Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 1057
Licitació del contracte d'arrendament d'una nau industrial per part de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca per a la seva utilització com a dipòsit de vehicles retirats de la via pública

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.- Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació

  • Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

  • Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics

  • Obtenció de la documentació i de la informació:

    • Dependència: Serveis Jurídics-Contractació

    • Domicili: Plaça des Born, 15

    • Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760

    • Telèfon: 971381050

    • Telefax: 971385500

    • Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org

    • Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org

    • Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions

  • Número d’expedient: 4676/2016

2.- Objecte del contracte

  • Tipus: contracte patrimonial privat 

  • Descripció de l’objecte: Arrendament d'una nau amb una superfície útil de 250 m2 destinada a dipòsit de vehicles retirats per la policia local i per a la seva custòdia, la ubicació de la qual i les seves característiques estan degudament definides en el Plec de prescripcions tècniques particulars.

  • Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No

  • Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca

  • Termini d’execució: 2 anys.

  • Admissió de pròrroga: Si.

3.- Tramitació, procediment 

  • Tramitació: ordinària

  • Procediment: obert

  • Subhasta electrònica: No

  • Criteris d’adjudicació: els assenyalats en plec de clàusules administratives particulars:

- Millora en el preu de licitació: 60 punts.

- Ubicació de la nau o local: 10 punts.

- Facilitat d'accés i maniobra del servei de grua en relació a l'amplada del carrer i a la distribució interior per dipositar els vehicles: 10 punts.

- Capacitat de dipòsit addicional a la demandada: 20 punts.

4.- Valor estimat del contracte: 19.080,00 euros. 

5.- Pressupost base de licitació: renda anual màxima: 9.540,00 € sense IVA, 11.543,40 € IVA inclòs (21%).

6.- Garanties exigides:

  • Provisional: No s’exigeix.

  • Definitiva: No s'exigeix.

7.- Requisits específics del contractista:

  • Classificació (grup, subgrup i categoria): No obligatòria

  • Solvència econòmica i financera, i solvència tècnica i professional: l’exigida en el Plec de clàusules administratives particulars.

  • Altres requisits específics: --

  • Contractes reservats: No

8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

  • Data límit de presentació: quinze (15) dies naturals a comptar a partir del dia següent al de la publicació de l’anunci, fins a les 14 hores. Si l’últim dia fos inhàbil, aquest s’entén prorrogat fins al primer dia hàbil següent.

  • Modalitat de presentació: presencial a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Ciutadella o en qualsevol de les formes previstes en el Plec de clàusules administratives particulars.

  • Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca

    • Dependència: Oficina d’Atenció Ciutadana (Registre d’entrada)

    • Domicili: Plaça des Born, 15

    • Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760

  • Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars

9.- Obertura de propostes: 

Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

Domicili: Plaça des Born, 15.

Localitat: Ciutadella de Menorca 07760. 

Data: la Mesa es reunirà per a l’obertura de la documentació administrativa (sobre A) un cop conclòs el termini de presentació de proposicions i sempre que hagin transcorregut set (7) dies, des de la publicació en el perfil de contractant de l’Ajuntament, de la composició de la referida Mesa. Les ofertes a valorar amb criteris avaluables mitjançant un judici de valor (sobre B1) s’obriran a continuació de l’acte d’obertura de la documentació administrativa (sobre A) si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.

Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.

10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 600 €.

11.- Altres informacions:

  • Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.

 

Ciutadella de Menorca, 02/02/2017

La secretària

Caterina Barceló Martí