Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 677
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 19 de gener de 2017 de correcció d’errades de la Resolució de 20 de desembre de 2016 per la qual es convoca un concurs de mèrits per constituir les borses generals per a la selecció de personal estatutari temporal del Servei de Salut de la categoria d’auxiliar d’infermeria

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

1. Per mitjà de la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 20 de desembre de 2016 es va convocar un concurs de mèrits per constituir les borses generals per a la selecció de personal estatutari temporal del Servei de Salut de la categoria d’auxiliar d’infermeria (BOIB núm. 163/2016, de 29 de desembre).

2. S’han advertit diversos errors en aquesta Resolució, concretament en l’apartat e del punt 2.1, en els apartats d i e del punt 9.7 i en l’apartat a del punt 9.10 de l’annex 1, i també en l’apartat 1 de la lletra b del punt 1.4 de l’annex 3.

Fonaments de dret

1. L’article 109.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estableix que “les administracions públiques poden rectificar, així mateix, en qualsevol moment, d’ofici o a instància dels interessats, els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes”.

2. L’article 56.1 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estableix que “la revocació dels actes de gravamen o desfavorables i la rectificació dels errors materials, aritmètics i de fet en actes i disposicions administratives correspon a l'òrgan que hagi dictat l'acte o la disposició”.

Per tot això dict la següent

Resolució

1. Rectificar en l’annex d’aquesta resolució les errades observades en la Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 20 de desembre de 2016 per la qual es convoca un concurs de mèrits per constituir les borses generals per a la selecció de personal estatutari temporal del Servei de Salut de la categoria d’auxiliar d’infermeria.

2. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 19 de gener de 2017

El director general
Julio Miguel Fuster Culebras

 

ANNEX
Correcció d’errades

1.A l’apartat e del punt 2.1 de l’annex 1:

Allà on diu:

Des de l’1 de juny de 2017, acreditar el nivell de llengua catalana per mitjà d’un certificat del nivell B1 (o d’un nivell superior) expedit per un organisme públic amb competències per acreditar els coneixements lingüístics, d’acord amb la disposició transitòria segona i la disposició transitòria quarta de la Llei 4/2016, de 6 d’abril.

hi ha de dir:

Des de l’1 de juny de 2017, acreditar el nivell de llengua catalana que es determini reglamentàriament, d’acord amb la disposició transitòria segona i la disposició transitòria quarta de la Llei 4/2016, de 6 d’abril.

2. Pel que fa als apartats d i e del punt 9.7 de l’annex 1:

Cal eliminar l’apartat d, que diu:

d)  En cas de ser la parella de fet d’una persona amb nacionalitat d’un estat membre de la Unió Europea o d’altres estats on sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, cal presentar la documentació següent:

1.  Fotocòpia compulsada del certificat emès pel Registre Civil en el qual s’acredita aquesta relació.

2.  Fotocòpia compulsada del document acreditatiu en vigor de la nacionalitat de la parella de fet (DNI, NIE, passaport o targeta de residència).

Allà on diu:

e)  En cas de ser descendent d’una persona amb nacionalitat d’un estat membre de la Unió Europea o d’altres estats on sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, o del seu cònjuge o parella de fet:

1.  En cas de no tenir la nacionalitat espanyola, fotocòpia compulsada del document oficial en vigor que acrediti la nacionalitat i l’edat exigides (DNI, NIE, passaport o targeta de residència).

2.  En cas de tenir més de 21 anys, certificat de convivència i dependència econòmica.

s’ha de renumerar i hi ha de dir:

d)  En cas de ser descendent d’una persona amb nacionalitat d’un estat membre de la Unió Europea o d’altres estats on sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, o del seu cònjuge:

1.  En cas de no tenir la nacionalitat espanyola, fotocòpia compulsada del document oficial en vigor que acrediti la nacionalitat i l’edat exigides (DNI, NIE, passaport o targeta de residència).

2.  En cas de tenir més de 21 anys, certificat de convivència i dependència econòmica.

3. A l’apartat a del punt 9.10 de l’annex 1:

Allà on diu:

Als efectes d’acreditar el nivell de llengua catalana, des de l’1 de juny de 2017 cal presentar una fotocòpia compulsada d’un certificat del nivell B1 (o d’un nivell superior) expedit per un organisme públic amb competències per acreditar els coneixements lingüístics, ja que a partir d’aquesta data s’exigirà l'esmentat nivell, d’acord amb la disposició transitòria segona i la disposició transitòria quarta de la Llei 4/2016, de 6 d’abril

hi ha de dir:

Als efectes d’acreditar el nivell de llengua catalana des de l’1 de juny de 2017 caldrà presentar una fotocòpia compulsada del certificat del nivell de llengua catalana expedit per un organisme públic amb competències per acreditar els coneixements lingüístics que es determini reglamentàriament d’acord amb la disposició transitòria segona i la disposició transitòria quarta de la Llei 4/2016, de 6 d’abril.

4. A l’apartat 1 de la lletra b del punt 1.4 de l’annex 3:

Allà on diu:

Per cada publicació en una revista indexada en el JCR i en el SJR: 1,04 punts.

hi ha de dir:

Per cada publicació en una revista indexada en el JCR i/o en el SJR: 1,04 punts.