Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Núm. 1186
Notificació de la Resolució de la vicepresidenta 1a i consellera executiva del Departament de Transparència, Participació, Bon Govern, TIC, Treball i Formació i Habitatge per substitució de la consellera executiva del Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions del Consell Insular d'Eivissa (DP 2017000092 de 03/02/17) de data 8 de febrer de 2017, per la qual es resolen les subvencions de la convocatòria d'ajudes econòmiques per a persones majors de 65 anys a l'àmbit de l'illa d'Eivissa per a l'any 2016
En data 8 febrer de 2016, s'ha dictat resolució de la vicepresidenta 1a i consellera executiva del Departament de Transparència, Participació, Bon Govern, TIC, Treball i Formació i Habitatge per substitució de la consellera executiva del Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions (DP 2017000092 de 03/02/17), on es resol:
''Primer – Atorgar, disposar i reconèixer l'obligació de pagament la concessió d'una ajuda econòmica a les persones que figuren en l’annex 1 que s'adjunta, amb un import total de 14.543,98 euros (catorze mil cinc-cents quaranta-tres euros amb noranta-vuit cèntims) , indicant l’import individual, amb càrrec a l'aplicació pressupostaria 2310.48900.
Segon – Denegar la concessió d'una ajuda econòmica a les persones que figuren en l’annex 2 que s'adjunta, pels motius que igualment figuren en aquest annex.
Tercer - Tenir per desistides les sol·licituds presentades i declarar l'arxiu dels expedients que figuren en l'annex 3, que s'adjunta.
Quart – Publicar al BOIB la resolució que es dicti, en virtut de l'establert a la base 8na de la convocatòria referida.
ANNEX 1
Núm Expt. |
DNI |
Import Concedit |
---|---|---|
04/16PM |
41429688H |
267,50- € |
21/16PM |
75628053M |
30,00- € |
35/16PM |
41426190Q |
*300,00- € |
36/16PM |
46955796P |
150,00- € |
40/16PM |
75625217K |
32,50- € |
41/16PM |
X1920933L |
60,00- € |
42/16PM |
19505017M |
98,00- € |
43/16PM |
28199443V |
525,00- € |
44/16PM |
36233319Q |
700,00- € |
45/16PM |
41409503G |
78,50- € |
46/16PM |
41429453J |
400,00- € |
47/16PM |
34622472C |
150,00- € |
48/16PM |
41412708N |
700,00- € |
49/16PM |
78290624G |
*71,87- € |
50/16PM |
29705684B |
935,00- € |
51/16PM |
41418818G |
2.177,43- € |
52/16PM |
41420147E |
*750,00- € |
53/16PM |
41413820C |
108,50- € |
55/16PM |
27641546P |
633,50- € |
56/16PM |
10009699F |
1.400,00- € |
57/16PM |
02486094R |
1.200,00- € |
58/16PM |
35026660Y |
1.400,00- € |
59/16PM |
41418859E |
110,00-€ |
60/16PM |
41427172D |
525,00- € |
63/16PM |
41415815Z |
300,00- € |
65/16PM |
70483127H |
138,50- € |
67/16PM |
74552622P |
289,00- € |
68/16PM |
46958806M |
72,50- € |
70/16PM |
41418791T |
282,00- € |
71/16PM |
41436302P |
124,05- € |
72/16PM |
28195387D |
*535,13- € |
* Concedit parcialment.
Els expedients es troben a disposició de les persones interessades per a qualsevol consulta que vulguin efectuar, al Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions del Consell Insular d’Eivissa.
ANNEX 2
Núm exp. |
DNI |
Motivació per la qual no es concedeix |
---|---|---|
37/16PM |
27894967S |
Per incompliment de la base 3.1 de les ajudes |
39/16PM |
41427019V |
Per incompliment de la base 3.1 de les ajudes |
61/16PM |
41405947J |
Per incompliment de la base 3.1 de les ajudes |
74/16PM |
41412236T |
Per incompliment de la base 3.1 de les ajudes |
Els expedients es troben a disposició de les persones interessades per a qualsevol consulta que vulguin efectuar, al Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions del Consell Insular d’Eivissa.
ANNEX 3
Núm exp. |
DNI |
Motiu del desistiment |
---|---|---|
34/16PM |
31980677M |
Tenir per desistida la sol·licitud i declarar l'arxiu de l'expedient, segons punt 7, últim paràgraf |
62/16PM |
28300735V |
Tenir per desistida la sol·licitud a petició de l'interessat i declarar l'arxiu de l'expedient |
Els expedients es troben a disposició de les persones interessades per a qualsevol consulta que vulguin efectuar, al Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions del Consell Insular d’Eivissa.
Interposició de recursos
Com s’assenyala a la base vuitena, la present resolució ha estat dictada per delegació del Consell Executiu, i s’ha de considerar dictada per l’òrgan delegant; contra la present resolució que no exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs d’alçada davant la comissió de Govern del Consell Insular d’Eivissa en el termini d’un mes comptador a partir del dia següent de la recepció de la present notificació, tot d’acord amb els articles 112 i 121 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPAC), en relació amb l’article 22.3 de la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars i l’article 147.2 del Reglament orgànic del Consell Insular d’Eivissa (BOIB núm. 136, de data 18-09-2010, rectificació d’errors en el BOIB núm. 148, de 14-10-2010, i modificació en el BOIB núm. 48, de data 16-04-2016).
El recurs s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Consell Insular (av. Espanya, 49, d’Eivissa), o als llocs a què es refereix l’article 16.4 de la LPAC i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució en el termini de tres mesos, a comptar des de l’endemà de la seua interposició, d’acord amb l’article 122.2 de la mateixa Llei; en aquest supòsit, queda expedita la via contenciosa administrativa.
Tot això sense perjudici d’utilitzar qualsevol altre recurs o acció que s’estimi pertinent.''
Eivissa, 9 de febrer de 2017
La secretària tècnica de Benestar Social i Sanitat
Isabel Silverde Fernández