Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA
Núm. 795
Aprovació inicial de la modificació de l'ordenança municipal reguladora de la remor i les vibracions de l'Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia
Versió PDF
El Ple de l’Ajuntament, en sessió ordinària celebrada el 26 de gener de 2017, adoptà entre d’altres el següent ACORD:
“2n.- Aprovació inicial de la modificació de l’Ordenança Municipal reguladora de la remor i les vibracions de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia
Sotmès a votació per 9 vots a favor del PSOE i 12 abstencions (6 del GPM, 4 de GUANYEM i 2 d’AL-IN), és a dir per majoria dels assistents s’acorda:
1r.- Aprovar inicialment les següent modificació de l’Ordenança Municipal reguladora de la remor i les vibracions del municipi (publicada en el BOIB núm. 143, de 19-10-13), en el següent sentit:
Article 22 - Instal·lació de limitador enregistrador acústic
1. Totes les activitats turístiques que disposin de musica regulades a l’artícle 26 de la Llei 8/2012, de 19 de juliol, del turisme de les Illes Balears estan obligades a la instal·lació d’un limitador enregistrador acústic.
Disposició transitòria única - Activitats existents, en tramitació, obres i edificacions en funcionament o per a les quals ja s’ha sol·licitat la llicència.
Les activitats obres i edificacions en funcionament o per a les quals ja s’ha sol·licitat la llicència, disposen d’un termini de 12 mesos per adaptar-se a aquesta ordenança.
Aquelles activitats turístiques que disposin de llicència d’obertura i/o funcionament, de llicència/permís d’instal·lació o hagin presentat la corresponent comunicació d’inici i exercici d’activitat a l’entrada en vigor d’aquesta ordenança disposaran de 12 mesos per a la instal·lació de limitador enregistrador acústic. S’exceptuaran les activitats que ja estaven obligades abans.
Disposició final - Entrada en vigor
La modificació de l’Ordenança entrarà en vigor en el moment en què s’hagi publicat íntegrament en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i transcorregut el període previst a l’article 113 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local.
2n.- Sotmetre l’expedient a informació pública mitjançant la publicació d’un anunci en el BOIB i en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament, pel termini mínim de trenta dies, dins els quals els interessats podran examinar l’expedient i presentar les reclamacions que considerin oportunes.
3r.- Donar audiència prèvia a les associacions veïnals i de defensa de les persones consumidores i usuàries establertes en el seu àmbit territorial que estiguin inscrites en el registre municipal d’associacions veïnals i les finalitats de les quals guardin relació directa amb l’objecte de la disposició.
4rt.- Requerir a l’Institut Balear de la Dona, dependent del Govern de les Illes Balears, que emeti el preceptiu informe d’Impacte de Gènere, previst a l’Article 7 g de la Llei 12/2006, de 20 de setembre.
5è.- Resolució de les reclamacions, objeccions o observacions i aprovació definitiva pel Ple. Si no s’ha presentat cap reclamació o suggeriment, l’acord inicialment adoptat s’ha d’entendre definitivament aprovat sense necessitat d’un nou acord exprés.”
La qual cosa es publica per a general coneixement.
Sant Josep de sa Talaia, 29 de gener de 2017
L’ALCALDE
Josep Marí Ribas