Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEIS DE MILLORA AGRÀRIA I PESQUERA (SEMILLA)

Núm. 558
Licitació de la contractació de la prestació del servei del programa autonòmic de malalties d’animals en ramaderies balears en el 2017, CO 1/2017

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.- Entitat adjudicadora: Serveis de Millora Agrària i Pesquera (SEMILLA)

a) Número d’expedient: CO 1/2017

2.- Objecte del contracte

a) Descripció de l’objecte: El servei d’execució de determinades proves de camp del programa autonòmic d’eradicació, vigilància, control i prevenció de les malalties dels animals en ramaderies de les Illes Balears en el 2017.

b) Lloc de lliurament: A Mallorca i a Menorca, a la seu de SEMILLA, a Eivissa i a Formentera a les dependencies de l’entitat de missatgeria que indicarà SEMILLA

c) Durada: el termini d’execució és fins al 31 de desembre de 2017

d) Divisió per lots i nombre: si, 12 lots

3.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació.

a) Tramitació: Ordinària

b) Procediment: Obert

c) Forma: Concurs

4.- Pressupost base de licitació.

a) Pressupost màxim sense IVA: CENT NORANTA-NOU MIL CENT VIN I SIS EUROS AMB CIN CÈNTIMS (199.126,05 €) 

b) Import d'IVA: QUARANTA-UN MIL VUIT-CENTS SETZE EUROS AMB QUARANTA-SET CÈNCITMS (41.816,47 €)

c) Pressupost màxim IVA inclòs:DOS-CENTS QUARANTA MIL NOU-CENTS QUARANTA-DOS EUROS AMB CINQUANTA-DOS CÈNTIMS (240.942,52 €)

5. Garanties.

a) Provisional: No

b) Definitiva: Sí. Retenció del preu del 5% de la despesa màxima autoritzada

6.- Obtenció de documentació i informació.

a) Entitat: SEMILLA

b) Domicili: C/ Eusebi Estada 145

c) Localitat i codi postal: Palma, 07009

d) Telèfon: 971 78 73 77

i) Fax: 871 11 68 38

f) Correu electrònic: contractacio@semilla-caib.es

g) Perfil del contractant:

http://www.plataformadecontractacio.caib.es//LicitacionesOrganoContratacion.jsp?coduo=755&idi=es
h) Data límit d’obtenció de documentació i informació: fins a la fi del termini de presentació de proposicions

7.- Requisits específics del contractista.

a) Classificació (grup, subgrup i categories): no escau

b) Altres requisits exigits en el plec de condicions administratives particulars:

- Solvència econòmica: S’estableixen els següents imports per a cadascun dels lots, en cas de licitar a més d’un lot se sumen els imports dels lots als quals s'oferta: Lot 1, 15.655,20 €; Lot 2, 3.156,45 €; Lot 3, 20.773,08 €; Lot 4, 13.217,72 €; Lot 5, 33280.50 €;  Lot 6, 7.225,35 €; Lot 7, 1.871,79 €; Lot 8, 1.068,76; Lot 9, 1.529,35 €; Lot 10, 1.201,20 €; Lot 11, 374,87 € i Lot 12, 208,75 €.

- Solvència tècnica: El licitador pot acreditar la solvència tècnica per qualsevol dels mitjans següents:

Relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims cinc anys que inclogui import, dates i el destinatari, públic o privat, dels mateixos

Els serveis o treballs efectuats s’acreditaran:

- Mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic.

- Quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, mancant aquest certificat, mitjançant una declaració de l’empresari; si escau, aquests certificats seran comunicats directament a l’òrgan de contractació per l’autoritat competent.

- Quan s’hagi treballat per a una Agrupació de Defensa Sanitària (ADS), mitjançant el certificat de l’ADS i la presentació de les factures.

Els valors mínims exigits pels serveis o treballs són del 50% de l’import de licitació del lot al que presenta l’oferta

8.- Criteris de valoració de les ofertes:

Els criteris seleccionats per a la valoració i la seva ponderació, són els següents: 1 Preu, 40 %; 2 Millora en Benestar animal, 30 %; 3 Millora en sanitat animal,10 %; 4 Millora en identificació animal, 10 %; 5 Millora en procediment d’extracció de mostres, 5 %; i 6 Coneixements de català, 5%.

9.- Presentació de les ofertes:

a) Data límit: El quinzè dia natural a comptar des de l’endemà al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB

b) Hora límit: 14:00 hores

c) Documentació a presentar: es presentarà la documentació establerta en el plec condicionis administratives particulars

d) Lloc: SEMILLA. C/ Eusebio Estada 145. Palma, 07009

e) Admissió de variants o millores: No.

f) Revisió del preu: No s’admet

10.- Obertura d’ofertes.

a) Entitat: SEMILLA

b) Domicili: C/ Eusebio Estada, 145

c) Localitat: Palma, 07009

d) Data i hora: les 13:00 hores del segon dia hàbil després de la data límit per a la presentació de proposicions

11.- Altres informacions:

12.- Despeses anuncis: a càrrec de la contractant

13.- Data de remissió de l’anunci a el ‘Diari Oficial de les Comunitats Europees’ (si escau): No.

14.- Pàgina Web on s’aniran publicant les informacions relatives en el procediment i on es poden obtenir els plecs:

http://www.plataformadecontractacio.caib.es//LicitacionesOrganoContratacion.jsp?coduo=755&idi=es

  

Palma, 23 de gener de 2017

La directora gerent
Inmaculada Munar Pascual