Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 1624
Bases reguladores subvencionis Pla de foment de rehabilitació de façanes en l'àmbit del conjunt històric

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple d’aquest Ajuntament en sessió extraordinària de dia 15 de febrer de 2017, va acordar aprovar les bases reguladores de les subvencions municipals per al Pla de foment de rehabilitació de façanes en l’àmbit del conjunt històric i immobles inclosos en el catàleg municipal de la Ciutat d’Alcúdia de l’any 2017.

D’acord amb l’article 23 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, per mitjà del present edicte se publiquen les bases referides.

 

Alcúdia, 16 de febrer de 2017

El Batle,

Antoni Mir Llabrés

 

“BASES REGULADORES DE LES SUBVENCIONS MUNICIPALS PER AL PLA DE FOMENT DE REHABILITACIÓ DE FAÇANES EN L’ÀMBIT DEL CONJUNT HISTÒRIC I IMMOBLES INCLOSOS EN EL CATÀLEG MUNICIPAL DE LA CIUTAT D’ALCÚDIA DE L’ANY 2017

DISPOSICIONS GENERALS

PRIMERA

És objecte de les presents bases establir i regular les ajudes econòmiques que, amb càrrec a la partida núm. PA336.781.000 dels pressupostos de l’Ajuntament d’Alcúdia, es pretenen destinar al foment d’actuacions d’adequació, millora, rehabilitació o conservació de les façanes dels immobles emplaçats en l’àmbit del Conjunt Històric de la Ciutat d'Alcúdia, així com als inclosos en el Catàleg Municipal d'aquesta; tot amb la finalitat de garantir la col·laboració entre l’administració pública i els particulars per a la recuperació del Patrimoni Arquitectònic d’Alcúdia.

SEGONA

L’execució de les accions o la presentació de documentació definida en aquestes bases com de compliment obligat, serà requisit imprescindible per a l’obtenció de la subvenció i el seu incompliment serà motiu de denegació.

TERCERA

En tot allò que no disposen aquestes bases, s’aplicarà amb caràcter supletori les disposicions legals i reglamentàries vigents que regulen l’activitat de les administracions públiques.  

QUARTA

Correspondrà al batle de l’Ajuntament d’Alcúdia o òrgan municipal competent resoldre sobre la concessió o denegació de les subvencions objecte d’aquesta ordenança.

CINQUENA

Per tal de mantenir unes condicions especialment avantatjoses per a les obres objecte d’aquesta ordenança, es declaren compatibles els ajuts aquí previstos amb els establerts per altres administracions públiques sempre que no se superi amb les subvencions concedides el cost total de l’obra.

 

AMBIT D’APLICACIÓ I ACTUACIÓ

SISENA

Seran objecte de les ajudes establertes en aquestes bases les actuacions que es duguin a terme dins els àmbits següents:

Àmbit  1 (A1): Inclou els immobles compresos dins el Conjunt històric de la Ciutat d’Alcúdia

(intra-murs).

Àmbit 2 (A2): Inclou els immobles compresos en l’entorn de protecció, nova delimitació del Conjunt històric de la Ciutat d’Alcúdia.

Àmbit 3 (A3): Els edificis inclosos al catàleg del patrimoni històric i artístic del medi rural i sol urbá d’Alcúdia aprovat.

SETENA

Els immobles objecte d’aquestes bases no es podran haver construït, ni haver sofert una rehabilitació substancial en els darrers 30 anys excepte en els casos en què s’especifiqui altra cosa.

VUITENA

Queden excloses de l’àmbit de la subvenció regulada per les presents bases:

a. Façanes d’edificis en situació de fora d’ordenació.

b. Les obres que impliquin la demolició de façanes.

c. Les actuacions que representin el buidat estructural o l’enderroc general del immoble en què es pretén actuar.

d. Façanes d’edificis en els que s’hagi iniciat, resolt o no, un expedient d’infracció urbanística.

NOVENA

Els elements de la façana que podran ser objecte de subvenció són:

- El propi parament de la façana

- Les portes i finestres (inclòs les destinades a instal·lacions de comptadors o similars)

- Cornises i alerons

- Canals i baixants d'aigües pluvials

- Fioles, dintells, llindars, rebranques i sòcols.

- Eliminació del cablejat de façana

REQUISITS GENERALS i OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS

DESENA

a. Per acollir-se a les ajudes d’aquestes bases, els promotors de l’obra caldrà que reuneixin les següents condicions:

• Ser persones físiques o, en el cas d’edificacions en règim de propietat horitzontal, Comunitats de Propietaris.

• Ser propietaris, arrendataris, usufructuaris de l’immoble o titulars d’altres títols jurídics d’igual naturalesa admissibles en dret.

• Trobar-se al corrent de llurs obligacions tributàries, d’acord amb les normes vigents.

• El benefici que es reconegui per raó d’una determinada actuació s’entendrà a qui se subrogui en la titularitat o ús de la finca i de la llicència d’obres, prèvia acreditació documental.

b. El sol·licitant perdrà tots els drets sobre les ajudes concedides en el supòsit que s’executin les obres fora dels paràmetres autoritzats a la llicència municipal d’obres o de qualsevol modificació concedida que no hagi estat prèviament autoritzada.

c. S’estableix una carència de 10 anys en el dret dels promotors per tornar a sol·licitar ajudes pel mateix concepte. Amb l’excepció d’obres incloses per decret en el Pla de foment de rehabilitació de façanes en l’any immediatament anterior al present i que no haguessin pogut presentar la sol·licitud i documentació de finalització d’obres compresa en la base 17ª de les presents bases  per causes imputables en aquest Ajuntament.

 

ONZENA

Els beneficiaris de les ajudes atorgades, en el seu cas, estan obligats a:

a. Tenir capacitat jurídica d’obrar.

b. Obtenir la llicència municipal d’obres prèviament a l’inici d’aquestes.

c. Realitzar la totalitat de les obres en els terminis màxims establerts en les condicions de la llicència d’obres.

d. Justificar la inversió de les quantitats declarades en la sol.licitud.

e. Permetre les actuacions de comprovació, control i seguiment de l’obra per part d’aquesta Corporació Municipal.

f. Comunicar a l’Ajuntament, amb acreditació documental a l’efecte, la tramitació i obtenció d’altres subvencions, ajuts o recursos rebuts d’altres administracions pel mateix concepte.

g. Comunicar a l’Ajuntament el començament de les obres i qualsevol incidència significativa que es produeixi a la mateixa. 

QUANTIA I TIPUS DE LES AJUDES

DOTZENA

La subvenció consistirà en una quantitat equivalent al 40% del cost de l’obra, exclòs impostos, multiplicat pel coeficient de correcció determinat en la base 13a, amb un màxim de 8.000,- euros.

Les ajudes inclouen, a més, la bonificació del 95% de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres. Així com de les taxes d’expedició de llicència urbanística, d’ocupació de via pública i talls de carrer.

Als efectes de les presents bases es considerarà cost de l'obra a la suma de:

- Imports contractuals de l’execució de les obres dels diferents contractistes a intervenir. Exclòs imposts.

- Honoraris facultatius referents a la gestió i direcció i, si escau, els referents a costos de diagnosi i estudi previs i d’elaboració de projecte. Exclòs imposts.

TRETZENA

La determinació de la quantia de les subvencions inclourà un coeficient de correcció que vindrà determinat per l’àmbit d’actuació.

Els coeficients de correcció són els següents:

F1:  Corresponent a l’àmbit d’actuació A1 determinat en la base 6a.

 Coeficient de correcció = 1.

F2: Corresponent a l’àmbit d’actuació A2 determinat en la base 6a.

  Coeficient de correcció = 0,75

F3: Corresponent a l’àmbit d’actuació A3.

  Coeficient de correcció= 0,75

CATORZENA

Quan coincideixin en un mateix edifici l’execució d’obres de rehabilitació en diferents habitatges promogudes per un mateix interessat, s’entendrà que es tracta d’una única intervenció i per tant estarà subjecte a les limitacions establertes en la base 12a encara que aquestes obres no siguin coincidents en el temps o en els conceptes.

TRAMITACIÓ D’EXPEDIENTS I DOCUMENTACIÓ D’INCLUSIÓ AL PLA  

QUINZENA

Sol·licituds d’inclusió al Pla

1.- Les sol·licituds d'Inclusió al Pla (annex 1) es formularan en aquest Ajuntament amb posterioritat al moment de sol·licitar la llicència d’obres corresponent i com a màxim en el període de vigència d’aquesta. Dites sol·licituds s’hauran de presentar amb els models oficials establerts, acompanyats de la documentació especificada en el punt 4t de la present base.

2.- La tramitació de la sol·licitud d’ajuts econòmics estarà vinculada a la tramitació de l’expedient d’atorgament de llicència d’obres, de tal manera que la no acceptació de la llicència d’obres suposarà la no acceptació de la concessió d’ajuts.

3.- Un cop presentada la sol·licitud d’inclusió, els serveis tècnics de l’àrea de patrimoni la revisaran per tal de verificar-ne els requisits i emetre informe sobre la conformitat o no d’aquesta.

4.- La sol·licitud s’haurà d’acompanyar de la documentació següent:

o Sol·licitud d’inclusió al Pla degudament emplenada (annex 1).

o Fotocòpia del  DNI o del NIF del sol·licitant, en cas d’una comunitat de veïns.

o Còpia compulsada del títol d’ocupació (escriptura de propietat o contracte de lloguer) i, si s’escau, autorització de la propietat.

o Si el sol·licitant es una comunitat de propietaris, certificació de l’acta en la qual s’aprovin les obres de rehabilitació, amb la relació annexa de copropietaris signada pels representants de la comunitat.

o Caldrà presentar declaració jurada del titular de la propietat i/o del promotor de l’obra relatiu a altres possibles subvencions sol·licitades per a la rehabilitació de l’edifici (annex 2).

o Número de compte de l’entitat financera en què es sol·licitant vol que l’Ajuntament li aboni l’ajut, si esdevé beneficiari (segons annex 3).

o Certificació d’estar al corrent de les obligacions fiscals amb l’ajuntament d’Alcúdia, l’Estat i amb la Seguretat social.

o Certificació de no incórrer en cap supòsit contemplat a l’art. 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. (annex 5).

o Certificació de no trobar-se sotmeses a cap procediment de reintegrament de subvencions públiques o cap procediment sancionador incoat per aquest motiu. (annex 5).

o Plànol d’emplaçament de l'immoble.

o Fotografies de l’estat actual de l’edifici.

o Llicència municipal d’obres o justificant d’haver-la sol·licitat.

o Termini d’execució de les obres.

o Pressupost detallat de les obres (amb amidaments de les partides a realitzar i preu unitari de cada una d'elles).

o Memòria descriptiva del tipus d'intervenció (materials, acabats, etc.) o, si s’escau, projecte tècnic.

D’acord amb el que preveu la Llei 39/2015, d' 1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si la sol·licitud de subvenció no compleix els requisits que s’indiquen o no s’hi inclou la documentació que pertoca, es requerirà a l’entitat perquè en el termini de deu dies hàbils esmeni la mancança o aporti els documents preceptius, amb la indicació que, si no ho fa, es considerarà que desisteix de la seva sol·licitud.

PROCEDIMENT I RESOLUCIONS D’INCLUSIÓ, DE CONCESSIÓ I PAGAMENT DE LES SUBVENCIONS

SETZENA

Procediment de resolució de les subvencions:

1.- Presentada la documentació i sol·licitud conforme la base 15a (annex 1) i, previ informe tècnic, és resoldrà, favorable o desfavorablement, la inclusió de cada una de les obres sol·licitades per part de l’òrgan competent.

2.- Finalitzades les obres incloses en el Pla, es presentarà la documentació i sol·licitud  (annex 4) conforme la base 17a i, previ informe tècnic, es concedirà o denegarà la subvenció per part de l’òrgan competent justificant, en el seu cas, el/s motiu/s.

3.- El termini per a resoldre la concessió o denegació de les subvencions serà d'1 mes, a comptar des del termini establert per presentar la sol·licitud de concessió i documentació establerta en la base 17ª.

4.-  La concessió de les subvencions es farà seguint per ordre de data de Resolució d’Inclusió de les obres incloses en el Pla i, una vegada que s’hagui presentat, en termini, la documentació i sol·licitud de concessió de subvenció i s’hagi emès informe favorable per part dels Serveis Tècnics de Patrimoni conforme la base 17ª.

5.- La subvenció  ES DENEGARÀ una vegada que s’hagi esgotat la partida pressupostària destinada al present Pla.

6.- Quan la partida pressupostària resultés insuficient per cobrir la darrera subvenció concedida, s’abonarà la quantitat romanent de la partida pressupostària destinada al Pla.

7.- Les subvencions concedides i les condicions amb les quals s’ha concedit seran acceptades sense reserves per part del beneficiari en el moment de concessió de la subvenció.

8.- El silenci administratiu tindrà efecte negatiu.

DESSETENA

Pagament de les subvencions

1.- El pagament de la subvenció s’efectuarà, prèvia sol·licitud, informe i resolució. Un cop realitzades les obres i prèvia aportació, juntament amb la sol·licitud de concessió de subvenció (annex 4), de la següent documentació:

* Certificació final d’obres, subscrita pel facultatiu o tècnic que hagi executat l’obra en el cas d’obres majors i del mestre d’obres en el d’obres menors.

* Justificació econòmica de l’execució de les obres incloses (factures que demostrin el cost real de les obres de rehabilitació realment executades i declarades en la sol·licitud d'inclusió al Pla).

 * Fotografies de l’obra acabada.

2.- Una vegada entrada la documentació i sol.licitud (annex 4), els serveis tècnics municipals de patrimoni comprovaran que l’obra objecte de la llicència s’hagi executat correctament i emetran informe al respecte. Elaborat dit informe, es proposarà i resoldrà, favorable o desfavorablement, l'atorgament de la subvenció.

TERMINIS

DIVUITENA

El termini de presentació de les sol·licituds d'inclusió al Pla (annex 1) comença l’endemà de l’aprovació definitiva de les presents bases, i finalitza un mes abans de la finalització de termini per a presentar la sol·licitud de concessió de subvenció.

El termini per a presentar les sol·licituds de concessió de subvenció (annex 4) finalitza dia 27 d’octubre de l’any 2017.

PRÒRROGUES

DINOVENA

Les sol·licituds de  concessió de pròrrogues, degudament motivades, dels terminis d’execució i justificació de les actuacions aprovades, hauran de presentar-se amb anterioritat al venciment dels mateixos, es concediran per els següents supòsits:

· Força major.

· Causes econòmiques.

· Qualsevol altra justificació que pugui ser apreciada per l’Ajuntament com a causa de dilació temporal en l’execució del projecte.

El procediment per la tramitació de les pròrrogues s’iniciarà a sol·licitud de l’interessat i es resoldrà per l’òrgan competent.

MODIFICACIÓ, INCOMPLIMENT I REINTEGRAMENT

VINTENA

L’alteració de les condicions que van determinar la concessió de la subvenció, i en tot cas, l’obtenció concurrent de subvencions o ajudes d’altres administracions públiques que superin el cost de les obres realment realitzades, pot donar lloc a la modificació de la resolució d’atorgament.

VINT-I-UNENA

El incompliment per causes imputables al beneficiari de les obligacions imposades com a conseqüència de la concessió de les subvencions, així com el falsejament, la inexactitud o l’omissió de les dades subministrades que hagin servit per a la concessió de les subvencions, comportarà la pèrdua total o parcial d’aquestes, i si procedeix, el reintegrament amb l’abonament dels interessos de demora, segons allò establert a la legislació vigent.

DISPOSICIONS ADDICIONALS  

Disposició addicional primera

A tot allò que no estigui previst en aquestes bases específiques s’aplicarà la Llei 38/2003 de 17 de novembre, general de subvencions; La Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques; el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el reglament de la Llei general de subvencions; així com la resta de normativa que li sigui d’aplicació.

 

ANNEX 1

SOL·LICITUD D’INCLUSIÓ AL PLA DE FOMENT DE REHABILITACIÓ DE FAÇANES EN L’ÀMBIT DEL CONJUNT HISTÒRIC I IMMOBLES INCLOSOS AL CATÀLEG MUNICIPAL DE LA CIUTAT D’ALCÚDIA  DE L'ANY 2017.

DADES SOL·LICITANT

Nom i cognoms

CIF o NIF

Adreça

Població

Adreça electrònica

Codi Postal

Telèfon

Nom i cognoms representant i concepte

DESCRIPCIÓ DEL PROJECTE QUE MOTIVA LA SOL·LICITUD, AMB DETALL DEL PRESSUPOST

Breu descripció:

Data prevista d’inici

Data prevista d’acabament

Pressupost total subvencionable 

Import sol·licitat

Aportació pròpia 

Altres aportacions

DOCUMENTACIÓ ADJUNTA

o Instància del sol·licitant per a la inclusió de l'obra en aquest pla. (annex 1).

o Fotocòpia del  DNI o del NIF del sol·licitant, en cas d’una comunitat de veïns.

o Còpia compulsada del títol d’ocupació (escriptura de propietat o contracte de lloguer) i, si s’escau, autorització de la propietat.

o Si el sol·licitant és una comunitat de propietaris, certificació de l’acta en la qual s’aprovin les obres de rehabilitació, amb la relació annexa de copropietaris signada pels representants de la comunitat.

o Caldrà presentar declaració jurada del titular de la propietat i/o del promotor de l’obra relatiu a altres subvencions sol·licitades per a la rehabilitació de l’edifici (annex 2).

o Número de compte de l’entitat financera en què és sol·licitant vol que l’Ajuntament li aboni l’ajut, si esdevé beneficiari (segons annex 3).

o Certificació d’estar al corrent de les obligacions fiscals amb l’ajuntament d’Alcúdia, l’Estat i amb la seguretat Social.

o Certificació de no incórrer en cap supòsit contemplat a l’art. 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. (annex 5).

o Certificació de no trobar-se sotmeses a cap procediment de reintegrament de subvencions públiques o cap procediment sancionador incoat per aquest motiu. (annex 5).

o Plànol d’emplaçament de l'immoble.

o Fotografies de l’estat actual de l’edifici.

o Llicència municipal d’obres o justificant d’haver-la sol·licitat.

o Termini d’execució de les obres.

o Pressupost detallat de les obres (amb amidaments de les partides a realitzar i preu unitari de les mateixes).

o Memòria descriptiva del tipus d'intervenció (materials, acabats, etc.) o, si s’escau, projecte tècnic degudament visat.

SOL·LICITO:

Il·lm. Sr. BATLE - president de l’ajuntament d’alcúdia.

ALCÚDIA, de de  2017

 

D’acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal li informem que la recollida de les seves dades personals és necessària per a la gestió de les ajudes i subvencions atorgades per l’Ajuntament, i que seran conservades per l’Ajuntament d’Alcúdia. Així mateix, informem que pot exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les dades facilitades, en la següent adreça: Ajuntament d’Alcúdia, Major, 9 – 07400.

 

ANNEX 2

DECLARACIÓ DE ALTRES SUBVENCIONS SOL·LICITADES

Cognoms i nom

NIF

En qualitat de

Comunitat

CIF

En relació amb la sol·licitud d’inclusió al Pla de foment per a la Rehabilitació de Façanes en l’Àmbit del conjunt Històric i immobles inclosos al Catàleg Municipal de la Ciutat d’Alcúdia per a l'any 2017, i sota la meva responsabilitat,

DECLAR:

(    ) No haver sol·licitat cap subvenció, ajut, ingrés o recurs per a sufragar el cost d’execució de les obres objecte de la sol·licitud de subvenció.

(    ) Haver sol·licitat les subvencions per a rehabilitar l’edifici que s’assenyalen:

DATA

ADMINISTRACIÓ CONCEDENT

IMPORT SOL·LICITAT

Alcúdia,  de de 2017

El/la sol·licitant,

SENYOR BATLE – PRESIDENT DE L’AJUNTAMENT D’ALCÚDIA.

ANNEX 3

SOL·LICITUD DE TRASFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS DEL  TRESOR DE L’AJUNTAMENT D’ALCÚDIA

DADES DEL CREDITOR

N.I.F.

Nom i cognoms del creditor

C.Postal

Carrer i número

Municipi

Provincia

 

DADES DE TRANSFERÈNCIA

C. Banc

C. Ag.

D

C. Corrent o llibreta

Denominació de l’entitat bancària

C. Postal

Adreça agència

Municipi

Provincia

Sota la meva responsabilitat declaro que aquestes dades corresponen al compte corrent o la llibreta d’estalvis oberts a nom meu. I sol·licito també la compensació, en cas d’existència de deutes reconeguts a favor de l’ajuntament.

Diligencia de conformitat de l’entitat

Aquestes dades coincideixen amb les                                                        ________________,______d__________de 201___

  Existents en aquesta oficina

 El Director,                                                                                                                     Signat:

 Signat i segellat:

De conformitat amb la llei 15/1999, us comuniquem que les vostres dades s’incorporen a un fitxer que es titularitat de l’ajuntament d’Alcúdia (c/ major, 9 07400-Alcudia). Aquestes dades seran tractades amb la finalitat de poder-vos oferir mes serveis i de mes qualitat des de l’ajuntament, així com poder disposar d’una base de dades actualitzada del teixit econòmic del municipi. Tota la informació que us demanem es necessària per dur a terme de forma correcta aquestes finalitats. Tanmateix, us informem que teniu dret a accedir, rectificar, cancel·lar o oposar-vos al tractament de les vostres dades. Per fer-ho heu de contactar amb l’ajuntament.

 

 ANNEX 4

SOL·LICITUD DE CONCESSIÓ DE SUBVENCIÓ I COMUNICAT DE FINALITZACIÓ DE LES OBRES INCLOSES EN EL PLA DE FOMENT DE REHABILITACIÓ DE FAÇANES EN L’ÀMBIT DEL CONJUNT HISTÒRIC I IMMOBLES INCLOSOS AL CATÀLEG MUNICIPAL DE LA CIUTAT D’ALCÚDIA  DE L'ANY 2017.

DADES SOL·LICITANT

Nom i cognoms

CIF o NIF

Adreça 

Població

Municipi

Codi Postal

Telèfon

Adreça electrònica  

Nom i cognoms representant i concepte

DESCRIPCIÓ DEL PROJECTE QUE MOTIVA LA SOL·LICITUD, AMB DETALL DEL PRESSUPOST

Breu descripció:

Cost de les obres 

Import sol.licitat

Data d’acabament  

Altres aportacions

DOCUMENTACIÓ ADJUNTA

o Certificació final d’obres, subscrita pel facultatiu o tècnic que hagi executat l’obra en el cas d’obres majors i del mestre d’obres en el d’obres menors.

o Justificació econòmica de l’execució de les obres (factures que demostrin la quantitat que s’ha pagat per les obres de rehabilitació declarades en la sol·licitud d’inclusió al Pla).

o Fotografies de l’estat actual de l’obra acabada.

SOL·LICITO:

Il·lm. Sr. BATLE - president de l’ajuntament d’alcúdia.

ALCÚDIA, de de  2017

D’acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal li informem que la recollida de les seves dades personals és necessària per a la gestió de les ajudes i subvencions atorgades per l’Ajuntament, i que seran conservades per l’Ajuntament d’Alcúdia. Així mateix, informem que pot exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les dades facilitades, en la següent adreça: Ajuntament d’Alcúdia, Major, 9 – 07400.

  

ANNEX 5

DECLARACIÓ RESPONSABLE

Cognoms i nom

NIF

En qualitat de

Tef.

Amb domicili a

CP

carrer

En relació amb la sol·licitud d'inclusió al Pla de Foment de Rehabilitació de Façanes en l’Àmbit del conjunt Històric i immobles inclosos al Catàleg Municipal de la Ciutat d’Alcúdia per a l'any 2017, i sota la meva responsabilitat,

DECLAR:

(    ) Que no estic sotmès a cap procediment de reintegrament de subvencions públiques, ni tinc incoat cap procediment sancionador per aquest motiu.

(    ) Que no incorro en cap supòsit contemplat a l’art. 13.2 de la llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.

I  perquè així consti i surti els efectes oportuns, expedeixo i signo la present a

Alcúdia,  de ____  de 2017.  

El/la sol·licitant,

SENYOR BATLE – PRESIDENT DE L’AJUNTAMENT D’ALCÚDIA.