Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT
Núm. 555
Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 17 de gener de 2017 per la qual se sotmet a informació pública el Projecte d’ordre per la qual es creen i suprimeixen fitxers automatitzats i no automatitzats de dades de caràcter personal de la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres de la Conselleria d’Educació i Universitat
Antecedents
1. En data 12 de gener de 2017, el director general de Planificació, Ordenació i Centres va emetre una memòria d’anàlisi d’impacte normatiu en la qual es va establir la necessitat d’iniciar un procediment per a l’elaboració d’un projecte d’ordre per la qual es creen i suprimeixen fitxers automatitzats i no automatitzats de dades de caràcter personal de la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres de la Conselleria d’Educació i Universitat.
2. Per resolució del conseller d’Educació i Universitat de dia 13 de gener de 2017, es va ordenar l’inici del procediment i de la tramitació del projecte d’ordre indicat.
Fonaments de dret
1. Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i.
2. L’article 42 de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears, regula el procediment d’elaboració de les disposicions administratives, i l’article 44 la informació pública.
3. Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
Per tot això, dict la següent
RESOLUCIÓN
1. Sotmetre l’esborrany del Projecte d’ordre per la qual es creen i suprimeixen fitxers automatitzats i no automatitzats de dades de caràcter personal de la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres de la Conselleria d’Educació i Universitat, a informació pública, i posar-lo a disposició de les persones interessades a la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres de la Conselleria d’Educació i Universitat, ubicada al carrer Alfons el Magnànim, número 29, 4 planta, a la seva web http://dgplacen.caib.es, i al Portal de Participació Ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears.
2. Fixar el termini per a la informació pública de 15 dies hàbils comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
3. Les al·legacions s’han de presentar a la seu de la Direcció general d’Ordenació, Planificació i Centres, carrer d’Alfons el Magnànim, 29,1r pis, 07004 Palma, o a qualsevol dels llocs que determina l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i han d’anar adreçades a la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres de la Conselleria d’Educació i Universitat.
4. Habilitar la possibilitat de presentar-hi al·legacions per mitjans telemàtics mitjançant l’apartat “Participació en l’elaboració de normativa” de la pàgina web Participació Ciutadana (http://participaciociutadana.caib.es) del Govern de les Illes Balears, dins el termini que s’estableix en l’apartat 2 anterior, d’acord amb l’article 34.2 f) de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o entitat que fa les al·legacions, s’inclouran en l’expedient d’elaboració normativa, tot i que no constin en el registre d’entrada electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, el funcionari o funcionària de l’òrgan competent de la tramitació del procediment normatiu que les rebi electrònicament ha d’emetre una diligència de les al·legacions presentades.
5. Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 17 de gener de 2017
El conseller d’Educació i Universitat
Martí X. March Cerdà