Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 1060
Licitació del contracte de servei d'assistència sanitària extrahospitalària durant les festes de Sant Joan de Ciutadella de Menorca de 2017 – 2019, els dies des Be, i els dies 23, 24 i 25 de juny
Versió PDF
1.- Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació
Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics
Obtenció de la documentació i de la informació:
Dependència: Serveis Jurídics-Contractació
Domicili: Plaça des Born, 15
Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760
Telèfon: 971381050
Telefax: 971385500
Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org
Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org
Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions
Número d’expedient: 8359/2016
2.- Objecte del contracte
Tipus: contracte de serveis
Descripció de l’objecte: Assistència sanitària extrahospitalària a prestar amb motiu de la celebració de les festes de Sant Joan 2017-2019, en particular els dies des Be i els dies 23, 24 i 25 de juny.
Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No
Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca
Termini d’execució: els dies des Be, 23, 24 i 25 de juny de 2017-2019.
Admissió de pròrroga: No.
CPV: 85143000-3 – Serveis d'ambulància
3.- Tramitació, procediment
Tramitació: ordinària
Procediment: obert
Subhasta electrònica: No
Criteris d’adjudicació: els assenyalats en plec de clàusules administratives particulars.
4.- Valor estimat del contracte: 110.000,00 € sense IVA.
5.- Pressupost base de licitació: 110.000,00 € sense IVA.
6.- Garanties exigides:
Provisional: No s’exigeix.
Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació (IVA exclòs), en qualsevol de les formes regulades en l'art. 96.1 TRLCSP.
7.- Requisits específics del contractista:
Classificació (grup, subgrup i categoria): No obligatòria. Grup: R. Subgrup: R-2. Categoria: 1 o superior (serveis d'ambulància).
Solvència econòmica i financera, i solvència tècnica i professional: l’exigida en el Plec de clàusules administratives particulars.
Altres requisits específics: --
Contractes reservats: No
8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
Data límit de presentació: vint (20) dies naturals comptats des de l'endemà de la publicació de l’anunci al Butlletí Oficial de les Illes Balears, fins a les 14 hores de forma presencial, o fins les 24 hores de forma telemàtica.
Modalitat de presentació: presencial a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Ciutadella o en qualsevol de les formes previstes en el Plec de clàusules administratives particulars.
Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca
Dependència: Oficina d’Atenció Ciutadana (Registre d’entrada)
Domicili: Plaça des Born, 15
Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760
Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars
9.- Obertura de propostes:
Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
Domicili: Plaça des Born, 15.
Localitat: Ciutadella de Menorca 07760.
Data: la Mesa es reunirà per a l’obertura de la documentació administrativa (sobre A) un cop conclòs el termini de presentació de proposicions i sempre que hagin transcorregut set (7) dies, des de la publicació en el perfil de contractant de l’Ajuntament, de la composició de la referida Mesa. Les proposicions econòmiques (sobre B) s’obriran a continuació de l’acte d’obertura de la documentació administrativa (sobre A) si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.
Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.
10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 600 €.
11.- Altres informacions:
Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.
Ciutadella de Menorca, 02/02/2017
La secretària
Caterina Barceló Martí