Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'INNOVACIÓ, RECERCA I TURISME

Núm. 1510
Resolució del vicepresident i conseller d’Innovació, Recerca i Turisme de 8 de febrer de 2017 per la qual es fa pública la concessió als centres de recerca i desenvolupament tecnològic beneficiaris de la modalitat A i empreses de la modalitat B, dels ajuts per a personal investigador en formació, convocades mitjançant la Resolució del conseller d’Innovació, Recerca i Turisme de 20 de juliol de 2016 (Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 105, de 18 d’agost de 2016)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. El dia 18 d’agost de 2016 es va publicar, en el BOIB núm. 105, la Resolució del vicepresident i conseller d’Innovació, Recerca i Turisme de 20 de juliol de 2016, per la qual s'ofereixen 12 ajuts per a la formació de personal investigador (FPI) i 2 ajuts per a la formació de personal investigador empresarial (FPI-E) a titulats superiors universitaris que vulguin fer una tesi doctoral amb l’objectiu de formar-se en recerca científica i tècnica.

2. D’acord amb les bases de la convocatòria, aquests ajuts es concreten en la formalització d’un contracte predoctoral de formació amb l’entitat de recerca al qual queda adscrit el personal investigador en formació i es regeixen pel que disposa la Llei 14/2011, d’1 de juny, de la ciència, la tecnologia i la innovació. La durada del contracte no pot excedir els quatre anys. No obstant això, quan el contracte es concerti amb una persona amb discapacitat, pot arribar a una durada màxima de sis anys.

3. Els ajuts tenen la característiques d’un contracte predoctoral de formació durant tot el període de gaudi de l’ajut. El període per gaudir-ne va començar l’1 de desembre de 2016 i finalitzarà, com a màxim, el 30 de novembre de 2020.

4. La Comissió de Selecció Interna es va reunir durant els dies 4, 10 i 24 de novembre de 2016, i va realitzar la selecció d’acord amb l’apartat novè de l’annex I de l’esmentada Resolució, i s’han signat les corresponents actes, on figura la selecció dels candidats d’acord amb els criteris establerts a la Resolució, que serveix d’informe de la Comissió.

5. A l’annex 1 es presenten, per ordre de prelació, els dotze ajuts de la modalitat A i els dos ajuts de la modalitat B, atorgats per la comissió a cada un dels candidats entrevistats no exclosos.

6. A l’annex 2 es presenten les persones candidates en reserva de la modalitat A i de la modalitat B.

7. A l’annex 3 es presenten les entitats beneficiàries de la modalitat A i de la modalitat B amb les persones investigadores adscrites.

8. El vicepresident i conseller d’Innovació, Recerca i Turisme va dictar les resolucions de concessió de sengles subvencions per a la modalitat A, a favor de la Universitat de les Illes Balears, el Centre Oceanogràfic de les Illes Balears, el Consell Superior d’Investigacions Científiques i la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears, així com les subvencions per a la modalitat B, a favor de Lipopharma Therapeutics S.L. i Sciware Departament I+D+i, per contractar les persones adscrites a aquestes entitats com a beneficiàries d’una beca predoctoral per a la formació de personal investigador.

9. La Vicepresidència i Conselleria d’Innovació, Recerca i Turisme ha de transferir cada any a les entitats beneficiaries d’R+D, d’acord amb les bases de la convocatòria, la quantia que correspongui en funció del nombre d’investigadors en formació que s’hi incorporin.

Fonaments de dret

1. El Decret 8/2015, de 2 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es determina la composició del Govern i s’estableix l’estructura orgànica bàsica de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

2. El Decret 9/2015, de 2 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es disposa el nomenament de membres del Govern de les Illes Balears.

3. El Decret 12/2015, de 2 de juliol, modificat pel Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

4. La Llei 38/2003, de 17 de novembre, de Subvencions.

5. Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.

6. El Decret 75/2004 de 27 d’agost, de desplegament de determinats aspectes de la Llei de finances.

7. L’Ordre de la consellera d’Innovació, Interior i Justícia, de 26 de gener de 2010, per la qual s’estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria d’investigació, desenvolupament tecnològic i innovació.

8. La Llei 7/1997, de 20 de febrer, de recerca i desenvolupament tecnològic.

9. La resta de la normativa economicofinancera i administrativa d’aplicació.

10. Pla de Ciència, Tecnologia, Innovació i Emprenedoria 2013-2017, aprovat per Consell de Govern de les Illes Balears de dia 8 de novembre de 2013.

11. L’Acord del Consell de Govern de 12 de febrer de 2016 on s’aprova el Pla Estratègic de Subvencions de la Conselleria d’Innovació, Recerca i Turisme per a l’any 2016.

12. La Resolució del vicepresident i conseller d’Innovació, Recerca i Turisme de 20 de juliol de 2016, per la qual s’ofereixen ajuts per a la formació de personal investigador (FPI) i formació de personal investigador empresarial (FPI-E), com també subvencions per a taxes acadèmiques, cofinançats pel Programa Operatiu del Fons Social Europeu 2014-2020 de les Illes Balears (Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 105, de 18 d’agost de 2016).

13. Les actes de la comissió avaluadora, que serveixen d’informe.

14. Els informes, les propostes de resolució i les resolucions del vicepresident i conseller d’Innovació, Recerca i Turisme per a la modalitat A, a favor de la Universitat de les Illes Balears, el Centre Oceanogràfic de les Illes Balears, el Consell Superior d’Investigacions Cientifiques i la Fundació d’Investigació Sanitària de les Illes Balears, així com per a la modalitat B, a favor de Lipopharma Therapeutics S.L. i Sciware Departament I+D+i, així com de l’autorització i disposició de la despesa de l’ajut.

Resolució

1. Concedir una subvenció a favor de les entitats que figuren en la llista de l’annex 3, per contractar les dotze persones investigadores en formació per a la modalitat A i les dues persones investigadores en formació per a la modalitat B, que han obtingut un ajut predoctoral i que figuren per ordre de prelació en la llista de l’annex 1.

2. Establir les persones candidates de reserva, que són, per estricte ordre de preferència de la relació de prioritat, les que figuren en l’annex 2, per cobrir les renúncies o baixes, d’acord amb el que estableix l’apartat 20 de la Resolució del vicepresident i conseller d’Innovació, Recerca i Turisme de 20 de juliol de 2016.

3. Desestimar les següents sol·licituds, que han quedat excloses per els motius que figuren a continuació:

- Expedient núm. FPI/1871/2016: No haver presentat la documentació per esmenar les deficiències requerides en el plac estimat d’acord amb l’establert a l’article 42 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

- Expedient núm. FPI/1986/2016: No haver presentat la documentació per esmenar les deficiències requerides en el plac estimat d’acord amb l’establert a l’article 42 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

- Expedient núm. FPI/1974/2016: No compleix el requisit esmentat en l’apartat 7.1.b., de la convocatòria. La persona candidata ha presentat la seva llicenciatura en Administració i Direcció d’Empreses que va obtindre el mes d’Octubre de 2009.

- Expedient núm. FPI/1951/2016: No compleix el requisit esmentat en l’apartat 7.1.b., de la convocatòria. La persona candidata ha presentat el seu títol de Fisioterapeuta que va obtindre en el mes d’abril de 2005.

- Expedient núm. FPI/1928/2016: No compleix el requisit esmentat en l’apartat 7.1.b., de la convocatòria. La persona candidata ha presentat la seva Llicenciatura en Psicologia que va obtindre el mes d’abril de 2010.

- Expedient núm. FPI/1991/2016: No compleix el requisit esmentat en l’apartat 7.1.b., de la convocatòria. La persona candidata ha presentat la seva Enginyeria  Tècnica Agrícola que va obtindre el mes de setembre de 2010.

- Expedient núm. FPI/1949/2016: Incompleix el requisit esmentat en l’apartat 5.7., de la convocatòria. Ha presentat el projecte amb referència DPI2015-67082-P del Ministeri d’Economia i Competitivitat. Aquest mateix projecte s’ha presentat per la mateixa entitat sol·licitant, amb la persona candidata i expedient número FPI/1934/2016.

- Expedient núm. FPI/1934/2016: Incompleix el requisit esmentat en l’apartat 5.7., de la convocatòria. Ha presentat el projecte amb referència DPI2015-67082-P del Ministeri d’Economia i Competitivitat. Aquest mateix projecte s’ha presentat per la mateixa entitat sol·licitant, amb la persona candidata i expedient número FPI/1949/2016.

- Expedient núm. FPI/1979/2016: No haver presentat la documentació per esmenar les deficiències requerides en el plac estimat d’acord amb l’establert a l’article 42 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

- Expedient núm. FPI/1980/2016: No haver presentat la documentació per esmenar les deficiències requerides en el plac estimat d’acord amb l’establert a l’article 42 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

- Expedient núm. FPI/1950/2016: Incompleix els requisits següents esmentats en l’apartat 6.1.d) de la convocatòria:

“Empreses innovadores que realitzin activitats d’R+D i que han de figurar en el registre d'empreses del Ministeri d'Economia i Competitivitat de la línia ICO Innovació Fons Tecnològic 2013-2015 o en el Registre de la Petita i Mitjana Empresa Innovadora, regulat per l'Ordre ECC/1087/2015, de 5 de juny.”

- Expedient núm. FPI/1915/2016: No assistir a l’entrevista personal

- Expedient núm. FPI/1876/2016: No assistir a l’entrevista personal

- Expedient núm. FPI/1988/2016: No assistir a l’entrevista personal

4. Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 8 de febrer de 2016

El vicepresident i conseller d’Innovació, Recerca i Turisme
Gabriel Barceló i Milta

 

ANNEX 1
Relació de persones que han obtingut un ajut predoctoral per a la formació de personal investigador

MODALITAT A

NOM PERSONA CANDIDATA

ÀREA PRIORITARIA DEL PLA CTI

ORDRE PRELACIÓ

NOTA

Vanesa Cunill Monjo

Ciències biomèdiques i ciències de la salut

1

9,8

Miquel Capó Servera

Medi ambient

2

9,7

Maria Francisca Cardell Martínez

Medi ambient

3

9,7

Aleix Bassolas  Esteban

Continguts digitals basats en el coneixement

4

9,6

Diego Saúl Carrió Carrió

Ciència i tecnologia marina

5

9,6

Vicenç Moltó Seguí

Ciència i tecnologia marina

6

9,5

Rafel Perelló Roig

Ciències biomèdiques i ciències de la salut

7

9,5

Mateu Fullana Pericàs

Medi ambient

8

9,4

Melania Raquel Martínez Cignoni

Ciències biomèdiques i ciències de la salut

9

9,4

Jose Antonio Perez Montiel

Turisme

10

9,3

Cristian Estarellas Martin

Ciències biomèdiques i ciències de la salut

11

9,2

María de los Ángeles Zapata Abellán

Ciència i tecnologia marina

12

9,1

MODALITAT B

NOM PERSONA CANDIDATA

ÀREA PRIORITARIA DEL PLA CTI

ORDRE PRELACIÓ

NOTA

Kaewta Danchana 

Medi ambient

1

9,6

Javier Fernández  Díaz

Ciències biomèdiques i ciències de la salut

3

7,9

 

ANNEX 2
Relació de persones candidates en reserva segons l’ordre de prelació

MODALITAT A

NOM PERSONA CANDIDATA

ÀREA PRIORITARIA DEL PLA CTI

ORDRE PRELACIÓ

NOTA

Vladislav Yordanov Yordanov

Continguts digitals basats en el coneixement

13

8,9

Margalida Mateu Borràs

Ciències biomèdiques i ciències de la salut

14

8,8

Iris Alemany Hermoso

Medi ambient

15

8,8

Eric Guerrero Font

Ciència i tecnologia marina

16

8,7

Albert Cabot Martorell

Continguts digitals basats en el coneixement

17

8,6

David Simon Otegui

Ciència i tecnologia marina

18

8,5

Marina Gomila Albal

Continguts digitals basats en el coneixement

19

8,5

Rafael Ramis Cortés

Ciències biomèdiques i ciències de la salut

20

8,4

Mateo del Rio Clar

Medi ambient

21

8,3

Maria Isabel Escalas Ruiz

Continguts digitals basats en el coneixement

22

8,3

Pablo Prieto Medina

Ciència i tecnologia marina

23

8,3

Aina Maria Galmés Panades

Ciències biomèdiques i ciències de la salut

24

8,2

Sergio García Rodríguez

Continguts digitals basats en el coneixement

25

8,2

Marta Casasayas Ramis

Turisme

26

8,1

Laura Arbona González

Ciències biomèdiques i ciències de la salut

27

8,1

Javier Cámara Manzaneda

Continguts digitals basats en el coneixement

28

8,1

Paula Núñez Polo

Ciències biomèdiques i ciències de la salut

29

8,1

Inés Álvarez Vadillo

Medi ambient

30

8,1

Paulino Duel  de Juan

Medi ambient

31

8

Glòria Salort Flaquer

Ciències biomèdiques i ciències de la salut

32

8

Aina Medina Dols

Ciències biomèdiques i ciències de la salut

33

8

Cristina Gutiérrez Zárate

Ciència i tecnologia marina

34

8

Rosa Maria Sanchis Forteza-Rey

Ciència i tecnologia marina

35

7,9

Margalida Roig Oliver

Medi ambient

36

7,9

Elena Salomoni Salomoni

Ciències biomèdiques i ciències de la salut

37

7,8

Francisca Font Verdera

Medi ambient

38

7,8

Javier Llorente Downes

Ciència i tecnologia marina

39

7,7

Albert Maimó Barceló

Ciències biomèdiques i ciències de la salut

40

7,7

Oriol Artime Vila

Turisme

41

7,5

Sandra Carreres  Rey

Ciències biomèdiques i ciències de la salut

42

7,5

Beatriz Meléndez Rodríguez

Ciència i tecnologia marina

43

7,5

Marlene Wesselmann 

Ciència i tecnologia marina

44

7,4

Ines Ayed

Ciències biomèdiques i ciències de la salut

45

7,4

Daniel Ruiz Reynés

Ciència i tecnologia marina

46

7,2

Giovanni Ballin 

Medi ambient

47

7,2

Pau Conejero Alberola

Continguts digitals basats en el coneixement

48

7,2

Juana María Roig  Nicolau

Continguts digitals basats en el coneixement

49

7

Julia Navarro Oliver

Continguts digitals basats en el coneixement

50

6,9

Myriam Hamou Segarra

Ciències biomèdiques i ciències de la salut

51

6,8

Paola Emilia Souto Ceccon

Ciència i tecnologia marina

52

6,6

Sebastián Escalas Sucari

Turisme

53

6,4

Manuel Belman Jodar

Ciències biomèdiques i ciències de la salut

54

6,2

Rodrigo Jesús Díaz Martín

Ciències biomèdiques i ciències de la salut

55

6,1

Reyniel Hernandez Lopez

Ciències biomèdiques i ciències de la salut

56

6

Marta Munar Bestard

Ciències biomèdiques i ciències de la salut

57

6

Esther Martinez Font

Ciències biomèdiques i ciències de la salut

58

6

Antoni Oliver Tomàs

Continguts digitals basats en el coneixement

59

5,8

Maria Victòria Parra Moyà

Continguts digitals basats en el coneixement

60

5,8

Elisabet María Morales Reus

Turisme

61

5,4

Romina Perazzolo Falaschini

Turisme

62

4,2

MODALITAT B

No hi ha persones candidates en reserva

 

ANNEX 3
Relació de les entitats beneficiàries destinataris dels ajuts

Entitat beneficiària: Universitat de les Illes Balears (UIB)

CIF: Q-0718001-A

Nombre. de persones adscrites: 9

Modalitat: A

Número d’expedient

Nom de la persona becada

NIF

FPI/1925/2016

Miquel Capó Servera

41537124K

FPI/1931/2016

Maria Francisca Cardell Martínez

43167688T

FPI/1932/2016

Aleix Bassolas  Esteban

53315629L

FPI/1877/2016

Diego Saúl Carrió Carrió

37342054J

FPI/1933/2016

Rafel Perelló Roig

41535433D

FPI/1929/2016

Mateu Fullana Pericàs

41574812N

FPI/1888/2016

Melania Raquel Martínez Cignoni

43195445L

FPI/1866/2016

Jose Antonio Perez Montiel

41522211N

FPI/1900/2016

Cristian Estarellas Martin

43224554X

Entitat beneficiària: Centre Oceanogràfic de Balears (IEO)

CIF: Q-2823001-I

Nombre. de persones adscrites: 1

Modalitat: A

Número d’expedient

Nom de la persona becada

NIF

FPI/1917/2016

María de los Ángeles Zapata Abellán

43164411N

Entitat beneficiària: Fundació d'Investigació Sanitaria de les Illes Balears Ramon Llull, (FISIB)

CIF: G-57326324

Nombre. de persones adscrites: 1

Modalitat: A

Número d’expedient

Nom de la persona becada

NIF

FPI/1965/2016

Vanesa Cunill Monjo

43144417M

Entitat beneficiària: Consell Superior d’Investigacions Científiques, (CSIC)

CIF: Q-2818002-D

Nombre. de persones adscrites: 1

Modalitat: A

Número d’expedient

Nom de la persona becada

NIF

FPI/1948/2016

Vicenç Moltó Seguí

43184725V

Entitat beneficiària: Sciware Departament I+D+i

CIF: B-57780959

Nombre. de persones adscrites: 1

Modalitat: B

Número d’expedient

Nom de la persona becada

NIF

FPI/1867/2016

Kaewta Danchana 

AA2437862 (passaport)

Entitat beneficiària: Lipopharma Therapeutics S.L.

CIF: B-57451171

Nombre. de persones adscrites: 1

Modalitat: B

Número d’expedient

Nom de la persona becada

NIF

FPI/1981/2016

Javier Fernández  Díaz

43212814T