Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 955
Plecs de clàusules administratives particulars i de prescripcions tècniques que regiran la contractació per procediment obert, subjecte a regulació harmonitzada, del Servei de Menjar a Domicili

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Informació pública dels plecs de clàusules administratives particulars i de prescripcions tècniques que regiran la contractació per procediment obert, subjecte a regulació harmonitzada, del servei de Menjar a Domicili.

La Junta de Govern de Palma, en sessió de dia 25 de gener de 2017 acordà:

“...

PRIMER.- Aprovar el inici de l’expedient per a la contractació del servei, mitjançant procediment obert subjecte a regulació harmonitzada, del Servei de Menjar a Domicili.

SEGON.- Aprovar els plecs de clàusules administratives i prescripcions tècniques per a la contractació del Servei de Menjar a Domicili, els quals s’adjunten a aquest Acord, juntament amb els informes favorables de Serveis Jurídics i Intervenció, com a documents annexos.  

TERCER.- La despesa corresponent a la contractació del servei esmentat en els punts anteriors; ascendeix a la quantitat de 2.500.609,28 (dos milions cinc-cents mil sis-cents nou euros amb vint-i-vuit cèntims)  IVA inclòs; aquesta despesa es distribueix de la següent forma:

- 1.130.412,41 € amb càrrec a l’aplicació pressupostària 05.23130.22719 (- Benestar Social- Prest. Menjar a Domicili-) del pressupost de despeses de Benestar i Drets Socials per a l’any 2017.

- 1.250.304,64 € amb càrrec a l’aplicació pressupostària 05.23130.22719 (- Benestar Social- Prest. Menjar a Domicili-) del pressupost de despeses de Benestar i Drets Socials per a l’any 2018.

- 119.892,23 € amb càrrec a l’aplicació pressupostària 05.23130.22719 (- Benestar Social- Prest. Menjar a Domicili-) del pressupost de despeses de Benestar i Drets Socials per a l’any 2019.

QUART.- Publicar el contingut d’aquest Acord al Butlletí Oficial de les Illes Balears, als efectes de la seva exposició pública....”

De conformitat amb el que disposa l’article 141 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprovà el text refós de la llei de contractes del sector públic, es publica aquest acord als efectes de informació pública per un període de deu dies naturals, comptats a partir del següent a la seva publicació, per a que les persones interessades puguin presentar al·legacions.

Els plecs de condicions quedaran exposats al Servei de Benestar Social d’aquest Ajuntament, ubicat a av. Gabriel Alomar núm. 18, 1r pis (edif. Avingudes).

 

Palma, 31 de gener de 2017

 

La cap de servei de Benestar i Drets Socials

Silvia Gordiola Llabres