Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ALAIOR

Núm. 1622
Aprovació les bases del concurs de disfresses de la Rua de Carnaval d'Alaior 2017

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Es fa públic que per resolució del regidor delegat núm. 2017-0004 de data 10/02/2017, s'han aprovat les bases del concurs de disfresses de la Rua de Carnaval d'Alaior 2017, i que el termini d'inscripció al concurs finalitza el dia 21 de febrer de 2017.

Es pot trobar aquest acord en el portal de transparència municipal en :

http://alaior.sedelectronica.es/transparency/b781851b-db5a-4c1b-a935-7771a831b0a3/

Alaior, 13 de febrer de 2017

La Batlessa

Misericordia Sugrañes Barenys

CONVOCATÒRIA DELS PREMIS DE DISFRESSES DE LA RUA DE CARNAVAL D'ALAIOR

Bases

1. El termini d'inscripció a la Rua serà del 13 al 21 de febrer de 2017, al Servei d'Atenció al ciutadà (SAC) de l'Ajuntament, de dilluns a divendres de 8 a 14.30h i els dijous de 16 a 19.30 h o a la seu electrònica de l'Ajuntament, alaior.sedelectronica.es, mitjançant certificat digital.

Les persones obligades a relacionar-se electrònicament amb l'administració pública (art. 14.2 LPACAP) hauran de presentar la sol·licitud al registre telemàtic de l'Ajuntament, que trobaran a l'adreça següent, alaior.sedelectronica.es.

2. L'ordre de la desfilada de les comparses de la Rua de Carnaval es publicarà el dimecres dia 22 de febrer a la pàgina web de l'Ajuntament (www.alaior.org).

3. Els participants podran recollir el número de comparsa o grup el dijous 23 o el divendres 24 matí al departament de festes. Si no poden anar a recollir-lo, ho podran comunicar al telèfon 971-371002 ext. 129 o a festes@aj-alaior.org i se'ls el lliurarà el mateix dia de la Rua. El número s'haurà de dur en un lloc ben visible i la col·locació a la Rua dependrà del número que porti cada comparsa.

4. L'horari de trobada serà dissabte dia 25 de febrer a les 19.00 hores, ben vestits i a punt, a l'avinguda del Pare Huguet per iniciar el recorregut de la Rua a les 19.30 hores.

5. En cas que el dissabte plogui, el punt de trobada serà la pista annexa del Pavelló Esportiu Municipal, a les 20.00 hores.

6. L'itinerari serà el següent:

Carrer Comerç, Miguel de Cervantes, es Ramal, Nou, sa Plaça, es Forn, es Banyer, Escoles i Poliesportiu. L'entrada al Pavelló Esportiu es farà per la porta de darrere, és a dir, la que hi ha entre el col·legi Dr. Comas Camps i el camp de futbol 7.

Com a novetat d'aquest any, en arribar al poliesportiu tots els participants entraran directament dins la pista per poder veure totes les actuacions i en finalitzar els representants de cada grup votaran la comparsa que els hi hagi agradat més d'entre la resta de participants.

El representant podrà emetre un únic vot, i en el recompte de vots es farà públicament un cop finalitzada la votació. Serà guanyador d'aquest premi la comparsa que tingui més vots i en cas d'empat es resoldrà mitjançant sorteig públic.

7. Hi haurà dues actuacions: una a Sa Plaça i l'altre al Pavelló Esportiu Municipal, que no podran superar els 2 minuts cadascuna. Cada grup haurà d'haver adjuntat dos CD's amb la música corresponent a l'hora de presentar la inscripció o abans del 21 de febrer al departament de festes.

8. El jurat estarà format per:

- President: Rafael Quintana Villalonga, regidor de festes

- Vocals:

Isabel Rodríguez Anglada, representant de PP

Antoni Payeras Urbina, representant de Junts Per Lo

Antoni Rotger Benítez, voluntari del departament de festes.

Josep Esbert Sans, voluntari del departament de festes.

Margarita Mercadal Gimenez, presidenta de l'entitat Centre Cultural d'Alaior

Dolores Perea Cavaller, vocal de l'entitat Mestresses de Casa d'Alaior

- Secretari:

Miquel Sintes Mercadal, coordinador d'àrea d'esports

El seu veredicte es farà públic durant l'acte que se celebrarà a l'efecte el dia 25 de febrer de 2017 al poliesportiu d'Alaior.

9. Hi haurà set premis: primer premi de 700€ i un pernil, segons premi de 400€ i un pernil; tercer premi de 200€ i un pernil a les millors comparses. S'estableixen els següents premis entre la resta de comparses: l'originalitat (150€), la coreografia o posada en escena (150€), per la simpatia (150€) i per l'elaboració (150€), i altres gratificacions en espècie per als participants.

Aquests premis no seran acumulables a una mateixa comparsa.

Com a novetat d'aquest any, hi haurà un PREMI SORPRESA per la comparsa més votada d'entre els participants. Aquest premi sí que serà acumulable.

10. Per les comparses que portin altres complements, caldrà tenir en compte:

1. Si es tracta de vehicles: han de complir amb la normativa marcada pel Reglament general de vehicles quant a documentació en vigor.

2. En cas de ser animals: el comportament amb els mateixos que s'utilitzin ha d'adequar-se a la Llei 1/1992, de 8 d'abril, de protecció dels animals que viuen en l'entorn humà, en l'àmbit de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

11. Els participants seran responsables únics del seu comportament i també dels complements que aportin durant la Rua, com per exemple cotxes, animals, etc...

12. S'hauran de deixar els vehicles, animals o infraestructures de gran volum a l'exterior del Pavelló.

13. El sol·licitant de la inscripció serà el responsable del grup i haurà d'estar localitzables en tot moment per l'organització. Serà l'encarregat de què el seu grup segueixi les indicacions que determini l'organització.

14. En qualsevol moment els participants han d'atendre les indicacions de l'organització.

15. Els responsables de cada grup disposarà de l'autorització paterna dels menors d'edat que participaran a la Rua i serà el responsable dels mateixos durant la desfilada.

16. El responsable de la comparsa vetllarà en tot moment per la seguretat del públic i dels participants.

17. No es podran tirar objectes contundents que puguin causar mals al públic.

18. Els participants han de vetllar pel compliment d'aquest ban i atendre les indicacions de l'organització. La no observança d'aquestes indicacions per qualsevol participant i altres que es puguin establir in situ per al bon desenvolupament de la festa, podent suposar l'obligació d'abandonar la desfilada.

19. Es demana a tots els participants que respectin les normes de convivència i que evitin el consum d'alcohol durant la Rua i el concurs.

20. El fet de presentar-se al concurs comporta l'acceptació de la totalitat de les prescripcions d'aquestes bases, així com del dictamen del Jurat, que serà inapel·lable.