Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CAMPOS
Núm. 530
Licitació enllumenat avinguda Miramar
En execució de l’acord de la Junta de Govern Local de 24 de gener de 2017, i conforme l'art. 142 del Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic (TRLCSP), s’anuncia licitació de contracte:
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Ajuntament de Campos
b) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria
c) Obtenció de documentació i informació: Ajuntament de Campos, departament de secretaria, s’haurà de sol·licitar dins el deu primers dies del termini de presentació d’ofertes. Domicili: Pç. Major, 1 de Campos 07630. Correu electrònic: secretaria@ajcampos.org. Perfil de contractant: https://intranet.ajcampos.org/web/intranet/perfil-de-contractant.
d) Numero d’expedient: 2017008
2. Objecte del contracte
a) Descripció de l’objecte: Subministrament i instal·lació per a la renovació de l’enllumenat públic de la av. Miramar. CPV: 34928510-6. Termini d’execució.- 2 mesos.
3. Tramitació, procediment i forma d’adjudicació.
a) Tramitació: Ordinària.
b) Procediment: Obert amb un criteri d’adjudicació.
c) Criteris d’adjudicació i avaluació: Millor preu.
4. Valor estimat del contracte: 210.121,74 euros.
5. Pressupost base de licitació: Import net:167.242,23 euros. Import total: 202.363,10 euros.
6. Garanties: a) Provisional, no exigida. b) Definitiva, serà del 5 % valor estimat que resulti de la licitació.
7. Requisits específics del contractista: a) Solvència econòmica financera: Declaració del volum anual de negocis per un import anual mínim de 315.182,60 euros referit a l’any de major volum de negoci dins en els darrers tres anys conclosos o mitjançant la seva classificació com a contractista d’obres.
b) Solvència tècnica: Declaració dels treballs o subministraments executats del mateix tipus o naturalesa que l’objecte del contracte en el darrers 10 anys. Com a mínim haurà d’acreditar un import anual acumulat en l’any de major execució igual o superior a 147.085,21 euros o mitjançant la seva classificació com a contractista d’obres.
8. Presentació de les ofertes
a) Podran presentar-se al registre general, plaça Major, 1 de Campos, entre les 9.00 i les 13.00 en el termini de quinze dies naturals, comptats des de l’endemà de la publicació de l’anunci al BOIB. Si el darrer dia és dissabte, el termini acabarà el primer dia hàbil següent. Termini de manteniment de les ofertes: Tres mesos.
b) Documentació i model de proposició.- Segons allò previst a les clàusules 12 a 14 del plec de clàusules administratives. Els licitadors podran aportar una declaració responsable que indiqui que acompleixen totes les condicions establertes legalment per contractar amb l’administració.
9. Obertura de proposicions: Serà públic a la Sala d’Actes de l’Ajuntament a les 11.00 hores del segon dia hàbil següent al dia que finalitzi el termini de presentació de les ofertes, si fos dissabte, seria el primer hàbil següent.
10. Despesa màxima de publicitat a càrrec de l’adjudicatari: 200 euros.
11. Exposició del plec de clàusules administratives particulars: Durant els deu primers dies naturals següents a la publicació d’aquest anunci es podran presentar al·legacions, i si fos necessari, s’ajornaria la licitació el temps necessari per resoldre les reclamacions.
Campos, 24 de gener de 2017
El Batle,
Sebastià Sagreras Ballester