Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE SON SERVERA
Núm. 2181
Modificació de la licitació del contracte d’obres relatiu al “Projecte de reurbanització i millora del carrer des Rafalet (Tram I) i el carrer Ses Eres (tram I)”
Versió PDF
Atès que mitjançant decret de batlia 2017-0368 de 3 de març de 2017 s’ha aprovat la modificació del plec de clàusules administratives resultat de la reclamació presentada, es reprèn la licitació de termini per presentar proposicions i es disposa la reobertura del procediment obert d’adjudicació de la contractació de l’obra ressenyada, sotmetent a informació pública aquesta modificació.
Simultàniament s’anuncia la licitació, per a la presentació de proposicions, si bé la licitació s’ajornarà, quan resulti necessari, en el supòsit que es formulin reclamacions contra l’esmentat plec de clàusules administratives.
1. Entitat Adjudicadora:
a) Organisme: Ajuntament de Son Servera.
b) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria. Contractació.
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència: Secretaria. Ajuntament de Son Servera.
2) Domicili: Plaça Sant Ignasi, 1.
3) Localitat i codi postal: Son Servera 07550.
4) Telèfon: 971 567002.
5) Telefax: 971 568101.
6) Correu electrònic: antoni.gual@sonservera.es; catalina.servera@sonservera.es
7) Adreça d’Internet del perfil del contractant: http://www.sonservera.es/
8) Data límit d’obtenció de documents i informació: fins el dia de finalització de la presentació d’ofertes.
d)Núm. d’expedient municipal: 02-2017
2. Objecte del contracte.
a) Tipus: contracte d’obres.
b) Descripció: contracte d’obres relatives al “Projecte de reurbanització i millora del carrer des Rafalet (Tram I) i el carrer Ses Eres (tram I)”, obra inclosa en el Pla especial d’ajudes 2016-2017 per a obres i serveis de competència municipal del Consell de Mallorca.
c) Lloc d’execució: carrer Rafalet i carrer Ses Eres
d) Termini d’execució: 3 mesos, a comptar a partir de l’acta de comprovació del replanteig.
e) Admissió de pròrroga: no.
f) CPV 45233252 treballs de pavimentació de carrers, 45231000 treballs de construcció de canonades, línies de comunicació i línies de conducció elèctrica, 45316000 treballs d’instal·lació de sistema d’enllumenat i senyalització.
3. Tramitació i procediment:
a) Tramitació: urgent
b) Procediment: obert
c) Forma: diversos criteris d’adjudicació, oferta econòmica més avantatjosa
d) Criteris d’adjudicació:
1. Oferta econòmica (màxim 80 punts).
El major import de rebaixa econòmica sobre el valor estimat total del contracte (preu de licitació, IVA exclòs) serà valorat amb 80 punts, atribuint-se a les restants ofertes la puntuació que procedeixi segons la fórmula proporcional següent:
Punts = 80 x ((OA - OV) / (OA -OB)) on:
OA= Import de l’oferta econòmica de major import, expressada en euros (€) (IVA exclòs)
OV= Import de l’oferta econòmica que és objecte concret de valoració, expressada en euros (€) (IVA exclòs).
OB = Import de l’oferta econòmica d’import més baix, expressada en euros (€) (IVA exclòs).
L’empresa que no ofereixi rebaixa en el preu de licitació obtindrà 0 punts.
L’oferta econòmica s’haurà de presentar de conformitat amb el model establert en el plec de clàusules administratives particulars
2. Presentació del pla ambiental de l’obra objecte del contracte (20 punts).
La puntuació de 20 punts s’atorgarà al licitador que presenti el pla ambiental de l’obra objecte del contracte (20 punts).
4. Pressupost base de licitació: 148.724, 27 euros, IVA exclòs.
Import IVA: 31.232, 10 euros
Total: 179.956, 37 euros
5. Garanties exigides.
Provisional: 4.461,73 euros ( 3% del pressupost de licitació).
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació
6. Requisits específics del contractista.
Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional.
Classificació admesa per acreditar la solvència d’acord amb RD 773/2015*:
Grup: G. Subgrup: 6. Categoria: A/1*. Tipus d’activitat: Vials i pistes
7. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació.
a) Data límit de presentació: set dies naturals a comptar des de l’endemà de la data de publicació de l’anunci de licitació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB ). Si l’últim dia de l’esmentat termini és dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 14 hores del primer dia hàbil següent.
Horari: de 09.00 a les 14.00 hores, de dilluns a divendres, en el Registre General de l’Ajuntament de Son Servera.
b) Modalitat de presentació: tres sobres, en funció dels criteris d’adjudicació i la seva forma d’avaluació, de conformitat amb les regles que es detallen al plec de clàusules administratives particulars.
c) Lloc de presentació:
1) Dependència: Ajuntament de Son Servera. Registre de documents.
2) Domicili: Plaça Sant Ignasi, 1.
3) Localitat i codi postal: Son Servera-07550.
8-Obertura de les ofertes.
a) Descripció: per part de la Mesa de contractació.
b) Domicili: Plaça Sant Ignasi, 1.
c) Localitat i codi postal: Son Servera, 07550.
d) Lloc, data i hora: Al saló de sessions de l’Ajuntament de Son Servera, en acte públic, a les 12 hores del segon dia hàbil següent al de l’acompliment del termini atorgat per a la presentació de proposicions. En cas de coincidir en dia inhàbil les proposicions s’obriran el primer dia hàbil següent.
9-Despeses d’anuncis.
Fins a un màxim de 1.500,00 euros.
Son Servera