Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

Núm. 2292
Licitació per a la contractació de la gestió de servei públic de menjador escolar de centres docents públics de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora. Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:

1.1. Organisme: Conselleria d’Educació i Universitat

1.2. Dependència que tramita l'expedient: Unitat Administrativa de Contractació

1.3. Obtenció de documentació i informació:

1.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

1.3.2. Domicili: C/ d’Alfons el Magnànim, núm. 29 (tercera planta) 07004 Palma

1.3.3. Tel.: 971 17 78 27 Fax: 971 17 68 48

1.3.4. Correu electrònic: uac@sgtedu.caib.es

1.3.5. Adreça d'Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es

1.3.6. Data límit d'obtenció de documentació i informació: l'assenyalada per a la presentació.

1.4. Número expedient: CONTR 2017/450.

 2. Objecte del contracte:

2.1. Tipus: gestió de servei públic

2.2. Descripció de l'objecte: gestió de servei públic de menjador escolar de centres educatius públics a les Illes Balears

2.3. Divisió per lots i nombre de lots: 14 lots

2.4. Termini d'execució: curs escolar 2017/2018, 2018/2019 i 2019/2020.

2.5. Admissió de pròrroga: sí

2.6. CPV: 55523100

 3. Tramitació i procediment:

3.1. Tramitació: ordinària

3.2. Procediment: obert

3.3. Criteris d'adjudicació:

3.3.1. Oferta econòmica: 56%

3.3.2. Elaboració i programació de menús: 21%

3.3.3. Criteris de caràcter social: 5%

3.3.4. Relació amb les famílies: 4 %

3.3.5. Menús ecològics: 4%

3.3.6. Projecte pedagògic: 8%

3.3.7. Oli d’oliva 2%

3.4 Criteris especials d’execució del contracte de caràcter social segons la clàusula M del plec de clàusules administratives particulars:

3.4.1. Drets laborals i qualitat en l’ocupació

3.4.2. Discapacitat

3.4.3. Igualtat entre dones i homes

3.4.4. Compliment de criteris ètics

3.4.5. Transparència i justícia social

 4. Pressupost base de licitació:

4.1. Pressupost de despesa màxim de la totalitat dels lots (IVA inclòs): 1.566.221,52 euros

4.2. Pressupost de despesa màxim de cada lot (IVA inclòs)

4.2.1. Lot 1 CEIP Llevant, CEIP Maria de la Salut, CEIP Es Torrentet i CEIP Montaura: 206.046,72 euros

4.2.2. Lot 2 CEIP Voramar: 111.101,76 euros.

4.2.3. Lot 3 CEIP El Terreno: 132.264,00 euros.

4.2.4. Lot 4 CEIP Son Basca: 71.544,00 euros.

4.2.5. Lot 5 CEIP Sa Graduada (Sa Pobla):  36.357,36 euros.

4.2.6. Lot 6 CEIP Antònia Alzina: 42.926,40 euros.

4.2.7. Lot 7 CEIP Ses Salines i CEIP Colònia de Sant Jordi: 51.511,68 euros.

4.2.8. Lot 8 CEIP Miquel Duran i Saurina: 194.304,00 euros.

4.2.9. Lot 9 CEIP Nostra Senyora de Jesús: 51.511,68 euros.

4.2.10. Lot 10 CEIP Mare de Déu de la Consolació: 42.926,40 euros.

4.2.11. Lot 11 CEIP Escola Graduada de Palma: 189.446,40 euros.

4.2.12. Lot 12 CEIP Son Quint: 57.235,20 euros.

4.2.13. Lot 13 CEIP S’Hort des Fassers, CEIP S’Albufera i CEIP Porta des Moll: 298.916,64 euros.

4.2.14. Lot 14 CEIP Santa Eulària: 80.129,28 euros.

4.3. Valor estimat del contracte: 2.847.675,50 Euros

 5. Garanties exigides:

5.1. Provisional: no

5.2. Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació, segons la clàusula H.2 del plec de clàusules administratives particulars

 6. Requisits específics del contractista:

6.1. Classificació: no

6.2. Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: clàusula F del plecs de clàusules administratives del contracte

 7. Presentació d'ofertes:

7.1. Data límit de presentació: 15 dies naturals contats des del dia següent al de la publicació de l'anunci de licitació en el BOIB. Hora límit: 14:00 h.

7.2. Modalitat de presentació: D’acord amb la clàusula 12 del plec de clàusules administratives.

7.3. Lloc de presentació:

7.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria d’Educació i Universitat

7.3.2. Domicili: C/ d’Alfons el Magnànim, núm. 29 (tercera planta) 07004 Palma

7.4. Admissió de variants: no

7.5. Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos

 8.Obertura de les ofertes:

8.1. Adreça: la mateixa que la indicada per a la presentació a l’apartat 7.3

8.2. Data i hora: es comunicarà el dia i l'hora mitjançant telèfon, correu electrònic, fax o qualsevol altre mitjà que es consideri convenient.

 9. Despeses de publicitat: màxim 500 euros.

 

 Palma, 28 de febrer de 2017

 El secretari general

 Francesc Gálvez Capellà