Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 1990
Registre de Personal i Informàtica. Creació del lloc de treball de cap de Departament de la Secretaria de la Junta de Govern. MF-381
Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 15 de febrer de 2017, es va aprovar el següent:
“1. Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball de l’Ajuntament de Palma consistent en l’aprovació de la proposta MF-381 que figura a l’informe adjunt de creació del lloc de treball de cap de Departament de la Secretaria de la Junta de Govern amb Codi F30170023 de l’Àrea de la Secretaria de la Junta de Govern i Decrets. La creació d’aquest lloc de feina es fa sense dotació pressupostària, i per tant, la seva futura dotació pressupostària suposarà, en tot cas, la corresponent modificació de la RLLT en aquest sentit, i la corresponent modificació de la plantilla de personal.
2. Les funcions genèriques del lloc de treball seran les establertes pels caps de departament i les funcions específiques seran les següents:
- Dirigir, programar, coordinar, supervisar i impulsar l’activitat administrativa per a la correcta tramitació dels expedients en les matèries de contractació, de recursos humans i de registre de personal dels organismes autònoms municipals.
-Programar, coordinar i supervisar l’activitat administrativa per a la correcta tramitació dels expedients en les matèries de contractació, de personal i de registre de personal de la resta d’ens dependents de l’Ajuntament de Palma.
- Col·laborar en la direcció, programació, coordinació i supervisió del disseny i la implantació de l’Administració electrònica de l’Ajuntament de Palma i dels seus ens dependents.
- Actuar com a fedatari públic delegat a les sessions de les entitats dependents de l’Ajuntament; organismes autònoms, consorcis, fundacions, societats mercantils, en els quals s’indiqui; i a les resolucions dels respectius òrgans unipersonals.
- Substituir, amb caràcter accidental, el Director de la Secretaria de la Junta de Govern, amb motiu d’absència o malaltia dels titular i dels suplents, d’acord amb el que determina l’art. 33 del RD 1732/1994.
- Qualsevol altra que li sigui encomanada, especificada a les funcions generals de cap de departament, relacionada amb la Secretaria de la Junta de Govern.
3. Establir com a data d’efectes la del dia següent de la seva aprovació.
4. Publicar el contingut de l’Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, 23 de febrer de 2017
Cap de secció del Registre de Personal i Informàtica
p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014
(BOIB núm. 30 de 04/03/2014)
Francisca M. Matas Escobar
PROPOSTA 381 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI
ÀREA: |
SJG |
SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS |
ÒRGAN: |
SJG000 |
SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS |
UNITAT: |
SJG0000000 |
SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN I DECRETS |
LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
F30170023 |
CAP DE DEPARTAMENT DE LA SECRETARIA DE LA JUNTA DE GOVERN |
1 |
S |
28 |
92 |
L |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG, AE |
3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG) |
LLICENCIATURA EN DRET |
C1 |
|
LLEGENDA
NL |
NÚMERO DE LLOCS |
TL |
TIPUS DE LLOC |
S |
SINGULARITZAT |
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
L |
LLIURE DESIGNACIÓ |
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
AJP |
AJUNTAMENT DE PALMA |
GR |
GRUP |
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
JG1 |
JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS |
TH |
TIPUS D'HORARI |
H1 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ |
OBS |
OBSERVACIONS |
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
92 |
24.903,79 € |