Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 1186
Notificació de la Resolució de la vicepresidenta 1a i consellera executiva del Departament de Transparència, Participació, Bon Govern, TIC, Treball i Formació i Habitatge per substitució de la consellera executiva del Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions del Consell Insular d'Eivissa (DP 2017000092 de 03/02/17) de data 8 de febrer de 2017, per la qual es resolen les subvencions de la convocatòria d'ajudes econòmiques per a persones majors de 65 anys a l'àmbit de l'illa d'Eivissa per a l'any 2016

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En data 8 febrer de 2016, s'ha dictat resolució de la vicepresidenta 1a i consellera executiva del Departament de Transparència, Participació, Bon Govern, TIC, Treball i Formació i Habitatge per substitució de la consellera executiva del Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions (DP 2017000092 de 03/02/17), on es resol:

''Primer Atorgar, disposar i reconèixer l'obligació de pagament la concessió d'una ajuda econòmica a les persones que figuren en l’annex 1 que s'adjunta, amb un import total de 14.543,98 euros (catorze mil cinc-cents quaranta-tres euros amb noranta-vuit cèntims) , indicant l’import individual, amb càrrec a l'aplicació pressupostaria 2310.48900.

Segon Denegar la concessió d'una ajuda econòmica a les persones que figuren en l’annex 2 que s'adjunta, pels motius que igualment figuren en aquest annex.

Tercer - Tenir per desistides les sol·licituds presentades i declarar l'arxiu dels expedients que figuren en l'annex 3, que s'adjunta.

Quart Publicar al BOIB la resolució que es dicti, en virtut de l'establert a la base 8na de la convocatòria referida.

 

ANNEX 1

Núm Expt.

DNI

Import Concedit

04/16PM

41429688H

267,50- €

21/16PM

75628053M

30,00- €

35/16PM

41426190Q

*300,00- €

36/16PM

46955796P

150,00- €

40/16PM

75625217K

32,50- €

41/16PM

X1920933L

60,00- €

42/16PM

19505017M

98,00- €

43/16PM

28199443V

525,00- €

44/16PM

36233319Q

700,00- €

45/16PM

41409503G

78,50- €

46/16PM

41429453J

400,00- €

47/16PM

34622472C

150,00- €

48/16PM

41412708N

700,00- €

49/16PM

78290624G

*71,87- €

50/16PM

29705684B

935,00- €

51/16PM

41418818G

2.177,43- €

52/16PM

41420147E

*750,00- €

53/16PM

41413820C

108,50- €

55/16PM

27641546P

633,50- €

56/16PM

10009699F

1.400,00- €

57/16PM

02486094R

1.200,00- €

58/16PM

35026660Y

1.400,00- €

59/16PM

41418859E

110,00-€

60/16PM

41427172D

525,00- €

63/16PM

41415815Z

300,00- €

65/16PM

70483127H

138,50- €

67/16PM

74552622P

289,00- €

68/16PM

46958806M

72,50- €

70/16PM

41418791T

282,00- €

71/16PM

41436302P

124,05- €

72/16PM

28195387D

*535,13- €

* Concedit parcialment.

Els expedients es troben a disposició de les persones interessades per a qualsevol consulta que vulguin efectuar, al Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions del Consell Insular d’Eivissa.

 

ANNEX 2

Núm exp.

DNI

Motivació per la qual no es concedeix

37/16PM

27894967S

Per incompliment de la base 3.1 de les ajudes

39/16PM

41427019V

Per incompliment de la base 3.1 de les ajudes

61/16PM

41405947J

Per incompliment de la base 3.1 de les ajudes

74/16PM

41412236T

Per incompliment de la base 3.1 de les ajudes

Els expedients es troben a disposició de les persones interessades per a qualsevol consulta que vulguin efectuar, al Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions del Consell Insular d’Eivissa.

ANNEX 3

Núm exp.

DNI

Motiu del desistiment

34/16PM

31980677M

Tenir per desistida la sol·licitud i declarar l'arxiu de l'expedient, segons punt 7, últim paràgraf

62/16PM

28300735V

Tenir per desistida la sol·licitud a petició de l'interessat i declarar l'arxiu de l'expedient

Els expedients es troben a disposició de les persones interessades per a qualsevol consulta que vulguin efectuar, al Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions del Consell Insular d’Eivissa.

Interposició de recursos

Com s’assenyala a la base vuitena, la present resolució ha estat dictada per delegació del Consell Executiu, i s’ha de considerar dictada per l’òrgan delegant; contra la present resolució que no exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs d’alçada davant la comissió de Govern del Consell Insular d’Eivissa en el termini d’un mes comptador a partir del dia següent de la recepció de la present notificació, tot d’acord amb els articles 112 i 121 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPAC), en relació amb l’article 22.3 de la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars i l’article 147.2 del Reglament orgànic del Consell Insular d’Eivissa (BOIB núm. 136, de data 18-09-2010, rectificació d’errors en el BOIB núm. 148, de 14-10-2010, i modificació en el BOIB núm. 48, de data 16-04-2016).

El recurs s’haurà de presentar al Registre General d’aquest Consell Insular (av. Espanya, 49, d’Eivissa), o als llocs a què es refereix l’article 16.4 de la LPAC i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució en el termini de tres mesos, a comptar des de l’endemà de la seua interposició, d’acord amb l’article 122.2 de la mateixa Llei; en aquest supòsit, queda expedita la via contenciosa administrativa.

 

Tot això sense perjudici d’utilitzar qualsevol altre recurs o acció que s’estimi pertinent.''

 

Eivissa, 9 de febrer de 2017

La secretària tècnica de Benestar Social i Sanitat
Isabel Silverde Fernández