Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS

Núm. 1310
Formalització del contracte del subministrament de productes d'alimentació per als centres sociosanitaris can Blai, can Raspalls i sa Serra, d'Eivissa

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora

a. Organisme: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears

b. Dependència que tramita l’expedient: Departament de Gestió

c. Número d’expedient: 4/2016 SAHR/SUBM

d. Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es

2. Objecte del contracte:

a. Tipus: Subministrament de productes d’alimentació per als centres sociosanitaris Can Blai, Can Raspalls i Sa Serra d’Eivissa

b. Descripció: Lots:

Lot 1.Congelats

Lot 2. Productes variats d’alimentació

Lot 3. Productes de carn i charcuteria

Lot 4. Fruites i verdures

Lot 5. Ous, formatge, nata i mantega

Lot 6. Llet

Lot 7. Iogurts

Lot 8. Pa i pastisos

Lot 9. Aigua

c. CPV (Referència de Nomenclatura): 150000008 

d. Mitjà de publicació de l’anunci de licitació: BOIB i perfil del contractant

e. Data de publicació de l’anunci de licitació: 18 d’agost 2016

3.Tramitació i procediment:

a. Tramitació: ordinària.

b. Procediment: obert (diversos criteris d’adjudicació). Contracte subjecte a regulació harmonitzada.

4. Valor estimat del contracte: 439.146,85€ (quatre-cents trenta-nou mil cent quaranta-sis euros i vuitanta-cinc cèntims)

5. Pressupost base de licitació: Import net: 439.146,85€ (quatre-cents trenta-nou mil cent quaranta-sis euros i vuitanta-cinc cèntims). Import total amb l’IVA: 472.345,89€ (quatre-cents setanta-dos mil tres-cents quaranta-cinc euros i vuitanta nou cèntims).

Lot 1: Import net: 50.416,69 €. Import total amb l’IVA; 55.458,36 €.

Lot 2: Import net: 84.289,79 €. Import total amb l’IVA: 92.857,90 €.

Lot 3: Import net: 82.066,48 €. Import total amb l’IVA: 90.273,13 €.

Lot 4: Import net: 91.409,15 €. Import total amb l’IVA: 95.065,52 €.

Lot 5: Import net: 9.354,79 €. Import total amb l’IVA: 10.218,44 €.

Lot 6: Import net: 13.544,90 €. Import total amb l’IVA: 14.086,70 €.

Lot 7: Import net: 5.507,20 €. Import total amb l’IVA: 6.057,92 €.

Lot 8: Import net: 87.127,93 €. Import total amb l’IVA: 91.355,02 €.

Lot 9: Import net: 15.429,92 €. Import total amb l’IVA: 16.972,91 €.

6. Formalització del contracte:

a. Data d’adjudicació: 8 de novembre de 2016

b. Data de formalització del contracte: 1 de desembre de 2016

c. Contractistes:

Lot 2: GRUP DISTRIBUIDOR GARAU SL

Lot 5: JOSE FERRA, S.A.

Lot 6: COMERCIAL BORDOY SL.

Lot 7: DANONE SA

Lot 9: CALIMAX SL

d. Import o cànon d’adjudicació:

Lot 2: Import net: 61.912,26 €. Import total: 68.236,75 € (IVA inclòs).

Lot 5: Import net: 9.107,67 €. Import total: 9.919,40 € (IVA inclòs).

Lot 6: Import net: 12.099,31 €. Import total: 12.583,29 € (IVA inclòs).

Lot 7: Import net: 5.507,20 €. Import total: 6.057,92 € (IVA inclòs).

Lot 9: Import net: 14.562,08 €. Import total: 16.018,29 € (IVA inclòs).

Avantatges de les ofertes adjudicatàries: Per ser les ofertes econòmicament més avantatjoses, segons la proposta de la Mesa de Contractació.

e. Observació: Els lots 1, 3, 4 i 8 han quedat deserts.

 

Palma, 23 de gener de 2017

 

La gerent de la Fundació

Alexandra Pavlovic Djurdjev