5.2. Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació, segons la clàusula H.2 del plec de clàusules administratives particulars
6. Requisits específics del contractista:
6.1. Classificació: no
6.2. Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: clàusula F del plecs de clàusules administratives del contracte
7. Presentació d'ofertes:
7.1. Data límit de presentació: 15 dies naturals contats des del dia següent al de la publicació de l'anunci de licitació en el BOIB. Hora límit: 14:00 h.
7.2. Modalitat de presentació: D’acord amb la clàusula 12 del plec de clàusules administratives.
7.3. Lloc de presentació:
7.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria d’Educació i Universitat
7.3.2. Domicili: C/ d’Alfons el Magnànim, núm. 29 (tercera planta) 07004 Palma
7.4. Admissió de variants: no
7.5. Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos
8.Obertura de les ofertes:
8.1. Adreça: la mateixa que la indicada per a la presentació a l’apartat 7.3
8.2. Data i hora: es comunicarà el dia i l'hora mitjançant telèfon, correu electrònic, fax o qualsevol altre mitjà que es consideri convenient.
9. Despeses de publicitat: màxim 500 euros.
Palma, 28 de febrer de 2017
El secretari general
Francesc Gálvez Capellà