Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CAPDEPERA
Núm. 1100
Licitació del contracte de les obres de reforma de la xarxa d’enllumenat públic del sector 7(Canyamel)
Mitjançant Decret de Batlia de data vuit de febrer de 2017 es va aprovar el plec de clàusules administratives particulars que regiran el contracte de les obres de reforma de la xarxa d’enllumenat públic del sector 7(Canyamel). De conformitat amb l’art.188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, l’esmentat plec estarà de manifest al negociat de Secretaria, dins el termini de 5 dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la inserció d’aquest anunci al Butlletí Oficial de les Illes Balears, amb la finalitat que els interessats puguin presentar les reclamacions que considerin oportunes.
Simultàniament, s’anuncia la licitació del contracte d’obres mitjançant procediment obert, tramitació urgent i varis criteris d’adjudicació. No obstant això, la licitació s’ajornarà en el supòsit que es formulin reclamacions al plec de condicions.
ANUNCI PER A LA LICITACIÓ DEL CONTRACTE DE LES OBRES DE REFORMA DE LA XARXA D’ENLLUMENAT PÚBLIC DEL SECTOR 7(CANYAMEL)
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació.
a) Organisme: Ajuntament de Capdepera
b) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria General
c) Obtenció de documentació i informació:
1)Dependència: Registre General de l’Ajuntament de Capdepera.
2) Domicili: Carrer Ciutat, 20.
3) Localitat i codi postal:Capdepera – 07580.
4) Telèfon: 971 56 30 52.
5) Telefax: 971 81 84 91.
6)Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.ajcapdepera.net.
7) Data límit d’obtenció de documents i informació: a les 14 hores del 13è dia natural següent al de publicació d’aquest anunci al BOIB o del primer dia feiner següent si l’indicat fos dissabte o festiu.
d) Número d’expedient: 176AG/2016.
2. Objecte del contracte:
a) Tipus: Contracte d’obres.
b) Descripció de l’objecte: Realització de les obres necessàries per a reformar i substituir tota la instal·lació d'enllumenat públic afectant als punts de llum i al seu cablejat elèctric de connexió del sector 7. Atalaia de canyamel.
c) Llocs d’execució: Atalaia de Canyamel. Sector 7. Terme Municipal de Capdepera.
d) Termini d’execució total: 6 mesos. Primera fase: 3 mesos.
Segona fase: 3 mesos.
e) Admissió de pròrroga: No.
f)CPV: 34928230-2. Fanals enllumenat públic.
45310000-3. Treballs d’instal·lació elèctrica.
3. Tramitació i procediment.
a) Tramitació: urgent.
b) Procediment: obert
c) Criteris d’adjudicació:
CRITERIS NO AVALUABLES MITJANÇANT FORMULES(sobre 2) |
|
1. Reducció de molèsties als veïnats |
20 punts |
2. Millores directament relacionades amb la qualitat de la instal·lació (materials, costos de manteniment i funcionament, etc.). |
10 punts |
3. Millora en l’eficiència energètica |
10 punts |
CRITERIS AVALUABLES MITJANÇANT FÓRMULES (sobre 3) |
|
1.Reducció del termini d’execució de les obres |
20 punts |
2.Ampliació termini de garantia |
30 punts |
OFERTA ECONÒMICA (sobre 4) |
10 punts |
TOTAL |
100 punts |
4. Pressupost base de licitació.
a)Import net: 284.536,02€
b)IVA: 59.752,56€
c)Import total: 344.288,58€
5. Garanties exigides.
a)Provisional: no escau.
b)Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació(IVA exclòs).
6. Requisits específics del contractista:
a)Solvència econòmica i financera:
S'ha d'acreditar amb la presentació del document següent, sense perjudici que per raons justificades puguin presentar qualsevol altra documentació considerada suficient per l'òrgan de contractació:
Declaració sobre el volum de negocis en l’àmbit d’activitats corresponent a l’objecte del contracte, referit com a màxim als tres últims exercicis disponibles en funció de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresari, mitjançant la presentació dels comptes anuals si fos persona jurídica i de la presentació de la declaració de l'IRPF, si fos persona física, amb un mínim de 284.536,02€
b)Solvència tècnica:
S'ha d'acreditar amb la presentació del document següent, sense perjudici que per raons justificades puguin presentar qualsevol altra documentació considerada suficient per l'òrgan de contractació:
Una relació de les obres executades en els darrers 10 anys, avalada per certificats de bona execució per a les obres més importants; aquests certificats indicaran l’import,les dates i el lloc d’execució de les obres i es precisarà si es varen realitzar segons les regles per les quals es regeix la professió i es portaren normalment a bon termini.
7.Presentació de les ofertes.
a) Data límit de presentació: El termini de presentació de les proposicions acabarà a les 14 hores del 13è dia natural següent al de publicació d’aquest anunci de licitació al BOIB, o del primer dia feiner següent, si l’indicat fos dissabte o festiu.
b) Lloc de presentació:
1.- Dependència: Registre General de l’Ajuntament de Capdepera.
2.- Direcció: Carrer Ciutat, 20.
3.- Localitat i Codi Postal: Capdepera - 07580
8. Obertura d’ofertes: Ajuntament de Capdepera.
a) Direcció: Carrer Ciutat,20.
b) Localitat i codi postal: Capdepera-07580.
c) Data i Hora : el dia feiner següent a la finalització del termini de presentació de proposicions.
9. Despeses de publicitat. Seran a compte del contractista les despeses que s’assenyalen a la clàusula vint-i-novena del plec de condicions.
Capdepera, 8 de febrer de 2017
El Batle
Rafel Fernández Mallol