Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CAMPOS

Núm. 421
Llicitació pavimentació i renovació conduccions aigua Costa i Llobera, Porreres, Serrano i Nuño Sanz

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En execució de l’acord de la Junta de Govern Local de 10 de gener de 2017, i conforme l'art. 142 del Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic (TRLCSP), s’anuncia licitació de contracte:

1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Ajuntament de Campos

b) Dependencia que tramita l’expedient: Secretaria

c) Obtenció de documentació i informació: Ajuntament de Campos, departament de secretaria, Pç. Major, 1 de Campos 07630. Correu electrònic: secretaria@ajcampos.org, i al perfil de contractant al qual es tindrà accés segons les especificacions que es regulen en la pàgina web següent: http://www.ajcampos.org.

d) Numero d’expedient: 2017002

2. Objecte del contracte

a) Descripció de l’objecte: Execució del projecte de “Pavimentació i renovació de les conduccions d’aigua potable dels carrers Costa i Llobera, Porreres, Serrano y Nuño Sanz”, redactat per l’enginyer de camins, canals i ports, Emilio Pou Feliu, que té per objecte renovar la xarxa d’aigua potable i el ferm del paviment de la calçada d’aquests carrers. CPV 441625008. Termini d’execució.- Dos mesos.

3. Tramitació, procediment i forma d’adjudicació

a) Tramitació: Ordinària.

b) Procediment: Obert amb diversos criteris d’adjudicació.

c) Criteris d’adjudicació (Fórmula o automàtics): 1. Millora d’augment de substitució de conducció i pavimentació total del vial: 85 punts. 2. Proposició econòmica, 10 punts. 3. Pla ambiental de l’obra, 5 punts.

4. Valor estimat del contracte: 78.121,77 euros.

5. Pressupost base de licitació: Import net: 78.121,77 euros. Import total: 94.527,34 euros.

6. Garanties: Provisional, no requerida, i la definitiva serà del 5% del preu d’adjudicació del contracte sense IVA.

7. Requisits específics del contractista: Solvència econòmica i financera i la solvència tècnica o professional de l'empresari.- Els licitadors hauran d’acreditar la solvència exigida a l’apartat F del quadre de característiques del contracte del plec de clàusules administratives.

a) Solvència econòmica financera: Declaració del volum anual de negocis per un import anual mínim de 117.182,66 euros referit a l’any de major volum de negoci dins en els darrers tres anys conclosos o mitjançant la seva classificació com a contractista d’obres.

b) Solvència tècnica: Declaració de les obres executades del mateix tipus o naturalesa que l’objecte del contracte en el darrers 10 anys. Com a mínim haurà d’acreditar un import anual acumulat en l’any de major execució igual o superior a 54.685,24 euros o mitjançant la seva classificació com a contractista d’obres.

8. Presentació de les ofertes

a) Podran presentar-se al registre general, plaça Major, 1 de Campos, entre les 9.00 i les 13.00 en el termini de vint-i-sis dies naturals, comptats des de l’endemà de la publicació de l’anunci al BOIB. Si el darrer dia és dissabte, el termini acabarà el primer dia hàbil següent. Termini de manteniment de les ofertes: Tres mesos.

b) Documentació i model de proposició.- Segons allò previst a les clàusules 12 i següents del plec de clàusules administratives.

9. Obertura de proposicions: Serà públic a la Sala d’Actes de l’Ajuntament a les 8.30 hores del segon dia hàbil següent al dia que finalitzi el termini de presentació de les ofertes, si fos dissabte, seria el primer hàbil següent.

10. Despesa màxima de publicitat a càrrec de l’adjudicatari: 200 euros.

11. Exposició del plec de clàusules administratives particulars: Durant els deu primers dies naturals següents a la publicació d’aquest anunci es podran presentar al·legacions, i si es dona el cas, s’ajornaria la licitació el temps necessari per resoldre les reclamacions.

 

Campos, 17 de gener de 2017

El batle

Sebastià Sagreras Ballester