Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 1293
Licitació del subministrament d'un turisme i una motocicleta 100% elèctrics (dividits en dos lots) CN-9/17

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per Resolució de la regidora delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística, de data 6 de febrer de 2.017, s’ha aprovat l’expedient del contracte de subministrament d’un turisme i una motocicleta 100% elèctrics (dividit en dos lots), mitjançant procediment obert, oferta econòmica més avantatjosa, tramitació urgent, expedient de contractació núm. CN-9/2017.

Conformement amb allò que disposa l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, es sotmeten a informació pública els plecs de clàusules administratives particulars, per un termini de 10 dies naturals, per tal que puguin presentar-se reclamacions, que seran resoltes per l’òrgan de contractació, Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística. Simultàniament s’anuncia la licitació per a la presentació de proposicions, si bé aquest es suspendrà quan es presentin reclamacions durant els esmentats terminis en els supòsits en que sigui necessari per resoldre les qüestions plantejades.

1.-Entitat Adjudicadora:

a) Organisme: Ajuntament d’Alcúdia.

b) Òrgan de contractació: Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística.

c) Data d’aprovació de la licitació: 6 de febrer de 2.017

d) Número d’expedient: CN-9/2017

e) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria, unitat de contractació, C/ Major, 9, Alcúdia, CP07400; Tel. 971.89.71.00; Fax.971.54.65.15;  sec-tomeu@alcudia.net.

f) perfil del contractant: http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/Tauler_de_contractacio/ (tauler de contractació)

g) data límit d’obtenció documentació i informació: fins el dia de finalització del termini de presentació d’ofertes i també a través del perfil del contractant.

2.-Objecte del contracte

a.-Tipus: Subministrament

b.- CPV:

CPV Títol o principal: 34144900-7 (Vehicles elèctrics);

c.- Descripció de l’objecte: Es tracta d’un contracte de subministrament, dels previstos a l’article 9 del TRLCSP. L’objecte principal del contracte és el subministrament d’un turisme 100% elèctric (LOT 1) per dur a terme les tasques dels departaments d’urbanisme i obres pròpies de l’Ajuntament d’Alcúdia, i una motocicleta 100% elèctrica (LOT 2) per dur a terme principalment tasques de socorrisme i vigilància a les platges. Els vehicles han de ser nous, no s’admeten de segona mà.

d.- Divisió per lots: SI

e.- Termini d’entrega: Màxim UN MES

3.-Tramitació i Procediment

a.-Tramitació: Urgent

b.-Procediment: Obert.

c.- Criteris d’adjudicació: Oferta econòmica més avantatjosa.

4. Valor estimat del contracte: 24.793,39 € IVA exclòs, corresponent a 22.314,05 €, Lot 1 i  2.479,34 €, Lot 2

5. Preu Base de licitació:

LOT 1: Subministrament d’un vehicle tipus turisme de 5 places 100% elèctric: 22.314,05 €, IVA exclòs, Import d’IVA (21%): 4.685,95 €, pressupost de licitació del lot 1, IVA inclòs: 27.000,00 €.

LOT 2: Subministrament d’un vehicle tipus motocicleta 100% elèctric: 2.479,34 €, IVA exclòs, Import d’IVA (21%): 520,66 €, pressupost de licitació del lot 2, IVA inclòs: 3.000,00 €

Tipus de licitació global: 24.793,39 €, IVA exclòs; Import IVA: 5.206,61 € d’IVA, al tipus del 21%; Pressupost de Licitació IVA inclòs: 30.000,00 € .

Aquests són els preu que podran ser objecte de baixa d’acord amb els criteris d’adjudicació.

6. Garanties exigides:

Provisional: No s’exigeix.

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, IVA exclòs.

Forma de prestar les garanties: en qualsevol de les formes previstes a l’article 96.1 del TRLCSP.

7. Presentació d’ofertes:

a) Data límit de presentació: Dins els deu (10) dies naturals comptadors des del dia següent al de la publicació de l’anunci de la licitació en el BOIB i fins a les 14 hores.

b) Lloc de presentació: Les ofertes s’adreçaran a l’Ajuntament d’Alcúdia i es presentaran davant el Registre General d’Entrada de la Corporació, ubicat al C/ Major, 9; CP07400-Alcúdia, en horari d’atenció al públic (de 8h. a 14h.), o bé també es poden presentar per correu, únicament a través de les oficines de l’operador designat per a la prestació del servei postal universal (Correos y Telégrafos, S.A). 

c) Modalitat de presentació: indicada en els plecs, davant el registre d’entrada de la Corporació, o per correu. En cas de presentar-se l’oferta per correu (no missatgeria), els licitadors hauran de posar en coneixement de l’Ajuntament d’Alcúdia, el mateix dia, la presentació de la proposició identificant el licitador i el procediment a què es  licita, i fent  constar la data i hora de presentació de la proposició i el número de certificat de la remesa.

d)Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: UN MES, des de la data d’obertura de les ofertes.

e) Admissió de variants: No.

8.Obertura de les ofertes

a) Entitat: A la seu de l’Ajuntament d’Alcúdia.

b) Domicili: Carrer Major, 9

c) Localitat: Alcúdia.

d) Codi Postal: 07400

e) Data: El tercer dia hàbil següent al de la data límit per presentar proposicions.

f) Hora: 12 h.

9.Despeses d’anuncis

A càrrec de l’adjudicatari fins un màxim de 1.000 Euros per a cada un dels lots.

10.Portal Informàtic on es pot obtenir informació: www.alcudia.net (Tauler de contractació).

 

Alcúdia, 10 de febrer de 2017

La regidora delegada de d’Hisenda, Contractació i Estadística,

Joana Maria Bennasar Serra