Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)

Núm. 380
Bases específiques per la convocatòria de dos enginyers tècnics o enginyeres tècniques en informàtica o equivalent per l'Àrea de Salut de la Fundació Bit (CCI02-16)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Primera.-La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d’aplicació.

Segona.-S’ofereixen dos contractes d’interinitat en lloc vacant, grup de classificació B, salari brut anual de 25.000.-€, temps complet, amb el següent horari de dilluns a divendres de 08:00h a 15:30h.

La feina consisteix en l'anàlisi, disseny, desenvolupament , implantació i manteniment de projectes i productes software relacionats amb les TIC i la salut.

Tercera.-Els candidats hauran de complir els següents requisits:

  • Nacionalitat espanyola o alguna altra d’acord amb l’article 57 de l’ EBEP.
  • Tenir 16 anys d’ edat complerts i no haver arribat a l’ edat de jubilació forçosa.
  • No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes; ni trobar-se inhabilitat de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per exercir funcions similars a les que complien, en el cas que haguessin estat separats, inhabilitats o acomiadats disciplinàriament. En el cas de ser de nacionalitat d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, a l'accés a una plaça en una entitat del sector públic instrumental del Govern de les Illes Balears.
  • Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions de la categoria laboral en què s'inclouen a la plaça oferta.
  • Estar en possessió de la titulació d'enginyeria tècnica en informàtica o equivalent.
  • Certificat de català nivell B2

Quarta.-El procés de selecció es realitzarà per una comissió de selecció:

President: Francesc Tous Llull (titular) Coordinador Àrea de Salut; Felip Salas Suau (suplent) Coordinador Àrea d'Administració Digital

Vocal: Julià Amer Oliver (titular) Cap de Projectes Àrea de Salut; Pedro Ferriol Monserrat (suplent)  Cap de Projectes Àrea de Salut

Secretari: Raquel Díaz Martín (titular) Responsable Recursos Humans; Sonia Plaza García (suplent) Tècnic Recursos Humans

Quinta.-El procés selectiu constarà de 3 fases:

Fase 1

Tota la documentació justificativa (original i fotocòpia) s’haurà d’aportar a les oficines de la Fundació Bit, carrer Laura Bassi, s/n-Centre Empresarial Son Espanyol, Parc-Bit, en l’horari de 09:00h a 13:00h, tot això sense perjudici de fer-ho en qualsevol de les formes previstes en l’ article 38.4 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

  • Sol·licitud de participació en el procés (a disposició en la web http://blog.fundaciobit.org i a les oficines de la entitat)

  • Fotocopia del D.N.I. o en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, document acreditatiu de la personalitat (N.I.E. o targeta de residència).

  • CurriculumVitae

  • Titulació d'enginyeria tècnica en informàtica o equivalent.

  • Certificat B2 de català (s’ha d’aportar certificat oficial expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública o expedit o homologat per la Direcció General de Cultura i Joventut de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitat)

Les persones interessades en participar en la convocatòria disposen de 15 dies naturals per presentar la sol·licitud, comptadors a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Finalitzat el termini per presentar les sol·licituds, es publicarà una llista provisional d’admesos i exclosos amb un termini de 7 dies naturals per a esmenar les possibles omissions i/o deficiències.

El Gerent de la entitat emetrà resolució amb la llista definitiva d’admesos i començarà la següent fase

Només els candidats o candidates que compleixin amb els requisits passaran a la fase 2.

Fase 2

Prova tipus test, EXAMEN 1, amb 30 preguntes d'opció múltiple (4 opcions). De cada pregunta solament una resposta serà correcta. En l’examen es demanaran preguntes del següent temari:

  • UML
  • Javascript, AJAX i JSON
  • SQL
  • HL7 v2.x i CDA
  • HTML i HTML 5
  • XML, XSLT i XPATH
  • J2SE i JEE5
  • ASP i ASP.NET

Aquesta fase tindrà una durada de 45 minuts. Cada pregunta tindrà una puntuació total d’1 punt. Les preguntes mal contestades restaran 0,33 punts.

Fase 3

Entrevista personal: Es valoraran les competències específiques que es requereixen per la realització de la feina: Tenir capacitat de treballar en equip, capacitat d'autoaprenentatge, adaptabilitat ràpida al nou entorn de desenvolupament.

Els barems s'establiran de la següent manera:

Examen: 5 punts si el candidat treu un 10 en la prova i la part proporcional de punts en funció de la nota treta. S'ha de superar el 40% de la puntuació total de la prova per continuar en el procés de selecció.

Titulació en enginyeria informàtica o equivalent: 1,5 punts.

Experiència: Màxim de 2,5 punts segons els següents criteris:

  • Mesos d'experiència en el desenvolupament de projectes software el l'àmbit de la salut, ja sigui a l'Administració Pública o al sector privat: 2,5/36 punts per cada mes amb un màxim de 2,5 punts.
  • Mesos d'experiència en el desenvolupament de projectes software en qualsevol àmbit, ja sigui a l'Administració Pública o al sector privat: 2,5/60 punts per cada mes amb un màxim de 2,5 punts.

L’ experiència laboral es justificarà amb un informe de vida laboral

Entrevista personal: Màxim d’1 punt

Per superar la selecció s'exigirà una puntuació mínima de 4 punts.

Conclosa la valoració dels mèrits, la comissió de selecció elaborarà una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut els aspirants, amb indicació del nombre del document nacional d'identitat i s’ obrirà un termini de set dies naturals, des de l'endemà de la publicació de la llista, per a la presentació d'al·legacions.

La comissió de selecció, els dos dies hàbils després, valorarà les al·legacions i elaborarà les llistes definitives que s’ elevaran al Gerent per a la resolució definitiva del procés.

La persona amb una major puntuació serà la persona seleccionada. Es fa la reserva de dos llocs de feina que podran ser cridats si es produeixuna baixa en aquest lloc de feina.

Tota la informació del procés de selecció (convocatòries de l’examen, llistes provisionals, definitives,...) es publicaran a través de la web de la Fundació Bit http://blog.fundaciobit.orgi a les oficines de la Fundació Bit al ParcBit

L’ ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d’ aquestes bases, d’ acord amb la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s’ hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s’ hi pugui presentar una reclamació davant l’ òrgan que dicta aquestes bases.

Els criteris selectius han estat aprovats pel Gerent de la Fundació Bit

  

Gerent de la Fundació Balear d’ Innovació i Tecnologia

Pere Fuster