Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ALARÓ

Núm. 650
Procediment obert per a l'adjudicació del contracte de subministrament vehicle elèctric

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Aprovats per acord de la Junta de govern local de 24 de gener de 2017 el plec de prescripcions tècniques, el plec de clàusules administratives particulars que ha de regir la licitació i el contracte, i l’obertura del procediment d’adjudicació, d’acord amb allò previst a l’article 142 del Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, text refós de la Llei de contractes del sector públic, i perquè les empreses interessades puguin presentar oferta, anunciem la següent licitació.

1. Entitat adjudicadora.

a) Organisme: Ajuntament d'Alaró, Junta de govern local

b) Dependència que tramita l'expedient: secretaria

c) Número d'expedient: 441-2017

2. Objecte del contracte.

a) Descripció de l'objecte: Subministrament d’un vehicle 100 % elèctric destinat al servei municipal de neteja i manteniment

b) Lloc de lliurament: Parc verd, Avgda. de la Constitució, s/n., Alaró

c) Termini de lliurament: 3 mesos

3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació.

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert

c) Criteris d’adjudicació: ampliació del termini de garantia, i reducció del termini d’entrega

4. Preu total:  30.000,00 €

 Import IVA exclòs:  24.793,39 €

 IVA (21%):  5.206,61 €

5. Garanties.

Provisional: - (no se’n fixa)

Definitiva: 1.239,67 €

6. Obtenció de documentació i informació.

            a) www.ajalaro.net, “perfil del contractant”

            b) Entitat: Ajuntament d'Alaró.

            c) Domicili: C/ Petit, núm. 1

            d) Localitat i codi postal: Alaró, 07340

            e) Telèfon: (971) 510000

            f) Fax: (971) 510001                      

7. Requisits mínims de solvència de les licitadores i forma d’acreditar-los.

Econòmica i financera, i tècnica:

Declaració sobre el volum global de negocis i sobre el volum de negocis en l’àmbit d’activitats corresponents a l’objecte del contracte, per import igual o superior a 75.000 €.

8. Presentació d’ofertes i documentació a presentar.

a) Data límit de presentació: vint-i-sis dies naturals comptats a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

b) Documentació a presentar:

sobre núm. 1 (documentació administrativa): (clàusula 14 del plec)

acreditació personalitat i acreditació representació

acreditació solvència econòmico i financera

acreditació de la solvència tècnica

declaració responsable que indiqui que s’acompleixen les condicions per contractar amb l’administració

sobre núm. 2 (documentació tècnica):

ampliació del termini de garantia

termini d’entrega

c) Lloc de presentació:

1a. Entitat: Ajuntament d'Alaró.

2a. Domicili: C/ Petit, núm. 1.

3a. Localitat i horari de presentació: Alaró, de 9 a 14 h.

9. Admissió de variants: No.

10. Obertura de les ofertes.

L’acte públic d’obertura de proposicions tindrà lloc el dia hàbil següent al de la finalització del termini del presentació. A les 13 hores, a la Sala d’actes de la Casa Consistorial.

11. Despeses d'anuncis.

Seran a compte de la contractista les despeses derivades dels anuncis a butlletins oficials, per un import màxim de 300 €.

12. Suspensió del procediment de licitació.

Si dins el termini d’exposició pública del plec de clàusules administratives particulars, de deu dies naturals, es presenten reclamacions contra el plec, es suspendrà la licitació, en els casos en què sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.

Alaró, 25 de gener de 2017

La batlessa,

Aina Maria Munar Isern