Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
INSTITUT MALLORQUÍ D'AFERS SOCIALS
Núm. 2088
Licitació per a la contractació administrativa especial de l’explotació del servei de cafeteria i menjador de la Llar de Felanitx, mitjançant procediment obert i tramitació ordinària
Versió PDF
En compliment de l'article 142.1 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de contractes del sector públic (TRLCSP), es fa pública la licitació del següent contracte:
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Institut Mallorquí d’Afers Socials (IMAS)
b) Dependència que tramita l'expedient: Servei Jurídicoadministratiu
c) Número d'expedient: ESP 02/17
2. Objecte del contracte
a) Descripció de l’objecte: explotació del servei de cafeteria i menjador de la Llar de Felanitx.
b) Divisió per lots: NO
c) Durada del contracte: dos (2) anys, a comptar des de la data de formalització del contracte, prorrogable anualment amb una durada màxima de dues (2) pròrrogues més.
3. Tramitació: procediment i forma d'adjudicació
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert
4. Cànon d’explotació: 80,00 €/mes, IVA exclòs
5. Garanties
a) Provisional: no
b) Definitiva: 400,00 €, corresponents a cinc (5) mensualitats de cànon, IVA exclòs
6. Obtenció de documentació: www.imasmallorca.com (perfil del contractant)
7. Obtenció d’informació
a) Entitat: Institut Mallorquí d’Afers Socials (IMAS)
b) Domicili: C/ del General Riera, 67
c) Localitat i codi postal: Palma 07010
d) Telèfon: 971.49.88.04
e) Telefax: 971.76.16.69
g) Data límit d'obtenció de documents i informació: fins el darrer dia de presentació de les ofertes
8. Requisits del contractista
a) Classificació: no
b) Altres requisits: figuren al plec de clàusules administratives
9. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: El 15è dia següent al de la data de publicació al BOIB de l’anunci de licitació
b) Documentació a presentar: figura al plec de clàusules administratives
c) Lloc de presentació
1ª Entitat: Registre General de l'IMAS
2ª Domicili: C/ del General Riera, 67
3ª Localitat i codi postal: Palma 07010
d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: dos mesos comptadors a partir de l'endemà de l'obertura de la proposició econòmica
10. Obertura de les ofertes
a) Entitat: Institut Mallorquí d’Afers Socials (Sala d'actes)
b) Domicili: C/ del General Riera, 67
c) Localitat: Palma 07010
d) Data: es comunicarà mitjançant el perfil del contractant www.imasmallorca.com
e) Hora: es comunicarà mitjançant el perfil del contractant www.imasmallorca.com
11. Despeses dels anuncis a càrrec de l'adjudicatari
12. Criteris de valoració de les ofertes:
1. Preu a l’alça per la cessió de l’ús del local (cànon): 40 punts.
2. Preu a la baixa dels producrtes i serveis que han d’abonar els usuaris: 20 punts.
3. Millores en l'ampliació de l'horari del servei: 10 punts
4. Formació específica del personal responsable de l'execució del contracte: 10 punts.
5. Millores d'àmbit social: 10 punts
13. Els plecs regidors d’aquesta contractació s’exposen al públic per un termini de DEU (10) dies naturals comptadors a partir del dia següent al de la publicació d'aquest anunci en el BOIB, per tal que les persones interessades puguin examinar-lo i presentar-hi les reclamacions que estimin adients.
Simultàniament s’anuncia la licitació del contracte esmentat.
Tot això de conformitat amb el que estableix l'article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears (BOIB núm. 186 EXT., de dia 27 de desembre de 2006).
Si durant el termini d’exposició al públic dels plecs es presentessin reclamacions, es suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos en què sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.
Palma, 02 de març de 2017
(BOIB núm. 160 de 14/11/2006)
Inmaculada Borrás Salas