Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE CALVIÀ
Núm. 1678
Bases de la convocatòria per proveir temporalment el lloc de treball de lliure designació, cap del servei d'Inspeccions i Infraccions, mitjançant una comissió de servei ordinària voluntària
Versió PDF
Decret d'Alcaldia
Vistes les necessitats organitzatives d'aquesta Corporació, s'ha de proveir temporalment el lloc de treball de CAP/A DE EL SERVEI D'INSPECCIONS I INFRACCIONS, lliure designació, per cobrir-ho mitjançant una comissió de serveis ordinària voluntària.
És per això que aquesta Tinença d'Alcaldia, en virtut de les competències que li atorga l'article 21.1 de la Llei 7/85, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local, disposa la següent
Resolució
1. Aprovar les bases de la convocatòria per proveir temporalment el lloc de treball de lliure designació, Cap/a de el Servei d'Inspeccions i Infraccions.
BASES
Primera.-
L'objecte d'aquesta convocatòria és la provisió del lloc de treball que s'especifica:
Denominació: Cap/a de el Servei d'Inspeccions i Infraccions.
Grup: A1/A2
Nivell: 26
Complement específic anual: 19.271,63 €
Nombre de llocs a proveir: un.
Provisió: lliure designació
Dedicació: sí
Disponibilitat: sí
Exclusivitat: sí
Funcions generals i específiques del lloc de treball:
1. És responsable del Servei d'Inspeccions i Infraccions, depenent directament de la Gerència de l'Ajuntament.
2. Dirigeix les grans línies d'actuació en funció dels criteris i directrius d'actuació marcats per la Gerència de l'Ajuntament.
3. És responsable de l'adreça, coordinació i control de les unitats administratives assignades.
4. És responsable de la coordinació amb els altres departaments municipals.
5. Realitza funcions d'assessorament i respatller als òrgans superiors, elaborant informes i altres documents que li siguin requerits, com també aquelles tasques que li siguin encomanades
6. Executa i gestiona les decisions dels òrgans de govern que li siguin assignades.
7. Avalua el resultat i el funcionament i realitza propostes de millora.
8. És superior jeràrquic amb autoritat descentralitzada de Recursos Humans.
Segona.-
Requisits dels aspirants
a) Ser funcionari/a de carrera al servei d'una administració pública, trobar-se en la situació administrativa de servei actiu i ocupar plaça del grup A, subgrup A1 o subgrup A2.
b) Coneixement de la llengua catalana, nivell C1 que s'ha d'acreditar formalment mitjançant original o fotocòpia acarada del corresponent certificat expedit pel Govern Balear o títol, diploma o certificat equivalent segons l'Ordre del Conseller d'Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013).
Tercera.-
Les instàncies de sol·licitud per participar en aquest procés selectiu s'han de dirigir a l'Alcalde i s'han de presentar en el Registre General d'aquest Ajuntament o en les dependències i mitjans al fet que es refereix l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. El termini per presentar-les és de set dies hàbils a explicar des de l'endemà al de la publicació d'aquesta convocatòria en el BOIB.
Juntament amb la instància de participació s'ha de presentar:
- Fotocòpia del DNI.
- Currículum, al com s'ha d'adjuntar els documents justificatius dels requisits exigits així com dels mèrits que s'han de valorar, mitjançant certificacions o fotocòpies compulsades, atès que no es valoraran aquells que no quedin degudament acreditats, en tots els seus extrems, dins del termini de presentació d'instàncies.
Quarta.-
S'ha de constituir una Comissió de Valoració composta per tres funcionaris/as, a fi d'examinar i determinar, segons la documentació presentada per les personis aspirants, la sol·licitud més idònia per ocupar el lloc de treball convocat.
Les personis aspirants poden ser convocats, si escau, a la realització d'una entrevista sobre qüestions derivades de la seva trajectòria professional i qualssevol uns altres que l'òrgan competent consideri necessàries.
Una vegada finalitzat el treball de la Comissió de Valoració, aquesta ha de presentar una proposta de nomenament a la Tinença d'Alcaldia de Serveis Generals i Seguretat, qui ha de resoldre el nomenament.
Cinquena.-
La durada de la comissió de serveis és fins que es cobreixi el lloc de treball pel procediment reglamentari o, com a màxim de dos anys, sense perjudici que aquest termini pugui ser prorrogat segons el previst en l'article 88 ter de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la CAIB.
Sexta.-
Aquestes bases i els actes administratius que es derivin, poden ser impugnats per les persones interessades en els casos i en la forma prevists en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Segon.- Ordenar la publicació d'aquesta resolució en el BOIB, en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i a la web municipal.
El Tinent d'Alcalde delegat de Serveis Generals i Seguretat
(Delegació per resolució d'Alcaldia de data 1/12/2015)
Andrés Serra Martínez