Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
Núm. 831
Publicació de l’acord del Ple del Consell Insular de Formentera en sessió de data 16 de desembre de 2016, d'aprovació definitiva de la modificació de l'ús detallat de la parcel·la 74 del polígon 7 del TM Formentera per tal de permetre que l’ús global d’equipament permeti l’ús detallat de cementeri, promogut pel Consell Insular de Formentera
Versió PDF
En compliment de l’establert a l’article 74.2 c) de la Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl, es fa públic que el Ple del Consell Insular de Formentera en sessió de 16 de desembre de 2016, entre d’altres, el següent ACORD:
3.1.1.- PROPOSTA D’APROVACIÓ DEFINITIVA DE MODIFICACIÓ D’ÚS DETALLAT DE PARCEL·LA 74 DEL POLÍGON 7 PER A LA CONSTRUCCIÓ DEL TANATORI INSULAR.
El secretari accidental explica que a la sessió de la Comissió Informativa competent, que ha tingut lloc el dia 16 de desembre, hom va dictaminar l’assumpte present, de la manera següent:
La Sra. ALEJANDRA FERRER KIRSCHBAUM, Consellera de Territori i Turisme del Consell Insular de Formentera, presenta per a la seva aprovació la següent proposta d’acord:
Vista la Provisió d’inici d’expedient de modificació de l’ús pormenoritzat de la finca objecte d’execució del Tanatori Municipal amb possibilitat de l’ús funerari, situada a la parcel·la núm. 74, polígon 7, vénda des Brolls.
Vist l’acord del Ple de sessió de 28 d’octubre de 2016, del tenor literal següent:
(....)
EXP. NÚM. 390/2016 MAJOR. PROPOSTA DE TRACTAMENT D’URGÈNCIA D’EXPEDIENT I APROVACIÓ DE MODIFICACIÓ D’ÚS DETALLAT DE LA PARCEL·LA ON ES PRETÉN CONSTRUIR UN EDIFICI DESTINAT A TANATORI MUNICIPAL A LA VÉNDA DES BROLLS, PROMOGUT PEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA.
ALEJANDRA FERRER KIRSCHBAUM, Consellera de Territori i Turisme, presenta per a la seva aprovació la següent proposta:
Vista la Provisió d’inici d’expedient de modificació de l’ús pormenoritzat de la finca objecte d’execució del Tanatori Municipal amb possibilitat de l’ús funerari, situada a la parcel·la núm. 74, polígon 7, vénda des Brolls.
Vist la memòria i planimetria realitzada pels serveis tèncics assessors de l’Àrea de Territori del Consell datat a l’octubre de 2016.
Vist l’informe tècnic-jurídic emès pels serveis de l’Àrea d’Urbanisme i Ordenació del Territori del Consell, de data 24 d’octubre de 2016, del tenor literal següent:
INFORME TÈCNIC DEL DEPARTAMENT DE TERRITORI DEL CONSELL INSULAR DE FORMENTERA
El present informe es redacta per iniciar la tramitació de la modificació de l'ús detallat de la parcel·la 74 del polígon 7.
Antecedents:
Providència de la Consellera de Territori i Urbanisme disposant la redacció urgent de la modificació de l'ús detallat a la parcel·la 74 del polígon 7 classificada com equipament socio-sanitari per les vigents Normes Subsidiàries de Planejament de l'Illa de Formentera per tal que pugui acollir l'ús funerari.
La construcció de l’actual cementiri de Formentera data dels anys 30 del segle passat. Es tracta d’una edificació per tant que pateix mancances per poder oferir els serveis que una societat actual demanda. Una d’aquestes necessitats és la de disposar d’un espai habilitat per l’acomiadament dels difunts habilitat per la població actual de l’illa.
La parcel·la 74 del polígon 7 es propietat del Consell de Formentera. En l'actualitat l’ús global de la parcel·la és el de EQUIPAMENT. Els usos detallats son els compresos dins el conjunt definit com SOCIO-SANITARI. Tot i que dins aquest ús detallat es permeten edificacions com hospitals o residències que admeten al seu interior espais destinats al dipòsit de difunts, d’acord amb el Reglament de Policía Sanitària Mortuòria de la Comunitat Autónoma de les Illes Balears les edificacions destinades a tanatori han de se exemptes de les altres edificacions. L’edificació destinada a cementiri es troba a poca distància de la parcel·la 74 el que fa que la situació sigui idònia per la ubicació del tanatori.
La modificació proposada no altera la classificació ni la categoria de sòl en la que es situa. Tampoc altera la seva superfície ni els paràmetres urbanístics d’aplicació.
La proposta del nou tanatori compta amb l’informe favorable de la Direcció General de Salut Pública i Participació de la Conselleria de Salut del Govern Balear.
Normativa d’aplicació:
D'acord amb els articles 84 i 165 del Text Refós de la Revisió de les Normes Subsidiàries l’ús global és de EQUIPAMENT. Aquest ús global permet, entre d’altres, tant l’ús detallat SOCIO-SANITARI com el de CEMENTIRI:
Article 84 Classificació i definicions dels usos globals i detallats
4. Ús d’equipaments EQ: és l’ús global dotacional relacionat amb els serveis públics pel conjunt de la població. Comprèn els següents usos detallats:
4.1 Sociocultural EQ-SC: Activitats d’ús públic, col·lectiu o privat, destinats a la custòdia, transmissió i conservació dels coneixements, exhibició de les arts i a la investigació, les activitats socioculturals de relació o associació, així com les activitats complementàries de la principal.
4.2 Docent EQ-D: activitats d’ús públic, col·lectiu o privat, destinades a la formació humana i intel·lectual de les persones en els seus diferents nivells.
4.3 Sociosanitari EQ-SS: comprèn:
4.3.1 Ús assistencial EQ-SS-AS: activitats d’ús públic, col·lectiu o privat, destinades a la informació, orientació i prestació de serveis o ajudes sobre problemes relacionats amb toxicomanies, malalties cròniques o minusvalideses, pobresa extrema i desprotecció jurídica de les persones. Ocasionalment cohabita amb usos sanitaris havent en aquest cas de complir les exigències regulades per ambdós usos.
4.3.2 Ús sanitari EQ-SS-SA: comprèn les activitats d’ús públic, col·lectiu o privat, destinades a l’orientació, prevenció, informació, administració i prestació de serveis mèdics o quirúrgics i hospitalaris. No inclou els serveis mèdics prestats en despatxos professionals, fora dels centres sanitaris.
4.4 Administratiu i institucional EQ-AI: edificacions per al servei de les administracions públiques.
4.5 Esportiu EQ-E: activitats d’ús públic, col·lectiu o privat, destinades a la pràctica, ensenyament o exhibició d’especialitats esportives o de cultura física.
4.6 Seguretat EQ-SG: activitats d’ús públic realitzades per cossos o institucions destinades a la defensa nacional, de l’ordre públic i dels individus i els béns. Inclou també parcs de bombers i similars.
4.7 Proveïment EQ-A: activitats d’ús privat, col·lectiu o públic destinades a la realització de transaccions comercials de mercaderies, serveis personals, administratius i tècnics, com mercats, fires, escorxadors, instal·lacions frigorífiques, etc. Aquest ús només resulta possible en els espais expressament assenyalats en els plànols d’ordenació.
4.8 Religiós EQ-RL: activitats d’ús col·lectiu o privat destinades al culte religiós, així com els lligats a aquest i a les formes de vida associativa religiosa.
4.9 Cementiri EQ-C: activitats d’ús públic, col·lectiu o privat, destinades a serveis funeraris d’acord amb el Reglament de policia sanitària mortuòria. Aquest ús només resulta possible en els espais expressament assenyalats en els plànols d’ordenació.
4.10 Municipal divers EQ-MD: reuneix la possibilitat de ser destinat a qualsevol ús, excepte cementiri, de titularitat i domini públic, de entre els equipaments abans relacionats.
Article 165 Sistemes generals d’equipament comunitari SGEQ
Els sistemes generals d’equipament comunitari comprenen els sòls adscrits a l’ús global d’equipaments EQ i corresponen als següents usos detallats:
a. Sociocultural SGEQ-SC
b. Docent SGEQ-D
c. Sociosanitari SGEQ-SS
d. Administratiu i institucional SGEQ-AI
e. Esportiu SGEQ-E
f. Seguretat SGEQ-SG
g. Abastament SGEQ-A
h. Religiós SGEQ-RL
i. Cementiri SGEQ-C
j. Municipal divers SGEQ-MD
Els articles 58 i 74 de la LOUS estableixen el procediment a seguir en el cas de modificació de l’ús detallat:
Article 58 Modificació dels instruments de planejament urbanístic
1. La modificació de qualsevol dels elements d’un instrument de planejament urbanístic se subjecta a les mateixes disposicions que en regeixen la formació.
No obstant això, l’ajuntament podrà modificar l’ús detallat d’un equipament definit pel planejament per a terrenys de titularitat pública a un altre diferent, dins d’aquest ús global, mitjançant un acord plenari que només s’ha de sotmetre al tràmit establert en l’apartat 2 de l’article 74 d’aquesta llei. L’acord d’aprovació definitiva i el contingut de la modificació de l’ús dels terrenys esmentats haurà de comunicar-se igualment a l’Arxiu d’Urbanisme de les Illes Balears i al consell insular corresponent.
En el cas del pla general municipal s’entén per modificació la introducció de qualsevol tipus de canvis en les seves determinacions, inclosos els canvis en la classificació del sòl i els sistemes generals, sempre que no comportin la seva revisió en els termes que estableix l’article anterior.
2. Si la modificació d’un instrument de planejament urbanístic comporta un increment de sostre edificable, en el cas de sòl urbanitzable, s’han d’incrementar proporcionalment, com a mínim, els espais lliures i les reserves per a equipaments determinats en l’article 43 d’aquesta llei, i, en el cas de sòl urbà, s’ha de preveure una reserva mínima per a zones verdes i espais lliures públics de 5 m² per habitant o plaça en cas d’ús residencial o d’allotjament turístic, i de 5 m² per cada 100 m² de sostre d’altres usos. A més, s’ha de reservar sòl per a equipaments públics en la quantitat adequada per fer front als requeriments que es deriven de la modificació.
3. Les propostes de modificació d’un instrument de planejament urbanístic han de raonar i justificar l’oportunitat i la conveniència de la iniciativa amb relació als interessos públics i privats concurrents. L’òrgan competent per tramitar la modificació ha de valorar adequadament la justificació de la proposta i, en el cas de fer-ne una valoració negativa, ha de denegar-la.
4. Les propostes de modificacions dels plans urbanístics han de contenir les determinacions adequades a la seva finalitat, contingut i abast específics, d’entre les pròpies de l’instrument de planejament modificat i, en qualsevol cas, han de:
1. Identificar i descriure, en la documentació escrita i gràfica, les determinacions i les normes urbanístiques objecte de modificació.
2. Establir, mitjançant les normes urbanístiques i els plànols d’ordenació corresponents, les determinacions que s’introdueixen amb la modificació i que substitueixen les precedents.
3. Incorporar l’informe corresponent per al procediment d’avaluació ambiental de l’instrument. També s’ha d’incorporar un estudi d’avaluació de la mobilitat generada, en els casos que la finalitat especifica ho requereixi.
5. Les propostes de modificació de qualsevol instrument de planejament urbanístic que suposin, indirectament o directa, bé un increment dels paràmetres d’edificabilitat o de densitat vigents, bé una modificació dels usos del sòl, hauran d’incorporar a l’expedient que es tramiti la identitat de totes les persones propietàries o titulars d’altres drets reals sobre les finques afectades durant els cinc anys anteriors a la seva iniciació, segons consti en el registre o l’instrument emprat a efectes de notificacions a les persones interessades, d’acord amb la legislació en la matèria.
Article 74 Delimitació de les unitats d’actuació
1. Els àmbits de les unitats d’actuació podran ser definits pels plans generals, plans parcials i plans especials.
2. L’ajuntament podrà modificar o suprimir la delimitació de les unitats previstes en els instruments de planejament, així com realitzar la seva primera delimitació quan aquests instruments no la continguin, d’acord amb el procediment següent:
a. Una vegada aprovada inicialment la delimitació, l’expedient se sotmetrà al tràmit d’informació pública durant un termini de vint dies, mitjançant un anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en la corresponent adreça o el punt d’accés electrònic municipal. També es donarà audiència a les persones propietàries afectades durant idèntic termini.
b. L’aprovació definitiva de la delimitació s’ha de pronunciar sobre les al·legacions presentades. Si s’hagués de produir un augment o una disminució de la superfície de l’àmbit superior en un 10% respecte de la proposta inicial, prèviament a l’aprovació definitiva s’haurà de repetir el tràmit d’audiència a les persones propietàries afectades.
c. L’eficàcia de la delimitació aprovada es diferirà fins a la publicació de l’acord d’aprovació definitiva en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Així mateix, la delimitació aprovada es publicarà en la corresponent adreça o el punt d’accés electrònic municipal i s’ha de comunicar a l’Arxiu d’Urbanisme de les Illes Balears i al consell insular corresponent.
Conclusions:
Atès que la situació de la parcel·la resulta idònia per a la ubicació del futur tanatori.
Atès que l’ús de CEMENTIRI es troba dins els usos detallats admesos dins l’ús global d’EQUIPAMENT.
Atès que la proposta s’ajusta als condicionants de la normativa d’aplicació els Serveis Jurídics i Tècnics del Consell de Formentera informen FAVORABLEMENT l’aprovació inicial de la modificació de l’ús detallat de la parcel·la 74 del polígon 7 per permetre que l’ús global d’EQUIPAMENT permeti l’ús detallat de CEMENTIRI per possibilitar la ubicació del futur Tanatori de Formentera. La tramitació haurà de seguir els condicionants de l’article 74.2 de la LOUS.
Serveis Tècnics del Departament d’Urbanisme i Ordenació del Territori.
Formentera, 24 d'octubre de 2016.
David Francés Alonso, Lletrat. J. Diego Dueñas Tur, Arquitecte.
Atès que, la CTA ha d’elaborar la corresponent proposta de resolució al Ple del Consell, en virtud de la Disposició Addicional novena de la Llei 2/2014, de 25 de març d’ordenació i ús del sòl en relació a l’article 170.1.1.a) del Reglament Orgànic del Consell.
Atès el disposat a l’article 167.1 del ROC, del tenor literal següent:
1. La Comissió Tècnica Assessora d’Urbanisme, Ordenació del Territori, Patrimoni Històric i Activitats (en endavant, Comissió Tècnica Asesora –CTA-) és un òrgan de caràcter permanent, deliberant i consultiu, destinat a assegurar la coordinació administrativa i la participació social en totes les matèries relacionades amb l’urbanisme i l’ordenació del territori, el patrimoni històric i les activitats. Els seus dictàmens tenen caràcter previ i preceptiu, llevat dels casos d’urgència apreciats motivadament per l’òrgan competent per resoldre, en els quals se substituirà l’informe previ de la CTA per informe de la corresponent unitat administrativa.
PROPOSTA D’ACORD
Primer.- TRAMITAR el present expdient amb CARÀCTER d’URGÈNCIA, per la qual cosa l’acord de la CTA serà substituït per l’informe de la unitat administrativa d’Urbanisme i Ordenació del Territori, tot entenent que aquest es va emetre el 24 d’octubre de 2016 i que consta reproduït en aquesta Proposta.
Segon.- APROVAR INICIALMENT la modificació de l’ús detallat de la parcel·la 74 del polígon 7 per tal de permetre que l’ús global d’EQUIPAMENT permeti l’ús detallat de CEMENTIRI per possibilitar la ubicació del futur Tanatori Municipal de Formentera.
Tercer.- SOTMETRE aquesta aprovació inicial a INFORMACIÓ PÚBLICA en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i en la pàgina web d’aquesta corporació (en concret en el punt electrònic de caire o contingut urbanístic, amb informació pública específica), així com en el tauler d’anuncis, tot això per un termini de vint dies, de conformitat amb allò establert en l’article 74.2.a) de la Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl.
Quart.- CONSIDERAR que, si durant el període d’informació pública no hi ha al·legacions a l’aprovació inicial, no caldrà tornar a informar per part dels Serveisa Tècnics.
Cinquè.- DONAR COMPTE d’aquest acord a la propera sessió de la CTA als efectes del seu coneixement.
Atès la diligència de 14 de desembre de 2016, que consta a l’expedient, sobre el resultat del tràmit d’informació pública de l’expedient, mitjançant la qual es comunica que no consta la presentació d’al·legacions en el termini d’exposició pública.
Conforme a l’establert a la Legislació vigent, presento per a la seva aprovació la següent
PROPOSTA D’ACORD
Primer.- APROVAR DEFINITIVAMENT la modificació de l’ús detallat de la parcel·la 74 del polígon 7 per tal de permetre que l’ús global d’EQUIPAMENT permeti l’ús detallat de CEMENTIRI per possibilitar la ubicació del futur Tanatori Municipal de Formentera.
Segon.- ENVIAR còpia acarada a l’Arxiu d’Urbanisme de les Illes Balears, depenent de la Conselleria de Territori, Energia i Mobilitat del Govern de les Illes Balears (Direcció General d’Ordenació del Territori), conforme al que diu la LOUS.
Tercer.- PUBLICAR en el Botlletí Oficial de les Illes Balears -BOIB- íntegrament el present acord, així com la documentació gràfica i escrita del mencionat projecte.
En conseqüència,
vista la proposta transcrita, la Comissió Informativa per UNANIMITAT, amb el vot a favor dels cinc representants del grup polític Gent x Formentera (que formen l’equip de Govern), dels dos representants del grup PP Formentera, del representant del grup Socialistes de Formentera i del representant del grup Compromís amb Formentera, en la seua funció de dictaminar els assumptes que han de ser resolts pel Ple, adopta el següent
ACORD
Únic.- Informar favorablement la proposta transcrita, que es dona aquí per reproduida.”
Explica la proposta la Sr. Ferrer Kirschbaum, consellera de Territori i Turisme.
I sense més intervencions, el president diu que l’assumpte pot ser sotmès a votació.
En conseqüència,
Sotmés a votació dels 16 membres presents dels 17 que formen Ple de la corporació per UNANIMITAT, amb la següent composició i votació: del vot a favor dels 9 representants del grup polític Gent x Formentera, que formen l’equip de Govern, dels 2 representants del grup polític Socialistes de Formentera, dels 2 representants del grup polític Compromís amb Formentera i dels 3 representants del grup polític PP Formentera, adopta, sobre la base de la proposta transcrita, el següent
ACORD
Primer.- APROVAR DEFINITIVAMENT la modificació de l’ús detallat de la parcel·la 74 del polígon 7 per tal de permetre que l’ús global d’EQUIPAMENT permeti l’ús detallat de CEMENTIRI per possibilitar la ubicació del futur Tanatori Municipal de Formentera.
Segon.- ENVIAR còpia acarada a l’Arxiu d’Urbanisme de les Illes Balears, depenent de la Conselleria de Territori, Energia i Mobilitat del Govern de les Illes Balears (Direcció General d’Ordenació del Territori), conforme al que diu la LOUS.
Tercer.- PUBLICAR en el Botlletí Oficial de les Illes Balears -BOIB- íntegrament el present acord, així com la documentació gràfica i escrita del mencionat projecte.
ANNEX. MEMÒRIA DE MODIFICAICÓ DE L’ÚS PORMENORITZAT D’EQUIPAMENT PER IMPLANTACIÓ D’UN TANATORI.
MEMÒRIA
1 Aquesta modificació de l'ús detallat d'un equipament públic dels previstos per les vigents Normes Subsidiàries (NNSS) té per objecte alterar l'ús detallat que aquestes defineixen per a determinats terrenys de titularitat pública per tal de possibilitar la ubicació en ells del futur Tanatori municipal l' construcció promou el Consell Insular de Formentera (CIF).
Nucli de Sant Francesc Ubicació futur Tanatori (Annex 1)
Hospital de Formentera Cementiri (Annex 2)
Centre de dia Ubicació futur Tanatori
Els terrenys se situen de forma adjacent amb els quals alberguen l'Hospital de Formentera, el Centre de dia i el Cementiri Municipal, el que fa que resultin l'emplaçament idoni per al tipus d'equipament que es vol implantar.
Els terrenys són qualificats en l'actualitat per les NNSS com a Sistema general d'equipament comunitari sociosanitari SGEQ-SS, dins l'ús global d'Equipaments EQ que contempla l'apartat 4 de l'article 84 de les Normes urbanístiques (NNUU) de les NNSS, ús global que també engloba els usos detallats de Cementiri EQ-C i d'equipament municipal divers EQ-MD, qualificació aquesta última que faculta la implantació de la resta d'usos d'equipament amb l'excepció, com després es veurà, del de Cementiri EQ-C.
2 L'article 168 de les NNUU de les NNSS estableix en el seu número 2 que la regulació particular de cada un dels usos a què es vinculen els elements dels sistemes generals, incloent les condicions que s'hauran de respectar en la seva execució, són:
a. Les definides en el capítol III del títol IV de les NNUU, és a dir les determinades en els articles 83 al 85 de les NNSS, ambdós inclosos
b. Les determinades en els articles 124, 125 i 126 de les NNUU
Plànol 1.1.5 de les NNSS. Classificació del sòl. Ordenació del sòl rústic (Annex 3).
Ubicació futur Tanatori
Plànol 1.2.5 de les NNSS. Estructura general i orgànica. Proteccions (Annex 4).
Ubicació futur Tanatori
3 L'apartat 4.9 de l'article 84 de les NNUU de les NNSS determina que les activitats d'ús públic, col·lectiu o privat, destinades a serveis funeraris d'acord amb el Reglament de policia sanitària mortuòria, només resulten possibles en els espais expressament assenyalats en els plànols d'ordenació amb la qualificació de Cementiri EQ-C.
L'apartat 4.10 de l'esmentat article estableix que els terrenys qualificats com a equipament municipal divers EQ-MD poden destinar-se a qualsevol ús d'equipament de titularitat i domini públic, excepte cementiri, de manera que per a la ubicació del futur tanatori en els terrenys en què es pretén seva construcció resulta obligat que aquests terrenys estiguin específicament assignats a la qualificació detallada de Cementiri EQ-C, el que obliga a modificar a aquest l'actual ús detallat definit pels terrenys que, com a l'inici s'ha assenyalat és el d'Equipament sociosanitari EQ-SS.
4 L'article 58 de la Llei 2/2014, de 25 de març, d'ordenació i ús del sòl (Lous) estableix que il ajuntament podrà modificar l'ús detallat d'un equipament definit pel planejament per a terrenys de titularitat pública a un altre diferent, dins d'aquest ús global, mitjançant acord plenari que només s'ha de sotmetre al tràmit que estableix l'apartat 2 de l'article 74 de la Lous, havent de comunicar l'acord d'aprovació definitiva i el contingut de la modificació de l'ús dels terrenys a l'Arxiu d'Urbanisme de les Illes Balears i al consell insular corresponent.
El tràmit a què el paràgraf anterior es refereix és el que la lous determina per a la delimitació, modificació o supressió de les unitats d'actuació, que es concreta en els següents tràmits:
a. Un cop aprovada inicialment la modificació de l'ús detallat, se sotmetrà l'expedient al tràmit d'informació pública durant un termini de vint dies, mitjançant anunci en el Butlletí Oficial dels Illes Balears (BOIB) i en la corresponent direcció o punt d'accés electrònic municipal . També es donarà audiència a les persones propietàries afectades durant idèntic termini.
b. L'aprovació definitiva s'ha de pronunciar sobre les al·legacions presentades. Si s'hagués de produir un augment o una disminució de la superfície de l'àmbit afectat superior en un 10% respecte a la proposta inicial, de forma prèvia a l'aprovació definitiva s'haurà de repetir el tràmit d'audiència a les persones propietàries afectades.
c. L'eficàcia de la modificació d'ús detallat es diferirà fins a la publicació de l'acord d'aprovació definitiva en el BOIB. Així mateix, la modificació es publicarà en la corresponent direcció o punt d'accés electrònic municipal i es comunicarà a l'Arxiu d'Urbanisme de les Illes Balears i al consell insular corresponent.
5 Amb la finalitat de sotmetre-la a la tramitació abans exposada s'ha preparat aquesta documentació, que únicament comporta la substitució, per la de SGEQ-C, de l'actual qualificació SGEQ-SS dels terrenys vinculats a la implantació del futur Tanatori, a la manera que es concreta en l'Annex i afectant els següents plànols de la documentació gràfica de les NNSS:
a. Plànol 1.1.5 de les NNSS. Classificació del sòl. Ordenació del sòl rústic
b. Plànol 1.2.5 de les NNSS. Estructura general i orgànica. proteccions
La qual cosa es fa públic per a general coneixement.
Formentera, 27 de gener de 2017.
El President del Consell Insular de Formentera
Jaume Ferrer Ribas