Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 1527
Licitació del contracte reservat de serveis de neteja i manteniment de la jardineria de diverses zones verdes de Ciutadella de Menorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.- Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació

  1. Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

  2. Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics

  3. Obtenció de la documentació i de la informació:

  • Dependència: Serveis Jurídics-Contractació

  • Domicili: Plaça des Born, 15

  • Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760

  • Telèfon: 971381050

  • Telefax: 971385500

  • Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org

  • Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org

  • Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions

  1. Número d’expedient: 000103/2017

2.- Objecte del contracte

  1. Tipus: contracte reservat de serveis

  2. Descripció de l’objecte: Manteniment i neteja del Canal Salat i zones verdes de diverses urbanitzacions de Ciutadella de Menorca.

  3. Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No

  4. Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca

  5. Termini d’execució: 24 mesos

  6. Admissió de pròrroga: Si. Es permet dues pròrrogues de dotze mesos de durada cadascuna, de mutu acord entre l'Ajuntament i el contractista.

  7. CPV: 77311000-3 – Serveis de manteniment de jardins i parcs.

3.- Tramitació, procediment

  1. Tramitació: Ordinària

  2. Procediment: Obert (reservat)

  3. Subhasta electrònica: No

  4. Criteris d’adjudicació: els assenyalats en plec de clàusules administratives particulars:

- Oferta econòmica (preu més baix): 80 punts.

- Millores sense cost per a l'Ajuntament: 20 punts.

4.- Valor estimat del contracte: 614.166,30 euros, tenint en compte el cost que pot suposar les possibles pròrrogues del contracte.

5.- Pressupost base de licitació: 259.402,50 € sense IVA, 307.083,15 € IVA inclòs

6.- Garanties exigides:

  1. Provisional: No s’exigeix.

  2. Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació (IVA exclòs), en qualsevol de les formes regulades en l'art. 96.1 TRLCSP.

7.- Requisits específics del contractista:

  1. Classificació (grup, subgrup i categoria): Grup: O. Subgrup: 6. Categoria: A. Tipus d'activitat: Serveis.

  2. Solvència econòmica i financera, i solvència tècnica i professional: l’exigida en el Plec de clàusules administratives particulars.

  3. Altres requisits específics: --

  4. Contractes reservats: Si

8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

  1. Data límit de presentació: Quinze (15) dies naturals a comptar a partir del dia següent al de la publicació de l’anunci, fins a l'hora de tancament del registre d'entrada. Si l’últim fos dissabte o inhàbil, aquest s’entén prorrogat fins al primer dia hàbil següent.

  2. Modalitat de presentació: presencial en registre d’entrada de l’Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars.

  3. Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca

  • Dependència: Oficina d’Atenció Ciutadana (Registre d’entrada)

  • Domicili: Plaça des Born, 15

  • Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760

  1. Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars

9.- Obertura de propostes:

  1. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

  2. Domicili: Plaça des Born, 15.

  3. Localitat: Ciutadella de Menorca 07760.

  4. Data: la Mesa es reunirà per a l’obertura de la documentació administrativa (sobre A) un cop conclòs el termini de presentació de proposicions i sempre que hagin transcorregut set (7) dies, des de la publicació en el perfil de contractant de l’Ajuntament, de la composició de la referida Mesa. Les ofertes a valorar amb criteris avaluables mitjançant fórmules (sobre B) s’obriran a continuació de l’acte d’obertura de la documentació administrativa (sobre A) si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.

  5. Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.

10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 600 €.

11.- Altres informacions:

  1. Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.

Ciutadella de Menorca, 10/02/2017

La secretària

Caterina Barceló Martí