Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 1527
Licitació del contracte reservat de serveis de neteja i manteniment de la jardineria de diverses zones verdes de Ciutadella de Menorca
Versió PDF
1.- Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació
Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics
Obtenció de la documentació i de la informació:
Dependència: Serveis Jurídics-Contractació
Domicili: Plaça des Born, 15
Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760
Telèfon: 971381050
Telefax: 971385500
Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org
Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org
Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions
Número d’expedient: 000103/2017
2.- Objecte del contracte
Tipus: contracte reservat de serveis
Descripció de l’objecte: Manteniment i neteja del Canal Salat i zones verdes de diverses urbanitzacions de Ciutadella de Menorca.
Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No
Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca
Termini d’execució: 24 mesos
Admissió de pròrroga: Si. Es permet dues pròrrogues de dotze mesos de durada cadascuna, de mutu acord entre l'Ajuntament i el contractista.
CPV: 77311000-3 – Serveis de manteniment de jardins i parcs.
3.- Tramitació, procediment
Tramitació: Ordinària
Procediment: Obert (reservat)
Subhasta electrònica: No
Criteris d’adjudicació: els assenyalats en plec de clàusules administratives particulars:
- Oferta econòmica (preu més baix): 80 punts.
- Millores sense cost per a l'Ajuntament: 20 punts.
4.- Valor estimat del contracte: 614.166,30 euros, tenint en compte el cost que pot suposar les possibles pròrrogues del contracte.
5.- Pressupost base de licitació: 259.402,50 € sense IVA, 307.083,15 € IVA inclòs
6.- Garanties exigides:
Provisional: No s’exigeix.
Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació (IVA exclòs), en qualsevol de les formes regulades en l'art. 96.1 TRLCSP.
7.- Requisits específics del contractista:
Classificació (grup, subgrup i categoria): Grup: O. Subgrup: 6. Categoria: A. Tipus d'activitat: Serveis.
Solvència econòmica i financera, i solvència tècnica i professional: l’exigida en el Plec de clàusules administratives particulars.
Altres requisits específics: --
Contractes reservats: Si
8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
Data límit de presentació: Quinze (15) dies naturals a comptar a partir del dia següent al de la publicació de l’anunci, fins a l'hora de tancament del registre d'entrada. Si l’últim fos dissabte o inhàbil, aquest s’entén prorrogat fins al primer dia hàbil següent.
Modalitat de presentació: presencial en registre d’entrada de l’Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars.
Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca
Dependència: Oficina d’Atenció Ciutadana (Registre d’entrada)
Domicili: Plaça des Born, 15
Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760
Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars
9.- Obertura de propostes:
Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
Domicili: Plaça des Born, 15.
Localitat: Ciutadella de Menorca 07760.
Data: la Mesa es reunirà per a l’obertura de la documentació administrativa (sobre A) un cop conclòs el termini de presentació de proposicions i sempre que hagin transcorregut set (7) dies, des de la publicació en el perfil de contractant de l’Ajuntament, de la composició de la referida Mesa. Les ofertes a valorar amb criteris avaluables mitjançant fórmules (sobre B) s’obriran a continuació de l’acte d’obertura de la documentació administrativa (sobre A) si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.
Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.
10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 600 €.
11.- Altres informacions:
Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.
Ciutadella de Menorca, 10/02/2017
La secretària
Caterina Barceló Martí