Secció I. Disposicions generals
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 1987
Registre de Personal i Informàtica. Creació del lloc de treball de cap de Servei Administratiu. MF-401
Mitjançant acord de la Junta de Govern de data 15 de febrer de 2017, es va aprovar el següent:
“1. Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball de l’Ajuntament de Palma consistent en l’aprovació de la proposta MF-401 que figura a l’informe adjunt de creació del lloc de treball de cap de Servei Administratiu amb Codi F20250079 de l’Àrea del Servei Administratiu de Mobilitat. La creació d’aquest lloc de feina es fa sense dotació pressupostària, i per tant, la seva futura dotació pressupostària suposarà, en tot cas, la corresponent modificació de la RLLT en aquest sentit, i la corresponent modificació de la plantilla de personal.
2. Les funcions genèriques del lloc de treball seran les establertes pels caps de servei i les funcions específiques seran les següents:
- Emetre els informes jurídics preceptius en la tramitació dels procediments del departament de Mobilitat.
- Emetre els informes jurídics que li són sol·licitats pels diversos serveis del departament de Mobilitat.
- Redactar els documents de caire jurídic (convenis, protocols de col·laboració, plecs administratius etc.) que li siguin encarregats pel cap de departament de Mobilitat.
- Assistir, en la matèria de la seva competència, al Regidor i al cap de Departament els casos que en sigui requerit.
- Controlar i supervisar el procediment administratiu del departament.
- Programar, organitzar, i supervisar l’execució de la tramitació en matèria pressupostària.
- Controlar el pressupost del servei remetent les concretes propostes motivades a l’efecte de tramitar la seva execució.
- Donar suport a la contractació del departament i en especial a la Mesa de contractació, en els procediments de licitació quan sigui requerit al dit efecte.
3. Establir com a data d’efectes la del dia següent de la seva aprovació.
4. Publicar el contingut de l’Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.”
Contra aquest acte administratiu, que exhaureix la via administrativa, es pot presentar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat, d’acord amb l’article 123 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre aquesta notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició. El recurs de reposició potestatiu s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició, i en aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 123 abans esmentat i el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu o la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia, segons les competències determinades pels articles 8 i 10 de la Llei 29/1998, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre aquesta notificació, tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, 23 de febrer de 2017
Cap de secció del Registre de Personal i Informàtica
p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014
(BOIB núm. 30 de 04/03/2014)
Francisca M. Matas Escobar
PROPOSTA 401 - MODIFICACIÓ PARCIAL R.LL.T. PERSONAL FUNCIONARI
ÀREA: |
AMB |
ÀREA DE MOBILITAT |
ÒRGAN: |
AMB001 |
DIRECCIÓ GENERAL DE MOBILITAT |
UNITAT: |
AMB0011700 |
DEPARTAMENT DE MOBILITAT / SERVEI ADMINISTRATIU DE MOBILITAT |
LLOCS DE TREBALL DE NOVA CREACIÓ
CODI |
LLOC DE TREBALL |
NL |
TL |
CD |
CE |
FP |
ADM |
GR |
TJ |
TH |
ESCALES |
PLACES - DESCRIPCIONS |
REQUISITS |
CAT |
OBS |
F20250079 |
CAP DE SERVEI ADMINISTRATIU |
1 |
S |
26 |
83 |
C |
AJP |
A1 |
JG1 |
H1 |
AG |
3051 - SUBESCALA TÈCNICA (TAG) |
|
C1 |
|
LLEGENDA
NL |
NÚMERO DE LLOCS |
---|---|
|
|
TL |
TIPUS DE LLOC |
S |
SINGULARITZAT |
|
|
CD |
COMPLEMENT DE DESTÍ |
|
|
FP |
FORMA DE PROVISIÓ |
C |
CONCURS |
|
|
ADM |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
AJP |
AJUNTAMENT DE PALMA |
|
|
GR |
GRUP |
|
|
TJ |
TIPUS DE JORNADA |
JG1 |
JORNADA GENERAL - 37,5 HORES SETMANALS |
|
|
TH |
TIPUS D'HORARI |
H1 |
HORARI D'ADMINISTRACIÓ |
|
|
OBS |
OBSERVACIONS |
|
|
CE |
COMPLEMENT ESPECÍFIC |
83 |
22.282,52 € |