Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'HISENDA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES
Núm. 1799
Resolució de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques, de 17 de febrer de 2017, per la qual se sotmet a informació pública l’esborrany inicial del Projecte de llei pel qual es regulen els cossos i les escales propis del Consell Consultiu de les Illes Balears
Versió PDF
Fets
1. L’11 de novembre de 2016, la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques va dictar una resolució per la qual va ordenar l’inici del procediment per elaborar un Projecte de llei pel qual es regulen els cossos i les escales propis del Consell Consultiu de les Illes Balears.
2. El 12 de gener de 2017, l’esborrany del Projecte esmentat es va sotmetre a consulta de les conselleries del Govern de les Illes Balears i de les organitzacions sindicals representades a la Mesa Sectorial de Serveis Generals de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
3. L’1 de febrer de 2017 es va sol·licitar a l’Institut Balear de la Dona l’informe d’impacte de gènere relatiu a l’esborrany del projecte.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Sotmetre l’esborrany del Projecte de llei pel qual es regulen els cossos i les escales propis del Consell Consultiu de les Illes Balears a informació pública i posar-lo a disposició de les persones interessades, per consultar-lo, a la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques, ubicada al C/ de Francesc Salvà i Pizà, s/n (es Pinaret) - Es Pont d'Inca (Marratxí), i a l’adreça web <http://hisendaiaapp.caib.es>.
2. Fixar un termini d’informació pública de quinze dies hàbils des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
3. Les al·legacions s’han de presentar a la seu de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques o a qualsevol dels llocs que determina l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i han d’anar adreçades a la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques.
4. Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions per mitjans telemàtics mitjançant l’apartat “Participació en l’elaboració de normativa” de la pàgina web Participació Ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears, dins el termini que s’estableix en el apartat 2 anterior, d’acord amb l’article 34.2.f) de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o entitat que fa les al·legacions, s’inclouran en l’expedient d’elaboració normativa, tot i que no constin en el registre d’entrada electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l’òrgan competent de la tramitació del procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d’emetre una diligència de les al·legacions presentades.
5. Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 17 de febrer de 2017
La consellera d’Hisenda i Administracions Públiques
Catalina Cladera i Crespí