Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SERVEIS SOCIALS I COOPERACIÓ
Núm. 1957
Resolució de la consellera de Serveis Socials i Cooperació de 24 de febrer de 2017 per la qual se sotmet al tràmit d’informació pública el Projecte de decret pel qual s’estableixen els principis generals als quals s’han de sotmetre els concerts socials
Fets
1. En data 23 de febrer de 2017, el director general de Planificació i Serveis Socials va emetre un informe justificatiu que manifesta la necessitat d’iniciar el procediment per elaborar un projecte de decret pel qual s’estableixen els principis generals als quals s’han de sotmetre els concerts socials.
2. En la mateixa data, la consellera de Serveis Socials i Cooperació va dictar la Resolució mitjançant la qual s’inicia el procediment d’elaboració del Projecte de decret pel qual s’estableixen els principis generals als quals s’han de sotmetre els concerts socials, i es designa la Direcció General de Planificació i Serveis Socials com a òrgan competent per tramitar el procediment. Prèviament, d’acord amb l’article 133 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, s’havia substanciat una consulta pública mitjançant el portal de transparència.
3. Una vegada elaborat el Projecte de decret, s’ha de sotmetre al tràmit d’audiència de les entitats interessades i al tràmit d’informació pública.
Fonaments de dret
1. Els articles 43, 44 i 45 de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears.
2. El títol VI de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Sotmetre a l’audiència de la ciutadania l’esborrany del Projecte de decret pel qual s’estableixen els principis generals als quals s’han de sotmetre els concerts socials, i posar-lo a disposició de les persones interessades a la Direcció General de Planificació i Serveis Socials (pl. de la Drassana, 4, de Palma), i a la pàgina web de participació ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears.
2. Fixar el termini d’informació pública en quinze dies hàbils des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les al·legacions s’han de presentar a la seu de la Direcció General de Planificació i Serveis Socials (pl. de la Drassana, 4, de Palma), o a qualsevol dels llocs que determina l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i el procediment administratiu comú, en relació amb la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015.
3. Habilitar la possibilitat de presentar al·legacions al Projecte per mitjans telemàtics, mitjançant l’apartat “Participació en l’elaboració normativa” de la pàgina web de participació ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears, dins del termini que s’estableix en l’apartat anterior, d’acord amb l’article 34.2 f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o l’entitat que les fa, s’inclouran en l’expedient d’elaboració normativa, tot i que no constin en el registre d’entrada electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l’òrgan competent per tramitar el procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d’emetre una diligència de les al·legacions presentades.
4. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 24 de febrer de 2017
La consellera de Serveis Socials i Cooperació
Fina Santiago Rodríguez