Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 1056
Licitació per a l'adjudicació del contracte reservat de serveis d'elaboració i repartiment de menjar a domicili per a usuaris de l'Àrea de Serveis Socials de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca
Versió PDF
1.- Entitat adjudicatària: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació
· Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
· Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics
· Obtenció de la documentació i de la informació:
-Dependència: Serveis Jurídics-Contractació
-Domicili: Plaça des Born, 15
-Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760
-Telèfon: 971381050
-Telefax: 971385500
-Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org
-Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org
-Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions
· Número d’expedient: 000296/2017
2.- Objecte del contracte
· Tipus: contracte reservat de servei
· Descripció de l’objecte: serveis d'elaboració i repartiment de menjar a domicili per a usuaris de l'Àrea de Serveis Socials de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
· Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No
· Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca
· Termini d’execució: Dos (2) anys.
· Admissió de pròrroga: Si. Es preveu la possibilitat de prorrogar el contracte durant un (1) altre any per mutu acord entre les parts.
· CPV:
55322000-3 Serveis d'elaboració de menjars
85312200-1 Repartiment a domicili d'aliments
3.- Tramitació, procediment
Tramitació: ordinària
Procediment: obert (reservat)
Subhasta electrònica: No
Criteris d’adjudicació: els assenyalats al Quadre de criteris d'adjudicació i clàusula 15, ambdós del plec de clàusules administratives particulars:
- Oferta econòmica del menú servit a domicili: 50 punts.
- Oferta econòmica del menú servit a la Casa d'Acollida: 10 punts.
- Projecte tècnic per a la realització del servei a contractar: 40 punts.
4.- Valor estimat del contracte: 316.008,00 euros.
5.- Pressupost base de licitació (preu referit a unitat d'execució):
- Per cada menú servit a domicili: 5,40 € sense IVA; 5,83 € IVA inclòs (10%)
- En el cas de menús de la Casa d'acollida, o en el cas que es serveixin més de cinc menús a un mateix domicili, el preu màxim del menú servit, tipus màxim de licitació serà de: 5,30 € sense IVA; 5,72 € IVA inclòs (10%)
6.- Garanties exigides:
-Provisional: No s’exigeix.
-Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació ( o el pressupost de licitació quan la quantia del contracte es determina en funció de preus unitaris; o del preu màxim fixat, en el cas dels contractes amb preus provisionals) (IVA exclòs), en qualsevol de les formes previstes en l'art. 96.1 TRLCSP.
7.- Requisits específics del contractista:
· Obligació d'acreditar la solvència.
· Solvència econòmica, financera i solvència tècnica o professional: l’exigida a la lletra F del Quadre de característiques del contracte i clàusula 5, ambdós del Plec de clàusules administratives particulars
· Altres requisits específics: --
· Contractes reservats: Si
8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
·Data límit de presentació: quinze (15) dies naturals a comptar a partir del dia següent al de la publicació de l’anunci. Si l’últim fos inhàbil, aquest s’entén prorrogat fins al primer dia hàbil següent.
·Modalitat de presentació: presencial a l'Oficina d'atenció al ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Ciutadella, o bé mitjançant tramesa per correu postal d’acord amb l’assenyalat a la clàusula 12.10 del Plec de clàusules administratives particulars. L'anunci de la tramesa per correu de l'oferta es podrà fer al núm. de fax 971385500, o bé a l'adreça de correu electrònic contractacio@ajciutadella.org.
·Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca
-Dependència: Oficina d’atenció al ciutadà (OAC)
-Domicili: Plaça des Born, 15
-Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760
·Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars.
9.- Obertura de propostes:
·Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
·Domicili: Plaça des Born, 15.
·Localitat: Ciutadella de Menorca.
·Data: la Mesa es reunirà per a l’obertura de la documentació administrativa (sobre A) un cop conclòs el termini de presentació de proposicions i sempre que hagin transcorregut set (7) dies, des de la publicació en el perfil de contractant de l’Ajuntament, de la composició de la referida Mesa. Les ofertes a valorar amb criteris avaluables mitjançant un judici de valor (sobre B1) s’obriran a continuació de l’acte d’obertura de la documentació administrativa (sobre A) si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.
·Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.
10.- Despeses de publicitat:
Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 600 €.
11.- Altres informacions:
Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en què sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.
Ciutadella de Menorca, 3 de febrer de 2017
La secretària
Caterina Barceló Martí