Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 1822
Finalització baixes d'ofici
Versió PDF
En aplicació de l’article 45 de la Llei 39/2015, de 1 de octubre (BOE nº 236 de 2/10/2015) de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, amb aquest edicte es fa públic, perquè es desconeix el lloc on es troben les persones que es relacionen a continuació, el contingut de la resolució de la primera tinent de batle d’aquesta corporació municipal núm. 217/2017, de 17 de gener de 2017, que a la part principal diu:
« Vist d’expedient tramitat tramitat per aquest Ajuntament per dur a terme la baixa d’ofici del senyors Radwane KHEIR, Eduardo HERRERA CAÑADA, Christian SBERT PLANELLES, Marianela CHACON i José Armando RUIZ DIAZ MEIRIÑO del Padró municipal d’habitants d’Andratx.
L’article 72 del Reial decret 1690/1986, de 11 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de població i demarcació territorial de les entitats locals (des d’ara RPDT) —modificat pel Reial decret 2612/1996, de 20 de desembre, BOE n. 14, de 16 de gener de 1997— estableix que: “Els ajuntaments donaran de baixa d’ofici, per inscripció indeguda, als qui figurin empadronats i incompleixin els requisits establerts a l’article 54 d’aquest Reglament, una vegada que s’hagi comprovat aquesta circumstància en el corresponent expedient, es donarà audiència a la persona interessada. Aquesta persona haurà de comunicar el municipi, o país, en el qual viu habitualment, i sol·licitar, per escrit, l’alta en el Padró municipal o en el Registre de Matrícula de l’oficina o secció consular corresponent. Aquesta sol·licitud la tramitarà l’Ajuntament que acordi la baixa d’ofici.
Si la persona interessada no manifesta expressament la conformitat amb la baixa, aquesta només podrà dur-se a terme amb l’informe favorable del Consell d’Empadronament”.
Els senyors citats anteriorment NO han expressat la conformitat amb aquesta baixa.
El Consell d’Empadronament ha emès un informe favorable, en data 7 de desembre de 2016.
Vista la proposta de la Unitat d’Estadística.
En l’exercici de les facultats que em confereix la legislació vigent, RESOLC:
PRIMER. Donar de baixa d’ofici en el Padró municipal d’habitants d’Andratx els senyors abans esmentats, d’acord amb l’article 72 del RPDT.
SEGON. Traslladar aquesta Resolució a les persones interessades.
TERCER. Traslladar la present resolució a l´Institut Nacional d’Estadística per la realització de les corresponents regularitzacions al Cens Electoral.»
El que es fa públic per a general coneixement i efectes, significant que contra aquesta Resolució, es pot interposar:
a) En el termini d’un mes, a comptar des del dia següent a la recepció d’aquesta notificació, recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictat. Transcorregut un mes a comptar de la interposició del recurs de reposició sense que s’hagi notificat la resolució, es produirà la desestimació per silenci administratiu i es podrà interposar recurs contenciós administratiu, en el termini de sis mesos a comptar des de l’endemà de la desestimació pressumpta.
b) En el termini de dos mesos, a comptar des del dia següent a la recepció d’aquesta notificació, recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma de Mallorca, tret que s’hagués interposat recurs potestatiu de reposició, en aquest cas s’haurà d’esperar la resolució.
No obstant això, es pot interposar qualsevol altre recurs si es considera convenient.
Andratx, 6 de febrer de 2017
El Batle-President.
Jaume PORSELL ALEMANY.