Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 1059
Licitació del contracte de serveis d'assistència tècnica per a la redacció del projecte i direcció facultativa de les obres de reforma del teatre des Born de Ciutadella de Menorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.- Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació

  • Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

  • Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics

  • Obtenció de la documentació i de la informació:

    • Dependència: Serveis Jurídics-Contractació

    • Domicili: Plaça des Born, 15

    • Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760

    • Telèfon: 971381050

    • Telefax: 971385500

    • Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org

    • Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org

    • Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions

  • Número d’expedient: 7443/2016

2.- Objecte del contracte

  • Tipus: contracte de serveis

  • Descripció de l’objecte: Redacció del projecte d'adaptació arquitectònica, d'instal·lacions i d'equipament i posterior direcció facultativa de les obres d'adequació del teatre del Born de Ciutadella de Menorca.

  • Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No

  • Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca

  • Termini d'execució: els assenyalats en el plec de clàusules administratives particulars:

- 3 mesos per al lliurament dels diferents projectes.

- El termini per a l'execució de la Direcció Facultativa, que inclou la Direcció de l'Obra i la Direcció de l'Execució de l'Obra, instal·lacions i equipament escènic i de mobiliari, així com per a la Coordinació de la Seguretat a l'Obra, es computarà a partir de la data de l'acta d'inici de les obres i serà el que es fixi per a l'execució de les mateixes.

  • Admissió de pròrroga: No

  • CPV: 71200000-0 – Serveis d'arquitectura i serveis connexos

3.- Tramitació, procediment 

  • Tramitació: ordinària

  • Procediment: obert

  • Subhasta electrònica: No

  • Criteris d’adjudicació: els assenyalats en plec de clàusules administratives particulars:

- Oferta econòmica: 55 punts.

- Proposta tècnica: 40 punts.

- Millores: 5 punts

4.- Valor estimat del contracte: 93.702,00 euros. 

5.- Pressupost base de licitació:  93.702,00 € sense IVA, 113.379,42 € IVA inclòs.

6.- Garanties exigides:

  • Provisional: No s’exigeix.

  • Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació (IVA exclòs), en qualsevol de les formes regulades en l'art. 96.1 TRLCSP.

7.- Requisits específics del contractista:

  • Classificació (grup, subgrup i categoria): No obligatòria

  • Solvència econòmica i financera, i solvència tècnica i professional: l’exigida en el Plec de clàusules administratives particulars.

  • Altres requisits específics: --

  • Contractes reservats: No

8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

  • Data límit de presentació: un (1) mes a comptar a partir del dia següent al de la publicació de l’anunci, fins a les 14 hores. Si l’últim dia fos inhàbil, aquest s’entén prorrogat fins al primer dia hàbil següent.

  • Modalitat de presentació: presencial a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Ciutadella o en qualsevol de les formes previstes en el Plec de clàusules administratives particulars.

  • Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca

    • Dependència: Oficina d’Atenció Ciutadana (Registre d’entrada)

    • Domicili: Plaça des Born, 15

    • Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760

  • Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars

9.- Obertura de propostes: 

Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

Domicili: Plaça des Born, 15.

Localitat: Ciutadella de Menorca 07760. 

Data: la Mesa es reunirà per a l’obertura de la documentació administrativa (sobre 1) un cop conclòs el termini de presentació de proposicions i sempre que hagin transcorregut set (7) dies, des de la publicació en el perfil de contractant de l’Ajuntament, de la composició de la referida Mesa. Les ofertes a valorar amb criteris avaluables mitjançant un judici de valor (sobre 3) s’obriran a continuació de l’acte d’obertura de la documentació administrativa (sobre 1) si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.

Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.

10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 600 €.

11.- Altres informacions:

  • Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.

Ciutadella de Menorca, 02/02/2017

La secretària

Caterina Barceló Martí