Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEIS DE MILLORA AGRÀRIA I PESQUERA (SEMILLA)

Núm. 976
Licitació per l’adquisició de sistemes per a la identificació i registre electrònic dels animals de les espècies ovina i caprina a les Illes Balears 2017, CO 2/2017

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.- Entitat adjudicadora: Serveis de Millora Agrària i Pesquera (SEMILLA)

a) Número d’expedient: CO 2/2017

2.- Objecte del contracte

a) Descripció de l’objecte: Adquisició de sistemes per a la identificació i registre electrònic dels animals de les espècies ovina i caprina a les Illes Balears 2017.

b) Lloc de lliurament: A Mallorca i a Menorca, a la seu de SEMILLA, a Eivissa a la seu del Consell Insular d’Eivissa. Avinguda Espanya Nº 49 CP 07800 - Eivissa

c) Durada: el termini d’execució és fins al 31 de desembre de 2017

d) Divisió per lots i nombre: no

3.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació.

a) Tramitació: Ordinària

b) Procediment: Obert

c) Forma: Concurs

4.- Pressupost base de licitació.

a) Pressupost màxim sense IVA: QUARANTA-VUIT MIL CENT EUROS (48.100 €) 

b) Import d'IVA: DEU MIL CENT UN EUROS (10.101 €)

c) Pressupost màxim IVA inclòs: CINQUANTA-VUIT MIL DOS-CENTS UN EUROS (58.201€)

5. Garanties.

a) Provisional: No

b) Definitiva: Sí. Retenció del preu del 5% de la despesa màxima autoritzada

6.- Obtenció de documentació i informació.

a) Entitat: SEMILLA

b) Domicili: C/ Eusebi Estada 145

c) Localitat i codi postal: Palma, 07009

d) Telèfon: 971 78 73 77

i) Fax: 871 11 68 38

f) Correu electrònic: contractacio@semilla-caib.es

g) Perfil del contractant:

http://www.plataformadecontractacio.caib.es//LicitacionesOrganoContratacion.jsp?coduo=755&idi=ca

h) Data límit d’obtenció de documentació i informació: fins a la fi del termini de presentació de proposicions

7.- Requisits específics del contractista.

a) Classificació (grup, subgrup i categories): no escau

b) Altres requisits exigits en el plec de condicions administratives particulars:

- Solvència econòmica: Acreditació mitjançant documents admesos en dret del volum anual de negocis, o bé volum anual de negocis en l'àmbit al que es refereixi el contracte, per import igual o superior a 50.000,00 € (cinquanta mil Euros).

- Solvència tècnica: El licitador pot acreditar la solvència tècnica per qualsevol dels mitjans següents:

Relació dels principals subministraments o treballs realitzats en els últims cinc anys que inclogui import, dates i el destinatari, públic o privat, dels mateixos

Els subministraments o treballs efectuats s’acreditaran:

- Mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic.

- Quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, mancant aquest certificat, mitjançant una declaració de l’empresari; si escau, aquests certificats seran comunicats directament a l’òrgan de contractació per l’autoritat competent.

- Indicació del personal tècnic o unitats tècniques, integrades o no en l'empresa, dels quals es disposi per a l'execució del contracte, especialment els encarregats del control de qualitat.

- Descripció de les instal·lacions tècniques, de les mesures emprades per garantir la qualitat i dels mitjans d'estudi i recerca de l'empresa.

8.- Criteris de valoració de les ofertes:

Els criteris seleccionats per a la valoració i la seva ponderació, són els següents: 1 Preu unitari kit d’identificació, 85 punts; 2 Preu unitari duplicat de bolos, 2,5 punts; 3 Preu unitari duplicat de crotals, 2,5 punts; 4 Disminució del termini de lliurament dels kits d’identificació, 5 punts; 5 Disminució del termini de lliurament dels duplicats de bolos i crotals, 5 punts

9.- Presentació de les ofertes:

a) Data límit: El quinzè dia natural a comptar des de l’endemà al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB

b) Hora límit: 14:00 hores

c) Documentació a presentar: es presentarà la documentació establerta en el plec condicionis administratives particulars

d) Lloc: SEMILLA. C/ Eusebio Estada 145. Palma, 07009

e) Admissió de variants o millores: No.

f) Revisió del preu: No s’admet

10.- Obertura d’ofertes.

a) Entitat: SEMILLA

b) Domicili: C/ Eusebio Estada, 145

c) Localitat: Palma, 07009

d) Data i hora: les 13:00 hores del tercer dia hàbil després de la data límit per a la presentació de proposicions

11.- Altres informacions:

12.- Despeses anuncis: a càrrec de la contractant

13.- Data de remissió de l’anunci a el ‘Diari Oficial de les Comunitats Europees’ (si escau): No

14.- Pàgina Web on s’aniran publicant les informacions relatives en el procediment i on es poden obtenir els plecs:

http://www.plataformadecontractacio.caib.es//LicitacionesOrganoContratacion.jsp?coduo=755&idi=ca

 

Palma, 3 de febrer de 2017

La directora gerent 

Inmaculada Munar Pascual