Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 351
Obra de millora d’eficiència energètica de l’enllumenat públic del t.m. d’Andratx
De conformitat amb el Decret núm. 95/2017 de data 16 de gener de 2017, mitjançant aquest anunci s’efectua convocatòria del procediment obert, tot atenent a l’oferta econòmicament més avantatjosa, varis criteris d'adjudicació, per a l’adjudicació del contracte d’obra de MILLORA D’EFICIÈNCIA ENERGÈTICA DE L’ENLLUMENAT PÚBLIC DEL T.M. D’ANDRATX
De conformitat amb l’article 142 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, es procedeix a l’anunci de la licitació en els termes següents, i simultàniament, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars reguladors de la licitació per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades els puguin examinar i presentar les reclamacions que considerin adients, d’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears; si durant el termini d’exposició al públic dels plecs s’hi presenten reclamacions, se suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.
1.- Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:
a) Organisme. Regidora delegada del Àrea de Contractació Decret 1462/2015
b) Dependència que tramita l’expedient.- Unitat de Contractació
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència.- Unitat de Contractació
2) Domicili. Av. de la Cúria, 1
3) Localitat i codi postal. Andratx 07150
4) Telèfon. 971628000.- Ext. 8011-306
5) Telefax. 971628005
6) Correu electrònic. contractacio@andratx.cat
7) Adreça d’Internet del perfil del contractant.- www.andratx.cat
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes
d) Número d’expedient: OBRES 02/2017.
2.- Objecte del contracte:
a) Tipus.- Obra
b) Descripció.- Obra de millora d’eficiència energètica de l’enllumenat públic del t.m. d’Andratx
c) Lloc d’execució/lliurament.- Andratx
d) Domicili.- Andratx
e) codi postal.- 07150
f) Termini d’execució de l’obra.- Tres mesos i mig, amb un rendiment mitjà de 20 lluminàries/dia (47 dies laborables) més tres setmanes de subministrament dels materials.
El termini comptarà a partir de la data de l’acta de comprovació del replanteig.
3. Tramitació i procediment:
a) Tramitació.- Ordinària
b) Procediment.- Obert
c) Forma: Varis criteris d'adjudicació, major puntuació.
4. Pressupost base de la licitació
L’import del present contracte ascendeix a la quantia de 512.552,25 € més 107.635,97 € en concepte d’IVA, el que fa un total de 620.188,22 €.
5. Garanties exigides.
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, sense incloure l’IVA
6. Requisits específics del contractista:
Solvència econòmica i financera:
- Volum anual de negocis, o bé volum anual de negocis en l’àmbit al que refereix el contracte, per import igual o superior a l’exigit en l’anunci de licitació i en els plecs
Solvència tècnica:
- Relació de les obres executades en el termini dels darrers deu anys, avalades per certificats de bona execució per a les obres més importants; aquests certificats indicaran l’import, les dates i el lloc d’execució de les obres i es precisarà si es realitzaren segons les regles per las que es regeix la professió i es dugueren normalment a bon termini; en el seu cas, aquests certificats seran comunicats directament a l’òrgan de contractació per l’autoritat competent.
Classificació del contractista: Grup 1, Subgrup 1, Categoria 3.
7. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació. Les proposicions es podran presentar en el termini de 26 dies naturals a comptar a partir del següent al de publicació de l’anunci de licitació en el BOIB. En el cas que el darrer dia de l’esmentat termini caigués en dissabte o festiu, el termini es posposarà al següent dia hàbil. Les ofertes podran presentar-se fins a les 13:30 hores del darrer dia hàbil establert, al Servei d’Atenció al Ciutadà.
b) Documents a presentar: Els senyalats a les clàusules 12, 13 i 14 del Plec de Clàusules administratives.
c) Modalitat de presentació.- Article 80.4 del RGLCAP
d) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx
1. Dependència.- Registre General d'Entrada de 8,30 a 13,30 hores.
2. Domicili. Avda. de la Cúria, 1
3. Localitat i codi postal. Andratx 07150
e) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos
8. Obertura d’ofertes:
a) Descripció.- Ajuntament d’Andratx
b) Adreça.- Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1
c) Localitat i codi postal.- 07150 Andratx
d) Data i hora.- S’anunciarà al perfil del contractant
9. Despeses de Publicitat.- A càrrec de l’adjudicatari (fins un import de 1.000 euros)
10. Altres Informacions.
Andratx, 16 de gener de 2017
La Regidora de Contractació
Estefania GONZALVO GUIRADO