Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE MANACOR

Núm. 1804
Informació pública i convocatòria simultània de licitació del contracte de subministrament senyalització vertical de trànsit per a la Policia Local de Manacor

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per decret de batlia de 16 de febrer de 2017  s’ha aprovat l’expedient del contracte que és objecte d’aquest anunci. De conformitat amb aquest i als efectes prevists a l’article 188 de la Llei 20/2006, municipal i de règim local de les Illes Balears, els plecs de condicions reguladors d’aquesta autorització s’exposen al públic durant el termini de 10 dies naturals, comptadors a partir del següent al de la inserció d’aquest anunci en el BOIB, perquè puguin presentar-s’hi reclamacions amb caràcter simultani a l’obertura del procediment de licitació.

1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Ajuntament de Manacor

b) Dependència que tramita l'expedient: Contractació

2. Objecte de l’autorització

a) Descripció: subministrament senyalització vertical de trànsit per a la Policia Local

b) Termini: 1 any prorrogable per una altre anualitat

c) Exp. núm.: 08/2017

3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Forma: selecció en funció de diversos criteris.

4. Pressupost màxim de licitació: 

Despesa màxima anual: 27.685,95 euros sense IVA;  33.500 euros IVA inclòs, en funció de preus unitaris que consten al PPT

Valor estimat del contracte: 55.371,90 euros, IVA exclòs

5. Garanties

Definitiva: 5% del preu d’adjudicació.    

6. Presentació de les ofertes

a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptats des del següent al de la publicació de l’anunci de licitació al BOIB, de 9 a 14 hores, si el darrer dia fos inhàbil o dissabte es prorrogarà fins el primer dia hàbil.

b) Documentació a presentar: la indicada a la clàusula 15 i 19 del plec de clàusules administratives.

c) Lloc de presentació: 

1r. Entitat: Registre d’entrada de l’Ajuntament de Manacor

2n. Domicili: plaça Convent, 1

3r. Localitat i codi postal: Manacor 07500.

4t. Telèfon: 971849100. Fax: 971849133

7. Obertura de les ofertes

L’obertura del sobre B tindrà lloc el sèptim dia natural, a las 12 hores a l’edifici administratiu (2n pis, Ajuntament nou) a comptar des de l’obertura de la documentació administrativa. Si fos inhàbil o dissabte es prorrogarà al dia hàbil següent.

8.Criteris d’adjudicació

Els que consten a la clàusula 18 del PCA:

1-Valoració de l’oferta econòmica de 0 a 15 punts

2. Augment del termini de garantia: fins 2 punts.

9. Acreditació de la solvència

Les que consten a la clàusula 19, apartat c) del PCA que s’acreditaran amb la forma i requisits que s’indiquen a la clàusula esmentada.

La solvència econòmica s’acreditarà per qualsevol dels mitjans següents:

- Volum anual de negocis dels serveis realitzats per l’empresa en els tres darrers exercicis conclosos.

- Patrimoni net, o bé ratio entre actius i passius, al tancament del darrer exercici econòmic per al  que està vençuda l’obligació d’aprovació de comptes anuals.

La solvència tècnica es podrà acreditar per qualsevol dels mitjans següents:

1- Una relació dels principals subministres efectuats en els darrers cinc anys, que inclogui: import, dates i beneficiaris públics o privats.

2- Una declaració en què s’indiqui la maquinària, material i equip tècnic del qual es disposarà per a la realització del contracte. S’hi ha d’adjuntar la documentació acreditativa pertinent.

3- Mostres, descripcions i fotografies dels productes a subministrar, l’autenticitat de la qual pot certificar-se a petició de l’entitat del sector públic contractant.

10. Despeses d'anuncis

Són a compte de l’adjudicatari.

 

Manacor, 16 de febrer de 2017

El batle, per delegació de firma

(Decret 2863/2015

Isabel Febrer Gelabert