Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE LLOSETA

Núm. 1794
Edicte referits als Decrets 16,17 i 18 del 2017

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa saber per el general coneixement els següents Decrets de Batllia, de conformitat amb l’art. 45 de la Llei de Procediment Administratiu Comú de les AA.PP. Llei 39/2015, d’1 d’octubre:

“RESOLUCIÓ DE BATLLIA.- DECRET NÚM. 16/2017

De conformitat amb les facultats i atribucions conferides per l’article 52.1. del RD 2568/1986 de 28 de novembre, es dicta la següent RESOLUCIÓ:

PRIMER.- La Junta de Govern estarà presidida pel Batlle i integrada per:

Batlle-President. José Maria Muñoz Pérez.

Regidor: Joan Servera Coll.

Regidora: Angelina Pérez Sánchez.

Regidora: Antonia Massanet Fernández.

Regidor: Antoni Martí Femenias Ramon.

La junta de Govern Local, entre d’altres, tindrà assignades les atribucions relacionades al Decret Batllia núm. 74/2015 de data 14-07-2015, així com l’àmbit i les condicions específiques del seu exercici.

Ho mana i signa el Sr. Batlle, a 20  de febrer del dos mil disset.- El Batlle, Sgt. Jose M. Muñoz.- davant meu, El Secretari, Sgt. Josep Alonso Aguiló.”

RESOLUCIÓ DE BATLLIA.- DECRET NÚM.: 17/2017.-

De conformitat amb les facultats i atribucions conferides per l’article 46 del RD 2568/1986 de 28 de novembre, es dicta la següent RESOLUCIÓ:

PRIMER.-Designar de entre els membres de la Junta de Govern Local, com a Primer Tinent de Batlle a, Joan Servera Coll, i com a Segona Tinent de Batlle a Antonia Massanet Fernández.

Als Tinents de Batlle les correspon substituir en la totalitat de les seves funcions al Batlle, en cas d’absència, malaltia o impediment que l’impossibiliti per complir les seves funcions, també en el supòsits de vacants de la Batllia, fins la presa de possessió del nou Batlle.

SEGON.- De la present resolució es donarà coneixement al Ple a la primera sessió que es celebri, notificant-se, endemés, personalment als designats i es publicarà al BOIB, sense perjudici de la seva efectivitat des del dia següent al de la present resolució.

Ho mana i signa el Sr. Batlle, a Lloseta, a 20  febrer del dos mil disset.- El Batlle,  Sgt. Jose M. Muñoz.- Davant meu,  El Secretari, sgt. Josep Alonso,”

“RESOLUCIÓ DE BATLLIA.- DECRET NÚM.: 18/2017.-

De conformitat amb l’article 43.5 del RD 2568/1986 de 28 de novembre, es dicta la següent RESOLUCIÓ:

PRIMER: Anomenar Regidors-Delegats de les àrees:

1.- AREA D’URBANISME, POLICIA LOCAL, MOBILITAT, OBRES PRÒPIES, CONTRACTACIÓ, RELACIONS INSTITUCIONALS.

Es reserva a la Batllia.-

- Competències d’Urbanisme: Planejament urbanístic (NN.SS, Plans Parcials, Plans Especials, Projectes d’Urbanització i dotació de Serveis). Gestió urbanística (execució de programes d’actuació, reparcel·lacions, valoracions, conservació d’urbanitzacions, etc.). Disciplina urbanística (Llicències urbanístiques, Llicències d’activitat i obertura; ordres d’execució, alineacions i rasants,  expedients d’infracció urbanística i d’activitats, etc.) Mobilitat intramunicipal i intermunicipal.

- Competències Policia Local: Seguretat ciutadana als llocs públics, ordenació del trànsit  viari i circulació, protecció civil, compliment de les normes de dret local (Policia administrativa, espectacles i establiments públics, compliment ordenances, bans, actes i acords) policia administrativa derivant de lleis sectorials. Cooperació amb els “Cuerpos y Fuerzas de Seguridad” Policia Judicial; les demés competències connexes.

- Competència d’Obres pròpies: Gestió, control seguiment de les obres municipals.

- Competències de contractació: Obres, Subministraments, serveis i demés contractes. Aprovació de factures, i despeses municipals en execució de les previsions pressupostàries.

- Competències Relacions Institucionals: protocol,  col·laboració amb altres Administracions.

-Direcció i organització del personal adscrit a les àrees.

2.- SERVEIS SOCIALS, SANITAT I CONSUM, RECURSOS HUMANS, NETEJA D’EDIFICIS MUNICIPALS, FOMENT I OCUPACIÓ.-

Regidora Delegada: Antonia Massanet Fernández.-

- Competències Serveis Socials: Assistència social, assistència domiciliària, projectes del Pla de Prestacions Bàsiques del CIM, gestió centre tercera edat, Centre de dia, col·laboració amb els serveis de l’Estat i de la CAIB (IMAS, institut de la Dona, etc.) Conferències i activitats;  relacions amb entitats i associacions ( Tercera edat, Creu Roja, Donants de Sang, etc.)

- Competències Sanitat i Consum: Gestió Unitat Sanitària, control de qualitat aliments i aigua potable, higiene activitats públiques, piscines municipals, mercat municipal, cementeri; campanyes sobre consum; col·laboració en la recepció de queixes sobre consum i  les demés competències connexes;

- Competències Recursos Humans: Servei de personal; negociació col·lectiva, relació amb els representants del personal, ordenació administrativa, règim interior, plantilla, relació de llocs de treball, oferta d’ocupació pública, Padró Municipal d’Habitants, Cens Electoral, Estadística; les demés competències connexes, etc.

- Competència de Neteja d’Edificis Municipals: Gestió i organització dels serveis de neteja edificis i instal·lacions municipals.

- Competència de Foment i Ocupació: Foment i polítiques d’ocupació, cursets de formació ocupacional.

- Direcció i organització del personal adscrit a les àrees.

3.- ESPORTS, GESTIÓ PISCINA MUNICIPAL I ESCOLA D’ESTIU, JOVENTUT I OCI.-

Regidor Delegat: Antoni Martí Femenías  Ramón.-

- Competències Esports: Organització activitats esportives, gestió de les instal·lacions, relació amb les entitats esportives, relació amb l’Administració esportiva de l’Estat ,  CAIB i Consell Insular de Mallorca. L’organització del treball del personal adscrit a l’àrea; les demés matèries connexes, etc.

- Competències Gestió Piscina Municipal i Escola d’Estiu: Gestió piscines municipals i escola d’estiu.

- Competències Joventut i Oci: Centre d’informació i documentació juvenil (informació, formació, assessorament...) serveis a joves (activitats culturals, temps lliure...), Consell Municipal de Joventut; Gestió Infraestructures juvenils de Sa Mina de Sa Truiola; les demés competències connexes, etc.

- Direcció i organització per personal adscrit a les àrees.

4.-ECONOMIA I HISENDA, CULTURA, COMERÇ, TURISME, INDÚSTRIA.-

Regidor Delegat: Francesc Miquel Abolafio Moyá.-

- Competències Economia i Hisenda: Tributs, contribucions, taxes, impostos, preus públics; elaboració, execució i liquidació del pressupost; comptabilitat municipal; competència en matèria de gestió pressupostària (ingressos i despeses). Gestió del Patrimoni Municipal.

- Competències Cultura: Arxiu Municipal, gestió del Casal de Cultura de Ca S’Hereu, exposicions conferències, relació amb les entitats culturals,  etc.; les demés competències connexes etc.

- Competències Comerç: Foment i col·laboració amb les organitzacions de comerciants, informació sobre ajuts adreçats al sector, campanyes de promoció, infraestructures de millora de l’activitat comercial, campanyes de retolació en català, etc.

- Competències Turisme: Foment i col·laboració amb els establiments turístics; informació sobre ajuts adreçats al sector, campanyes de promoció, infraestructures de millora de l’activitat turística, etc.; Gestió del Convent de Ca Ses Monges.

- Competències Indústria: Col·laboració amb sector de la industria local; atenció preferent a l’activitat del calçat; informació sobre ajuts adreçats al sector, campanyes de promoció, infraestructures de millora de l’activitat industrial, etc.

- Direcció i organització del personal adscrit a les àrees.

5.- SERVEIS MUNICIPALS, FIRES I FESTES, MEDI AMBIENT I AGRICULTURA, PATRIMONI, SERVEIS D’AIGUA I SANEJAMENT, SERVEIS DE CLAVEGUERAM I AIGÜES PLUVIALS.-

Regidor Delegat: Joan Servera Coll.-

- Competències Serveis Municipals: Manteniment d’edificis públics, servei d’enllumenat públic, neteja de carrers, pavimentació de carrers, de camins rurals, arbrat, zones verdes municipals, etc.

- Competències Fires i Festes: Organització de la Fira de Sa Sabata, de les festes patronals i del Cocó, així com de les demés activitats lúdic-festives que es celebren al municipi.

- Competències Medi Ambient: Defensa de la natura, Àrea Recreativa Es Puig i altres, contaminació atmosfèrica, acústica, extinció d’incendis, gestió punt verd, serveis de recollida i tractament de residus, etc.

- Competències en Agricultura: Col·laboració amb les organitzacions de pagesos; informació sobre ajuts adreçats al camp, campanyes de vacunació, infraestructures de camins rurals, xarxes de rec, etc.

- Competències Patrimoni històric: Protecció, i conservació del patrimoni històric del terme municipal.

- Competències Serveis Aigua i Sanejament, Serveis de Clavegueram i Aigües Pluvials: Control i seguiment dels serveis d’abastament d’aigua potable, sanejament, clavegueram i evacuació de pluvials.

- Direcció i organització del personal adscrit a les àrees.

6.- EDUCACIÓ, PARTICIPACIÓ CIUTADANA I TRANSPARÈNCIA, NOVES TECNOLOGIES I COMUNICACIÓ.-

Regidora Delegada: Angelina Pérez Sánchez.-

- Competències Educació: Col·laboració en la gestió dels centres d’ensenyament, representació en el Consell Escolar, relacions amb les Associacions de Pares i Mares d’alumnes, Claustre de Professors, Escola d’Adults, , Escola de Música Cursets de formació ; gestió biblioteca municipal, etc.

relació amb l’Administració educativa; les demés matèries connexes

- Competències Participació Ciutadana i Transparència: Foment de la participació ciutadana, registre municipal d’Associacions; relacions amb les entitats veïnals .

- Competències Noves Tecnologies i Comunicació: Implantació i millora noves tecnologies i Administració electrònica.

- Direcció i organització del personal adscrit a les àrees.

SEGON: Les Delegacions conferides son del tipus b), previstes en el citat article 43.5, relatives a un determinat servei. En aquest cas la Delegació comprendrà la direcció interna i la gestió dels serveis corresponents, però no inclourà la facultat de resoldre mitjançant actes administratius que afectin a tercers.

TERCER: De la present Resolució es donarà coneixement al Ple a la primera sessió que celebri notificant-se, endemés, personalment als designats, i es publicarà en el BOIB, sense perjudici de la seva efectivitat des del dia següent al de lla present resolució.

Ho mana i signa el Sr. Batlle, a Lloseta, a 20 febrer del dos mil disset.- El Batlle, Sgt. Jose Maria Muñoz. Davant meu, El Secretari,  Sgt. Josep Alonso Aguiló,”

 

Lloseta, a 21 de febrero del 2017

El Batlle,

José Maria Muñoz Pérez