Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 1057
Licitació del contracte d'arrendament d'una nau industrial per part de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca per a la seva utilització com a dipòsit de vehicles retirats de la via pública
Versió PDF
1.- Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació
Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics
Obtenció de la documentació i de la informació:
Dependència: Serveis Jurídics-Contractació
Domicili: Plaça des Born, 15
Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760
Telèfon: 971381050
Telefax: 971385500
Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org
Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org
Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions
Número d’expedient: 4676/2016
2.- Objecte del contracte
Tipus: contracte patrimonial privat
Descripció de l’objecte: Arrendament d'una nau amb una superfície útil de 250 m2 destinada a dipòsit de vehicles retirats per la policia local i per a la seva custòdia, la ubicació de la qual i les seves característiques estan degudament definides en el Plec de prescripcions tècniques particulars.
Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No
Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca
Termini d’execució: 2 anys.
Admissió de pròrroga: Si.
3.- Tramitació, procediment
Tramitació: ordinària
Procediment: obert
Subhasta electrònica: No
Criteris d’adjudicació: els assenyalats en plec de clàusules administratives particulars:
- Millora en el preu de licitació: 60 punts.
- Ubicació de la nau o local: 10 punts.
- Facilitat d'accés i maniobra del servei de grua en relació a l'amplada del carrer i a la distribució interior per dipositar els vehicles: 10 punts.
- Capacitat de dipòsit addicional a la demandada: 20 punts.
4.- Valor estimat del contracte: 19.080,00 euros.
5.- Pressupost base de licitació: renda anual màxima: 9.540,00 € sense IVA, 11.543,40 € IVA inclòs (21%).
6.- Garanties exigides:
Provisional: No s’exigeix.
Definitiva: No s'exigeix.
7.- Requisits específics del contractista:
Classificació (grup, subgrup i categoria): No obligatòria
Solvència econòmica i financera, i solvència tècnica i professional: l’exigida en el Plec de clàusules administratives particulars.
Altres requisits específics: --
Contractes reservats: No
8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
Data límit de presentació: quinze (15) dies naturals a comptar a partir del dia següent al de la publicació de l’anunci, fins a les 14 hores. Si l’últim dia fos inhàbil, aquest s’entén prorrogat fins al primer dia hàbil següent.
Modalitat de presentació: presencial a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Ciutadella o en qualsevol de les formes previstes en el Plec de clàusules administratives particulars.
Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca
Dependència: Oficina d’Atenció Ciutadana (Registre d’entrada)
Domicili: Plaça des Born, 15
Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760
Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars
9.- Obertura de propostes:
Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
Domicili: Plaça des Born, 15.
Localitat: Ciutadella de Menorca 07760.
Data: la Mesa es reunirà per a l’obertura de la documentació administrativa (sobre A) un cop conclòs el termini de presentació de proposicions i sempre que hagin transcorregut set (7) dies, des de la publicació en el perfil de contractant de l’Ajuntament, de la composició de la referida Mesa. Les ofertes a valorar amb criteris avaluables mitjançant un judici de valor (sobre B1) s’obriran a continuació de l’acte d’obertura de la documentació administrativa (sobre A) si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.
Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.
10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 600 €.
11.- Altres informacions:
Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.
Ciutadella de Menorca, 02/02/2017
La secretària
Caterina Barceló Martí